quote:Op woensdag 10 september 2008 13:49 schreef karr-1 het volgende:
Pfff er zijn vele dingen waar ik me aan erger, elke dag weer
Mensen die 1 verdieping omhoog gaan met de lift
Mensen die boven aan een roltrap ineens stilstaan en verwonderd om zich heen kijken
Vouwfietsen in de trein
Mensen die in de 1ste klas staan of hangen zonder een 1ste klas kaartje
Mensen die overal op de grond roggelen
Muziek uit een mobiele telefoon zonder koptelefoon en dus slecht geluid
Dikke vrouwen in strakke truitjes
Laarzen over je broek ipv onder je broek
En zo kan ik nog wel een uur doorgaan.....
En weer verder, want er zijn vast nog genoeg ergernissen.quote:Op maandag 23 juni 2008 03:16 schreef jordeeeh het volgende:
-Gillende kutkoters
-Racistische hardcore Sjonnie's die denken dat ze stoer zijn
-Allochtonen die denken dat ze stoer zijn
-Mensen die tijdens het eten kreunen/smakken of ook maar een klein beetje geluid maken
-Mensen die t altijd beter denken te weten
-Mensen die overal mee moeten opscheppen
-Mensen die eerst zeggen dat je te veel achter de pc zit, maar als er een probleem is met de computer van hen moet ik wel ineens even komen kijken
Zo dat was t even voor nu.
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
Mensen die midden op een pad/weg stil gaan staan om gezellig met elkaar te kletsenVooral moeders rondom basisscholen hebben hier een handje van.
Vergeet de bejaarden met rollator of elektrische wagens nietquote:Op woensdag 10 september 2008 15:55 schreef Ladidadida het volgende:
Mensen die midden op een pad/weg stil gaan staan om gezellig met elkaar te kletsenVooral moeders rondom basisscholen hebben hier een handje van.
Die paint is dan weer wel leukquote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef J0ttem het volgende:
Tss, had ik zo'n mooie paint gemaakt en word t vorige topic vlak daarna gelocked :<
[ afbeelding ]
Je bent in de fase belandt dat je het ergeren verleert bent. Tering hoe lang reis jij al met de trein?quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:56 schreef J0ttem het volgende:
Tss, had ik zo'n mooie paint gemaakt en word t vorige topic vlak daarna gelocked :<
[ afbeelding ]
Om daar even van de andere kant tegen aan te kijken: voetgangers die stil gaan staan bij een zebrapad: je hebt voorrang, loop dan ook door.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
- Automobilisten die juist wat extra gas geven als ze een zebrapad naderen, om je nog snel even voor te zijn.
...
Ik ga als voetganger ook echt niet staan wachten bij een zebra...quote:Op woensdag 10 september 2008 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Om daar even van de andere kant tegen aan te kijken: voetgangers die stil gaan staan bij een zebrapad: je hebt voorrang, loop dan ook door.
Er zijn er zoooveel die het wel doenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ga als voetganger ook echt niet staan wachten bij een zebra...
Oude wijven hebben er nogal een handje van om besluitloos voor een zebrapad te gaan staan staren naar het aankomend verkeer. En je ziet ze denken: zou die wel stoppen. JA TRUT ik stop welquote:Op woensdag 10 september 2008 16:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ga als voetganger ook echt niet staan wachten bij een zebra...
Mensen die alle mensen van een volk over één kam scheren. Aan dat gegeneraliseer ga ik me steeds meer ergerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |