Focal Industrial Centre is waarschijnlijk het post-distributiecentrum oid.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef NSGWCR het volgende:
Nu is ons allen bekend dat Focalprice wel erg veel op DX lijkt, maar het ís ook hetzelfde. Op de envelop van DX staat namelijk 'Focal Industrial Centre".
Of wisten jullie dat al?
nope, een kantoorgebouw, zitten meerdere zaken als je op focal gedoe zoektquote:Op donderdag 18 september 2008 12:25 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Focal Industrial Centre is waarschijnlijk het post-distributiecentrum oid.
Nu alleen nog hopen dat het echt spul isquote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef Noax het volgende:
Mooi om te weten, dat je met FP prima zaken kunt doen!
Gisteren zag ik nog een fake memorystick van Kingston....quote:Op donderdag 18 september 2008 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nu alleen nog hopen dat het echt spul is
Ja die heb ik. USB stick werkt wel, iPod weet ik niet. Alle apparaten die als mass storage zich voordoen werken, weet niet of zo'n gehandicapte iPod dat ook kan.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:42 schreef Landgeld het volgende:
Iemand ervaring met deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10130
Ik neem aan dat je daar een USB stick in steekt en niet i.c.m een ipod werkt?
Had je die EP-630 look-a-likes?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Creative-oordopjes van FocalPrice binnen. Ze zitten fijner dan de oranje van DX en lijken veel meer bass te hebben. Ben er nog niet over uit welke mijn voorkeur hebben, maar het is sowieso prettig om een reserve te hebben
Staat wel op het zakje waar ze in zaten. Ze houden trouwens best wat geluid buiten, tikje gevaarlijk dus voor op de fiets maar ideaal voor in het OVquote:Op donderdag 18 september 2008 17:55 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Had je die EP-630 look-a-likes?
Wat is het verschil tussen :quote:Op donderdag 18 september 2008 10:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb de MX 500 van bol.com ze zijn identiek alle details, en de geluidskwaliteit ook.
Als je het niet gelooft, moet je het zelf maar proberen voor 3 dollar..
Is nog onbekend, de jostlympics zijn gisteren afgelopen maar ze zijn nog niet terug.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:01 schreef Wunny het volgende:
Wanneer zijn de aanstekers er weer verkrijgbaar?
Thnx!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:41 schreef Bobsch het volgende:
Hier ook de oordoppen van FP binnengekregen vandaag
Een foto van de envelop voor de liefhebbers:
[ link | afbeelding ]
Je vrienden oplichtenquote:Op donderdag 18 september 2008 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
Mijn 30mW True laser is super, mee naar school genomen met de zon komt ie SUPER ver, al me vrienden geven morgen geld voor een laser 22,50 per stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |