Van sommige dagen krijg je echt een gezwel aan je hart
Zoals vandaag weer:
- Eerst moest ik pasfoto's maken. Nu hebben wij in Delft een mooi fotohokkie op t station. Dus ik koop een flesje drinken (om m'n 10tje te wisselen) en ga met me billetjes fijn in dat hok zitten. Ik flikker m'n 2 euro erin en plop, automaat gaat uit

2 euro weg! En nergens op dat hokkie informatie ofzo naar wie ik ff boos ken bellen! En in het teruggave bakje lag heulemaal niets!
Daarna maar op het gemeentekantoor ff wat pasfoto's gemaakt. Dat lukte dan weer wel, wat een wonder is, als je de rest leest.
- Afijn, thuisgekomen had ik maar even besloten om een tv meubel te kopen voor op de slaapkamer. Ik naar de Leen Bakker om zo'n ding te halen. Eenmaal thuis ging ik dat ding in elkaar zetten. Dus wat denk je, past ie niet! Waarschijnlijk een productie fout!
- Dus daarna dacht ik: Dan maar ff op google naar het telefoonnummer van de Heer Bakker zoeken. Dus ik ga naar google.nl, ik typ m'n zoekopdracht in, komt er ineens (terwijl ik aan het typen was) een pop up van windows update of ik ff wil rebooten. Dus ik type nog aan m'n zoekopdracht en accepteerde dus het voorstel van Windows zonder dat ik dat wilde!!!!!!
- Dus ik werd echt boos hé! Ik sla dus op de zijkant van m'n pc (uit pure woede

), pleurt de hele voorkant eraf
En de dag is nog niet afgelopen dus wie weet wat er nog meer gebeurt!!!!

Ik ben in ieder geval al zwaar gePWNED.
Klacht 1: Stelende pasfotohokkies.
Klacht 2: Prachtige TV meubel van Leentje Bakker die niet past.
Klacht 3: Windows die me in de val lokt met z'n reboot.
Klacht 4: Voorkant van de PC die van alle klachten gebruik maakt om mij nog ff extra te treiteren