ik geloof op Qmusic de vreemdste dingen die van je gestolen zijn..quote:Op woensdag 10 september 2008 10:36 schreef Quyxz_ het volgende:
heel soms denk ik dat ook, maar dat zijn gewoon voor de hand liggende kut grappen die iedereen kan bedenken .
Misschien is die dj van Qmusic wel Dribbel_?quote:Op woensdag 10 september 2008 11:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik geloof op Qmusic de vreemdste dingen die van je gestolen zijn..
en ja hoor veel antwoorden uit dat topic kwamen langs...
te kansloos toch?
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:16 schreef Moozzie het volgende:
Toch is het niet echt netjes, als ze erbij zeggen dat het van Fok! komt is danny happy en krijg Dribble_ een baan bij de radio (wat hij liever niet heeft want anders moet hij werken..)
quote:Op woensdag 10 september 2008 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
Ligt het aan mij of is fok de inspiratiebron van de meeste grappenmakers op de nationale televisie en radio.
ik heb de laatste tijd regelmatig dat ik denk.. he dat was een quote van dribbel van vorige week. daar moest ik nog zo om lachen. Of he dat topic stond 2 weken geleden in ONZ.
WTF! kunnen we die honden nu aanklagen?
Je kan het altijd proberenquote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BarraCupraCuda is mijn kloon
Maar TS wilde toch na-apers? Voldoe ik aan zijn verzoek is het weer niet goedquote:Op woensdag 10 september 2008 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
!!! Jitzzze en Barra kappenIk heb geen PABO gedaan nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |