Van rechts heb je voorrang, iedereen weet dat. Degenen die dat niet zouden weten zou je ter plekke met een wegsleepdienst van de weg moeten halen.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:00 schreef mirved het volgende:
Waarschijnlijk wist dat wijf niet eens dat ze voorrang had.
Zij en ik kwamen tegelijk aanrijden, daarna remden we allebei en stonden stil, aanvankelijk begon ik als eerste weer te rijden maar dat liet ze niet toe en kwam die gare actie van haar.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:14 schreef Catbert het volgende:
Jij gaat toch stilstaan? Niet meer dan logisch dat ze dan, omdat ze van rechts komt, doorrijdt.
Onterechte klacht, slotje!
Hoezo gare actie? Ze wou je kennelijk voorlaten, maar jij gaf door te stoppen aan dat je voorrang verleende. Dan is toch het enige logische wat je kunt doen diegene die volgens de verkeersregels voorrang heeft voor laten gaan? Je hebt geen enkel recht van spreken hier, onterechte klacht. Rehcts heeft voorrang.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:19 schreef TeenWolf het volgende:
Zij en ik kwamen tegelijk aanrijden, daarna remden we allebei en stonden stil, aanvankelijk begon ik als eerste weer te rijden maar dat liet ze niet toe en kwam die gare actie van haar.
Het was ook voor haar sneller geweest.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:16 schreef Boiler het volgende:
Was je door dat voorval te laat thuis voor het eten en heeft je moeder je de huid vol gescholden of wat voor ernstig gevolg had het dat je daar ff hebt moeten wachten op die vervelende mevrouw ¿
beter lezen.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo gare actie? Ze wou je kennelijk voorlaten, maar jij gaf door te stoppen aan dat je voorrang verleende. Dan is toch het enige logische wat je kunt doen diegene die volgens de verkeersregels voorrang heeft voor laten gaan? Je hebt geen enkel recht van spreken hier, onterechte klacht. Rehcts heeft voorrang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |