Is dat niet de bedoeling van bierquote:Op woensdag 10 september 2008 10:26 schreef DaFan het volgende:
Heb je in Enschede ook, als je 5 van die dingen op hebt voel je je ontzettend beroerd de dag erna
Niet 5quote:Op woensdag 10 september 2008 10:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling van bier?
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Niet 5
Maar ik bedoel last van je pens enzo, dat heb je met normaal bier niet (zo snel).
Ik heb het over een kroeg dudequote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef Impala-neuker het volgende:
Dan koop je die flesjes op dinsdagavond en dan drink je ze in het weekend op.
Opgelost, slotje.
IBTL
Als je ze bij de slijter haalt ben je nog goedkoper uit.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:28 schreef Impala-neuker het volgende:
Dan koop je die flesjes op dinsdagavond en dan drink je ze in het weekend op.
Opgelost, slotje.
IBTL
Zo doe ik het ook, ik lach om mensen die zich in de kroeg scheel betalen aan bier.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als je ze bij de slijter haalt ben je nog goedkoper uit.
Ah, maar ik betaal me niet alleen scheel aan het bier, ik betaal ook voor de gezelligheid en de servicequote:Op woensdag 10 september 2008 10:36 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook, ik lach om mensen die zich in de kroeg scheel betalen aan bier.
Voor dat geld loop ik zelf wel even naar de koelkast. En gezelligheid heb ik thuis ook, daar heb ik een plasma tv voor gekocht immers.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, maar ik betaal me niet alleen scheel aan het bier, ik betaal ook voor de gezelligheid en de service
Gezellig 's avonds met je kratje bier voor je plasma scherm hangenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Voor dat geld loop ik zelf wel even naar de koelkast. En gezelligheid heb ik thuis ook, daar heb ik een plasma tv voor gekocht immers.
Met al zn vriendenquote:Op woensdag 10 september 2008 10:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Gezellig 's avonds met je kratje bier voor je plasma scherm hangen
Hoe vaak heb jij nieuwe mensen leren kennen door die plasma tv?quote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Voor dat geld loop ik zelf wel even naar de koelkast. En gezelligheid heb ik thuis ook, daar heb ik een plasma tv voor gekocht immers.
quote:Op woensdag 10 september 2008 10:43 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
En gezelligheid heb ik thuis ook, daar heb ik een plasma tv voor gekocht immers.
Mja, maar die heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 10 september 2008 10:55 schreef misteriks het volgende:
[..]
tja, dat haalt het by faaaar van een avondje onder vrienden in de kroeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |