Ze is jonger dan m'n moeder...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:20 schreef bluejean het volgende:
Rachel uit 1970??!Nondeju, ik dacht dat ze minstens 10 jaar ouder was. Zo oogt ze wel iig.
ben jij al zo oud!!?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Raggel is gewoon jonger dan ik. Fuck that!
Ja. Wat een bende is het leven toch.quote:
Troost je met de gedachte dat jij er zeker 25 jaar jonger uitzietquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:21 schreef Xenomaniac het volgende:
Raggel is gewoon jonger dan ik. Fuck that!
klopt maar ze is uit '70! dan ziet ze er wel errug verweerd uit al hoor...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:11 schreef Loedertje het volgende:
Aan de andere kant, misschien ziet Vanessa er zonder botox ook wel uit als 65 , Raggel kiest er tenminste niet voor om zich te laten omringen door plastische chirurgen (terwijl het voor de chirurgieopleiding best interessant oefenmateriaal zou zijn of als uitdaging tijdens een examen, als je dáár nog iets van kan maken dan ben je geslaagd.)
nee dat scheelt idd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het wel fijn dat Raggel er zo uitziet. Geeft mij een goed gevoel om te weten dat ik twee jaar ouder ben, maar er tien jaar jonger uitzie.
Ik heb dan ook niks meegemaakt in mijn leven.
Schateren!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat je prins ineens in een kikker veranderd is anders een hard gelach hoor.![]()
Ernstig!quote:
Eeuwig 39?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:55 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik voel me trouwens best lekker, zo op m'n 39e.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eeuwig 39?
Heb jij trouwens de 24e sept op Bodrum gevlogen?
Als het misgaat dan heb je altijd nog een stukje leer wat je niet meer hoeft te bewerken voor een tasje.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:53 schreef lady-wrb het volgende:
hoeft het niet zeg?
als ze rachel straktrekken, houden ze zoveel vel over dat ze er nog één van kunnen maken
Dat zei ik vanochtend ook tegen mijn kat; als we van jou nou eens een geinig kleedje maken voor bij de openhaard, wat zou je daarvan vinden? En weet je wat hij zei? We hebben geen openhaard, zak.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als het misgaat dan heb je altijd nog een stukje leer wat je niet meer hoeft te bewerken voor een tasje.
Heh muts, waarom mail je me dan niet? Ik had wat kunnen ruilen enzo. Was wel zo gezellig geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eeuwig 39?
Heb jij trouwens de 24e sept op Bodrum gevlogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |