abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61527394
Samenvatting: nieuwe telefoon - Selektvracht - dag voor niks wachten - bezorger komt niet boven - TS weer teleurgesteld

Ja, het is weer zover...

Ik had na twee jaar trouw bellen met Tele2 recht op een nieuwe telefoon, en aangezien mn oude wat minder ging werken ben ik maar op dit aanbod ingegaan. Helaas verstuurt Tele2 zijn producten altijd met Selektvracht en dus was ik weer overgeleverd aan de genade van Selektvracht. Ik was dan ook blij verrast dat zij twee dagen later (zaterdag) voor het eerst mijn telefoon wouden afleveren. Netjes een briefje in de bus dat ze dinsdag terug zouden komen (tussen 11 en 5 ). Blijkbaar werken die 'mensen' ook al niet meer op maandag.

Maar toen ging het fout. Ik dinsdags de hele dag in spanning thuisgezeten, want ze zouden toch echt langskomen, en ik wou graag mijn nieuwe toestel hebben. Helaas geen bezorgers of bericht waarom ze niet zouden komen. Ik kreeg al doemscenarios in mijn hoofd van foute levering of diefstal, maar ja, na 5 uur 's middags kun je ze niet meer bereiken .

Vanochtend (woensdag) werd ik opgeschrikt door het geluid van de bel. Helemaal in spanning deed ik snel via de intercom de deut open, en wachtte ik tot de bezorger boven zou komen (2de verdieping). Blijkbaar was zelfs dat na een dag vertraging nog te veel gevraagd, aangezien er niemand kwam. Uiteindelijk zelf maar naar beneden gelopen waar de bezorger doodleuk voor de deur stond te wachten. Verder meldde hij nog even dat ze gister 'te weinig mensen hadden' en het pakje daarom een dag te laat was

Samenvatting: nieuwe telefoon - Selektvracht - dag voor niks wachten - bezorger komt niet boven - TS weer teleurgesteld

Klacht: Selektvracht

Ps. twee jaar geleden heb ik mijn toestel na vier dagen maar zelf bij het depot weggehaald. Gelukkig was dat nog vrij dichtbij
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 10 september 2008 @ 17:07:28 #2
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_61527657
Selektvracht
TNT
UPS
A.F.C. Ajax
  woensdag 10 september 2008 @ 17:13:12 #3
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_61527814
Je vergeet Tele2
pi_61527842
GLS
  woensdag 10 september 2008 @ 17:33:37 #5
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61528383
Talpa
pi_61530259
Selektvracht is wel dikke kut ja. Proberen het 1 keer, en sturen het dan gewoon terug naar de afzender. Heb eens 6 weken op een pakje uit Duitsland zitten wachten. Verzender moest het nog maar eens proberen via een ander bedrijf Kankertent dat selektvracht
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_61530422
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:13 schreef TR08 het volgende:
Je vergeet Tele2
Geen klachten over Tele2(Mobiel) hier. Heb overal waar ik kom wel bereik, kon direct telefonisch mn nieuwe abbonement regelen, en 2 dagen later werd het toestel (voor het eerst ) bij mij bezorgt. Alleen jammer dat ze voor Selektvracht kiezen.
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_61531128
Zelf bij depot opgehaald...??
Hij kwam hem toch de volgende dag brengen..??
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_61531670
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:07 schreef SoupNazi het volgende:
UPS
Die UPS gasten zien er sowieso al professioneler uit. Al is het maar om hun stoere auto's en kleding, en ik zie ze nooit gare VUTters inhuren in hun eigen Golfje met sticker op de zijkant, maar gewoon stoer met de UPS truck je woonwijk in denderen om een pakketje af te geven

Valt naar mijn ervaring ook veel beter alternatieve afspraken mee te maken, biivoorbeeld bij niet thuis een ander aflever adres doorgeven zodat ze de dag erop niet weer voor een dichte deur staan. Dat soort dingen hecht ik wel waarde aan en wil daar ook best wat extra voor betalen.

Hoewel officieel alleen de verzender een overeenkomst heeft met een pakketdients/koerier, denkt een goede koerier ook aan de ontvanger.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 10 september 2008 @ 19:47:32 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_61531821
Krijg ook al 2 dagen achter elkaar gele briefjes in m'n brievenbus dat ze langs zijn geweest maar dat er niemand was...
DUH........
Er zijn nog steeds mensen die werken overdag......

Maar morgenavond komen ze langs, tussen 6 en 9...
Aangezien ik m'n vrouwtje van het station ga halen zo rond 6'en zal ik 'm hoogstwaarschijnlijk weer missen....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_61531999
abonnement verlengen voor een gratis telefoon

je kan beter je abonnement opzeggen en dan een nieuwe afsluiten voor hetzelfde bedrag per maand.
dan kun je bijv. een laptop + gsm erbij krijgen, of lcd tv, wat je wilt
Nothing to see here, carry on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')