quote:Op woensdag 10 september 2008 16:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nog 1 keer mij pedo noemen, en ik maak er melding van.
Schelden is tot daar aan toe, maar zo noem je mij niet.
Wees gewaarschuwd!!
quote:Op woensdag 10 september 2008 16:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
sprakeloos.
hoeveel onzin kan er uit iemand komen_!
ik ontwijk zijn post? Hij is gewoon een randdebiel, hij snapt niet waarom hij verliest, met zijn loze dreigingenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:26 schreef julian6 het volgende:
[..]
Lol, dat die gast serieus op jou ingaat vindt ik al helemaal gek te noemen.
Bovendien ontwijk je zijn post.
Jij dacht zeker dat je iemand lekker geowned had in een ander topic, en toen dacht je 'Hey ik ga er een topic aanmaken en dan lekker aftrekken!!11 Want ik ben helemaal geweldig jajahaha"
Jij bent pas![]()
wrongquote:Op woensdag 10 september 2008 17:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een losers
waarschijnlijk vmbo
MBOquote:Op woensdag 10 september 2008 17:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
wrong
mensen die dat zeggen hebben zelf meestal mbo gedaan.![]()
Jep, je noemt zijn post onzin maar je kon er ook op ingaan.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik ontwijk zijn post? Hij is gewoon een randdebiel, hij snapt niet waarom hij verliest, met zijn loze dreigingen
zo noemt hij mij:quote:Op woensdag 10 september 2008 17:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jep, je noemt zijn post onzin maar je kon er ook op ingaan.
En jij weet helemaal niks van zo iemand, misschien heeft ie zelf kinderen ofzo. Ik zou dan ook niet blij zijn als iemand mij pedo noemde. Daar moet je gewoon niet aan denken.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:30 schreef TheYoung1 het volgende:
Drink eens een appelsapje waar je in stikt..... Maak er wel een filmpje van.. En laat je het niemand zien..
quote:Op maandag 8 september 2008 19:24 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Meer van jou met je achterlijke aandachtshoerig gedoe. Flikker op met je kut topics achterlijk rot ellement.
Dit geeft mij toch het recht om hem een pedo te noemen, ik huil toch ook nietquote:Op woensdag 10 september 2008 16:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hey minder begaafd hoopje ruft. Eindelijk weer ban-vrij?
Dat je moeder je nooit verwisseld heeft met een vuile luier, verbaast me altijd nog. Opgedroogde urinevlek, dom tbheldje, onwetend misselijk makend kut-usertje.
Zie je zo weer in het forum-banmeld-topic
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
zo noemt hij mij:
[..]
[..]
[..]
Dit geeft mij toch het recht om hem een pedo te noemen, ik huil toch ook niet
Waarom trek je je dit aanquote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
zo noemt hij mij:
[..]
[..]
[..]
Ben dan best benieuwd waarom je pedofiel kiest uit de 10000 beschikbare scheldwoorden.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef appelsjap het volgende:
[..]
zo noemt hij mij:
[..]
[..]
[..]
doe ik toch ook nietquote:
waarom niet? elk scheldwoord kan kwetsend en beledigend zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:43 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ben dan best benieuwd waarom je pedofiel kiest uit de 10000 beschikbare scheldwoorden.
Vind het nu des te meer een uithuiltopic.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:37 schreef appelsjap het volgende:
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:49 schreef TheYoung1 het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |