abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61519151
Start me mac op en denk ik ga even wat foto's bekijken, blijkt er een update te zijn. Dus ik denk oke ff updaten, maar neehoor er moeten weeeer een paar honderd mb binnengehaald worden.

En ik dacht dat vista daar alleen last van had maar nee OSX doet net zo hard mee, elke keer als ik dat ding opstart moet er wel geupdate worden...

Ik word echt niet goed van die updates!!
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_61519203
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:01 schreef Kerol het volgende:
TS computert
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_61519272
Bij vista kan je gewoon instellen dat 'ie de updates automatisch downloadt (op de achtergrond). Ze worden dan geïnstalleerd als je de computer afsluit.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_61519314
Ik dacht ook altijd dat een Mac nooit opnieuw hoefde op te starten na een update, niets is minder waar
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 10 september 2008 @ 11:08:52 #5
71115 Rnej
I walk the line
pi_61519342
je hoeft niet elke update uit te voeren, die 'essentiele security updates' die windows elke 2 dagen heeft, heeft een mac eens in de maand ofzo....
pi_61519397
Ik heb dat altijd bij windows... dan gaat dat ding elke 5 minuten vragen of je niet wil afsluiten omdat het ding opnieuw wil opstarten. Lekker handig als je die hele dag nog met het werk bezig moet en je totaal geen tijd hebt voor opnieuw opstarten.
pi_61519465
TS heeft wel gelijk iTunes heeft regelmatig updates van 165 mb . Zelfde geld idd voor iPhoto.
pi_61519488
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:11 schreef Heathen. het volgende:
Ik heb dat altijd bij windows... dan gaat dat ding elke 5 minuten vragen of je niet wil afsluiten omdat het ding opnieuw wil opstarten. Lekker handig als je die hele dag nog met het werk bezig moet en je totaal geen tijd hebt voor opnieuw opstarten.
In de instellingen aangeven dat windows update alleen updates mag downloaden, maar ze niet automatisch mag installeren. Dat installeren doet 'ie wel als je de computer afsluit.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_61520835
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:08 schreef Rnej het volgende:
je hoeft niet elke update uit te voeren, die 'essentiele security updates' die windows elke 2 dagen heeft, heeft een mac eens in de maand ofzo....
En dan bij elkaar opgeteld zijn de bestandsgrootte van de updates van Windows net zo groot als die van de Mac
pi_61521101
Doe eens ontopic blijven mensen. Mac en Ts .... etc. reacties zijn niet gewenst.
  woensdag 10 september 2008 @ 12:35:00 #11
71115 Rnej
I walk the line
pi_61521333
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:13 schreef DJJoris het volgende:

[..]

En dan bij elkaar opgeteld zijn de bestandsgrootte van de updates van Windows net zo groot als die van de Mac
ja dus?

tis niet alsof je bij je compu moet blijven alstie aan t downloaden is toch?

of zorg gewoon dat je net als ik een 100 mbit lijn hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')