Jammer, want het is toch logisch dat de CIA mankracht inzet om die dekselse hollanders niet aan een laser te laten komen.quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef Dionysiou het volgende:
Laat ik hier maar niet op in gaan..
Als jij 't zegt...?quote:Op maandag 15 september 2008 21:45 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Jammer, want het is toch logisch dat de CIA mankracht inzet om die dekselse hollanders niet aan een laser te laten komen.
Dat dus maar goed, als je persé wil knoop je er een oude travo aan vast. Heb er nog wat liggen van Motorola die 4,5 volt geven.quote:
Begrijp ik.quote:Op maandag 15 september 2008 20:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Niet iedereen woont bij de Aldi in Bergum.
DealExtreme levert wel overal.
En je krijgt bij de Aldi niet 6 DX Points
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Internetaankopen buiten EU worden goedkoper
[..]
Mijn 4 remote color powerleds (ter waarde van 104 euro totaal) gingen in 1 pakje zonder problemen.
Wij hebben een postbus (aangezien we niet in Nederland wonen) waar ik 1x per week onze post op ga halen. Had je me laatst moeten zien staan, met een stuk of 10 pakjes, waarvan ik er voor een stuk of 4 moest tekenen voor ontvangst. En allemaal uit Hong Kong..quote:Op dinsdag 16 september 2008 08:04 schreef Erasmo het volgende:
Leuk als ze het in kleine pakjes versturen maar het tegelijk aankomt, staat de postbode daar met 7 pakjes
Dat is standaard.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:54 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat pakketje wel als gift hebt laten versturen...?
Uhh nee moet je 1888 aan je bestelling toevoegen.. of volumerate een mail sturen maar dan krijg je geen dx punten meerquote:
Apart?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Uhh nee moet je 1888 aan je bestelling toevoegen.. of volumerate een mail sturen maar dan krijg je geen dx punten meer
Dat is waarschijnlijk allemaal goede namaak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik snap dat niet man, het moet toch nep zijn Creative EP630 3 euro op Focal, en op bol.com 20 Eu. lijkt bijna onmogelijk anyway als ik mijn Sennheiser MX500 binnenkrijg en ze zijn echt ga ik er een boel kopen.
Aangetekende waren die worden maar één keer aangeboden, misschien kan je vragen of ze het dus niet aangetekend versturen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:07 schreef Dionysiou het volgende:
dat was 1x gebeurd maar ik krijg echt steeds een papiertje van TNT van; 1. Op verzoek van afzender retourverzonden 2. Eerst volgende werkdag na 13.00 kan je hem ophalen bij de pakketservice. Die 1e willen we ook niet he, DHL komt teminste nog een 2e keer langs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |