Samenvatting: nieuwe telefoon - Selektvracht - dag voor niks wachten - bezorger komt niet boven - TS weer teleurgesteld
Ja, het is weer zover...
Ik had na twee jaar trouw bellen met Tele2 recht op een nieuwe telefoon, en aangezien mn oude wat minder ging werken ben ik maar op dit aanbod ingegaan. Helaas verstuurt Tele2 zijn producten altijd met Selektvracht en dus was ik weer overgeleverd aan de genade van Selektvracht. Ik was dan ook blij verrast dat zij twee dagen later (zaterdag) voor het eerst mijn telefoon wouden afleveren. Netjes een briefje in de bus dat ze dinsdag terug zouden komen (tussen 11 en 5

). Blijkbaar werken die 'mensen' ook al niet meer op maandag.
Maar toen ging het fout. Ik dinsdags de hele dag in spanning thuisgezeten, want ze zouden toch echt langskomen, en ik wou graag mijn nieuwe toestel hebben. Helaas geen bezorgers of bericht waarom ze niet zouden komen. Ik kreeg al doemscenarios in mijn hoofd van foute levering of diefstal, maar ja, na 5 uur 's middags kun je ze niet meer bereiken

.
Vanochtend (woensdag) werd ik opgeschrikt door het geluid van de bel. Helemaal in spanning deed ik snel via de intercom de deut open, en wachtte ik tot de bezorger boven zou komen (2de verdieping). Blijkbaar was zelfs dat na een dag vertraging nog te veel gevraagd, aangezien er niemand kwam. Uiteindelijk zelf maar naar beneden gelopen waar de bezorger doodleuk voor de deur stond te wachten. Verder meldde hij nog even dat ze gister 'te weinig mensen hadden' en het pakje daarom een dag te laat was
Samenvatting: nieuwe telefoon - Selektvracht - dag voor niks wachten - bezorger komt niet boven - TS weer teleurgesteld
Klacht: Selektvracht
Ps. twee jaar geleden heb ik mijn toestel na vier dagen maar zelf bij het depot weggehaald. Gelukkig was dat nog vrij dichtbij
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)