O god en als je dan pijpt dan bots je elke keer tegen die buik! En omdat er dan zo'n klein bierbommetje onder hangt, moet je bij elke pijphaal echt gráááven om 'm helemaal op te kunnen slokken! Lucht happen en gáán, lucht happen en gáán,lucht happen en gáán. Gatvergatvergatver!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, mannen met zúlke dikke buiken hebben geen grove worst hoor, hooguit een soort bierbommetje
Die kikker die ze heeft gezien als zijnde André was natuurlijk een terechte jaloerse gifkwekkerd, zie je wel, gangstasletje....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef Oblivion het volgende:
Is misschien niet eens zo gek dus dat grote Dré zo stik jaloers was, zijn intuďtie liet hem ook niet in de steek...
En dat voor een alcoholist die niks door had. HA!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef Adelante het volgende:
Wat een levendige fantasie heeft Dude zeg (of is het gewoon levenservaring?), maar Rachel mag absoluut niet klagen want Hazes spoot gewoon Heineken als ze slikte
Ik denk ook dat hij het bij het rechte eind had ja - gesteld dat het waar is, van zijn jaloezie. Beweerden haar ouders dat nou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:16 schreef Oblivion het volgende:
Is misschien niet eens zo gek dus dat grote Dré zo stik jaloers was, zijn intuďtie liet hem ook niet in de steek...
En dat voor een alcoholist die niks door had. HA!
Leunt die buik op je hoofd als je zo'n man gaat pijpen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:59 schreef yvonne het volgende:
Trouwens, mannen met zúlke dikke buiken hebben geen grove worst hoor, hooguit een soort bierbommetje
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leunt die buik op je hoofd als je zo'n man gaat pijpen?
(serieuze vraag btw)
Ja ik denk dus van wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Leunt die buik op je hoofd als je zo'n man gaat pijpen?
(serieuze vraag btw)
\quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef crohntje het volgende:
Rachel is van 3 maart 1970..(Wikipedia). Dus 19 jaar, is wel keurig toch?
Wanneer begon ze met Andre te rommelen?
ze is 7 jaar ouder maar dan dat ik ben . ik was echt geschokt toen ik dat las; wat een ouwe kop heeft ze zegquote:Op woensdag 8 oktober 2008 03:36 schreef Ole het volgende:
[..]
\
ze is exact een half jaar jonger dan ik...
demn ik dacht eik dat ze 10 jaar ouder was
Nou, ze zal de geentjes wel hebben van ma lief...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat krijg je als je onder de zonnebank woont.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Toch fijn voor Dré dat ie zo'n uitzinnig sexleven had toch, met dat papyrusvel.![]()
Ik ben een beetje misselijk![]()
quote:Roxeanne Hazes heeft al drie jaar vast vriendje
Uitgegeven: 10 oktober 2008 17:51
Laatst gewijzigd: 10 oktober 2008 17:51
AMSTERDAM - Hoewel ze pas 15 jaar oud is, heeft Roxeanne Hazes al drie jaar vaste verkering. "Ik ken die jongen al bijna vier jaar", verklapt ze. "Ik ken hem van ijshockey, hij zat bij mijn neef in het team."
Haar vriendje komt niet uit de entertainmentwereld. "Het is niet iemand uit de showbizz, helemaal niet zelfs", benadrukt de dochter van wijlen André Hazes. "Ik weet niet of ik daar ooit voor zou kunnen vallen. Ik moet er niet aan denken dat een jongen hetzelfde doet als ik. Dan word ik echt jaloers."
Roxeanne ervaart haar vaste relatie niet als verstikkend. "Ik heb een vast vriendje, maar dat betekent niet dat ik niet lekker ondeugend ben. Ik ben nog jong en kijk nog gewoon naar jongens."
De jonge brunette begon vorig jaar haar zangcarričre met haar deelname aan 'So you wannabe a popstar'. Nadat ze als vierde eindigde in de zangcompetitie, bracht ze de single 'Ik hou van jou' uit.
Dagelijks onder de UV lampen doet wonderen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 06:49 schreef cindy10 het volgende:
1970.......slecht 1 jaar ouder als ik.....godsallemachtig hoe kan iemand zo snel aftakelen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |