abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2008 @ 16:58:59 #1
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61527395
Ik rijd in een smalle straat en er komt een auto van rechts die linksaf (mijn straat) in moet, ik moet rechtdoor.

Ik sta stil voor deze van rechts komende auto, maar veronderstel dat zij (ja een vrouw) me toch wel voor zou laten gaan omdat dat handiger is.

Nee hoor! Ze wurmt met pijn en moeite langs mij heen om vervolgens haar weg te vervolgen, want zij kwam van rechts en zal haar voorrang wel eens even optimaal benutten.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_61527445
Eens, in zulke situaties kan zij TS net zo goed door laten rijden en dan 1 sec later zelf die straat in slaan want dat kost bij elkaar echt veel minder tijd
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_61527449
Tsja, sommig mensen hebben echt het verkeersinzicht van een diepgevroren kip. Kom het ook zeer regelmatig tegen...
pi_61527450
Wat nou zwart-wit? Ze heeft gewoon voorrang en je kan niet omgaan met kleine straatjes.
pi_61527452
Waarschijnlijk wist dat wijf niet eens dat ze voorrang had.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:02:56 #6
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61527509
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:00 schreef mirved het volgende:
Waarschijnlijk wist dat wijf niet eens dat ze voorrang had.
Van rechts heb je voorrang, iedereen weet dat. Degenen die dat niet zouden weten zou je ter plekke met een wegsleepdienst van de weg moeten halen.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:14:00 #7
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61527835
Jij gaat toch stilstaan? Niet meer dan logisch dat ze dan, omdat ze van rechts komt, doorrijdt.

Onterechte klacht, slotje!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 10 september 2008 @ 17:14:52 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_61527860
Vrouwelijke bestuurders en logisch nadenken.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:16:50 #9
44000 Boiler
Este nix pax Christe nix
pi_61527927
Was je door dat voorval te laat thuis voor het eten en heeft je moeder je de huid vol gescholden of wat voor ernstig gevolg had het dat je daar ff hebt moeten wachten op die vervelende mevrouw ¿
  woensdag 10 september 2008 @ 17:19:11 #10
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61527991
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:14 schreef Catbert het volgende:
Jij gaat toch stilstaan? Niet meer dan logisch dat ze dan, omdat ze van rechts komt, doorrijdt.

Onterechte klacht, slotje!
Zij en ik kwamen tegelijk aanrijden, daarna remden we allebei en stonden stil, aanvankelijk begon ik als eerste weer te rijden maar dat liet ze niet toe en kwam die gare actie van haar.

Eerlijk gezegd kon ik ook niets doen want ze heeft volgens de boekjes gelijk bij een eventuele aanrijding.

.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:20:48 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61528032
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:19 schreef TeenWolf het volgende:
Zij en ik kwamen tegelijk aanrijden, daarna remden we allebei en stonden stil, aanvankelijk begon ik als eerste weer te rijden maar dat liet ze niet toe en kwam die gare actie van haar.
Hoezo gare actie? Ze wou je kennelijk voorlaten, maar jij gaf door te stoppen aan dat je voorrang verleende. Dan is toch het enige logische wat je kunt doen diegene die volgens de verkeersregels voorrang heeft voor laten gaan? Je hebt geen enkel recht van spreken hier, onterechte klacht. Rehcts heeft voorrang.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 10 september 2008 @ 17:20:55 #12
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61528038
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:16 schreef Boiler het volgende:
Was je door dat voorval te laat thuis voor het eten en heeft je moeder je de huid vol gescholden of wat voor ernstig gevolg had het dat je daar ff hebt moeten wachten op die vervelende mevrouw ¿
Het was ook voor haar sneller geweest.

Ik woon op mezelf en het gaat me echt niet om die 30 seconden. Het gaat erom dat je soms van de verkeersregels mag en kan afwijken omdat dat makkelijker is voor beide partijen.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:23:40 #13
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61528103
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hoezo gare actie? Ze wou je kennelijk voorlaten, maar jij gaf door te stoppen aan dat je voorrang verleende. Dan is toch het enige logische wat je kunt doen diegene die volgens de verkeersregels voorrang heeft voor laten gaan? Je hebt geen enkel recht van spreken hier, onterechte klacht. Rehcts heeft voorrang.
beter lezen.

we stopten allebei voor elkaar en ik trok als eerste weer op, dat zag ze, waarna ze ook weer begon te rijden om vlak voor mijn neus door te rijden.

Het duurde best een tijdje voor ze erdoorheen was, want links van me waren er allemaal geparkeerde auto's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')