Goede hintquote:Op zondag 14 september 2008 11:08 schreef neo2000 het volgende:
Ah, onder de 2 dollar sectie op de site is vast genoeg te vinden.. Anders in stapjes omhoog gaan qua prijs (0-5 dollar of 5-10 dollar) en je komt vast iets leuks tegen..
Als je iets gaat kopen, en het komt thuis blijf je maar kopenquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 19:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je iets gaat kopen, en het komt thuis blijf je maar kopenomdat het toch maar 2$ is en we hebben de dollarvoordeel en gratis shipping, en zo ga je steeds grotere dingen kopen net als ik nu de 30mW True Laser op DX
sku link?quote:Op zondag 14 september 2008 20:20 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb [ afbeelding ] maar ff snel besteld voordat ie uitverkocht is, en door een dagje gewacht te hebben met kopen (PayPal), heb ik 9 eurocent bespaard
wow nice added to wish listquote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
De 16 kleuren LED-spotjes met afstandbediening doen het goed!
Je kan ze instellen op:
- 15 vaste kleuren (en wit)
- 4 dimstanden
- continu faden naar andere kleur (langzaam)
- continu faden naar andere kleur (snel)
- aan/uit
- iedere 5 seconden andere kleur
- iedere seconde andere kleur
Die laatste 2 functies zijn hooguit handig voor feestjes, en die heb ik niet zo vaak...
De lichtopbrengst is voor sfeerlicht meer dan voldoende
Ik heb er 4 voor de kamer en dat lijkt ruim voldoende.
Vooral op een witte muur lijkt het geweldig!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714
[ afbeelding ]
Zodra de lampjes in de spots zitten, maak ik foto's.
Ik heb de GU10 versie (dus niet schroeffitting) en m'n spotjes moeten nog een stukje ingekort worden omdat de lampen te dik zijn; dit wist ik overigens vantevoren.
quote:Order: 09124Y** placed on 9/12/2008 7:57:01 AM
Status:
(of current
shipment) On 9/13/2008: Shipped
see all processing steps
Héél vet!quote:Op zondag 14 september 2008 20:41 schreef MaGNeT het volgende:
De 16 kleuren LED-spotjes met afstandbediening doen het goed!
Je kan ze instellen op:
- 15 vaste kleuren (en wit)
- 4 dimstanden
- continu faden naar andere kleur (langzaam)
- continu faden naar andere kleur (snel)
- aan/uit
- iedere 5 seconden andere kleur
- iedere seconde andere kleur
Die laatste 2 functies zijn hooguit handig voor feestjes, en die heb ik niet zo vaak...
De lichtopbrengst is voor sfeerlicht meer dan voldoende
Ik heb er 4 voor de kamer en dat lijkt ruim voldoende.
Vooral op een witte muur lijkt het geweldig!
Bij ieder lampje zit een afstandbediening, dus ik leg er 3 in de kast op reserve.
Als zo'n lampje 10.000 tot 30.000 uur meegaat zal ik nog wel wat afstandbedieningen verslijten
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2714
[ afbeelding ]
Zodra de lampjes in de spots zitten, maak ik foto's.
Ik heb de GU10 versie (dus niet schroeffitting) en m'n spotjes moeten nog een stukje ingekort worden omdat de lampen te dik zijn; dit wist ik overigens vantevoren.
Kwantum heeft nu overigens ook vergelijkbare lampen maar dan al in een voet gebouwd, een beetje zoals die lampjes van Philips Living Color.
Deze zijn alleen wel 2x zo duur (50 euro) als die van DX en lijken (als ik de afstandbediening zie) uit dezelfde fabriek te komen.
http://www.kwantum.nl/000(...)P_MOVING_COLOURS_WIT
Hehe, ik had jouw postings al wel opgemerkt hoor, ik lees dit topic al vanaf #6 ofzo.quote:Op zondag 14 september 2008 12:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Ik zou voor de CX500 gaan ik heb nog een nieuw setje liggen als je wil
Wat had je besteld dan?quote:Op zondag 14 september 2008 21:26 schreef Gutz het volgende:
Sweet, binnen 1 dag het vliegtuig in!
[..]
Ik ga d'r nog 2 bijbestellen voor in de gangquote:Op zondag 14 september 2008 21:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die LED-spotjes zien er echt vet uit, die gaan bij mij zeker ook op de wish-list
Dat is prijzig haha, hoe ziet het eruit vanuit de bovenkant in de gang kan je daar een foto van maken?quote:Op zondag 14 september 2008 22:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ga d'r nog 2 bijbestellen voor in de gang
Laat even weten hoe 'ie werkt!quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Gutz het volgende:
[..]
http://dealextreme.com/details.dx/sku.11825
Bluetooth dongletje
Komt in ordequote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Laat even weten hoe 'ie werkt!
Want ik heb nu een grote, en wil een kleinere, zodat ik hem in m'n laptop kan laten zitten.
En niet bang hoef te zijn dat ik perongeluk een USB-poort sloop als ik er tegenaan stoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |