Ja maar die zien er heul willekeurig uit en zijn er superveel in Sporequote:Op woensdag 10 september 2008 17:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Vet![]()
Maar de pantoffeldier dan
quote:
de minderjarige sletjes missen jequote:
0 kankersteentjes voor deze microsoft. mijne doet het ook nietquote:Op woensdag 10 september 2008 17:15 schreef afcajos het volgende:
Mijn msn heeft aids
Neeuhquote:Op woensdag 10 september 2008 17:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jos, dadelijk op de bejaarden tour
Het valt heel tegen als je er 3 jaar naar uitkeek en bedenkt wat de mogelijkheden hadden kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:20 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben Spore nu aan het 'kopen' via een torrent![]()
Is het wat?
Oke.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het valt heel tegen als je er 3 jaar naar uitkeek en bedenkt wat de mogelijkheden hadden kunnen zijn.
Maar in alle eerlijkheid blijft de creature editor gewoon briljant en vind ik vooral het eerste gedeelte (als cel, en als beestje) heel erg leuk.
Het ruimte gedeelte is ook wel okay maar, nouja er had zo veel meer potentie in gezeten
Mijne ook, kankerirritant. Hij kon me net helemaal niet aanmelden enzoquote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijne ook, kankerirritant. Hij kon me net helemaal niet aanmelden enzo![]()
Ooh trouwens, jullie moeten allemaal Google chrome installerendie heb ik nu en die heeft een spellingscontrole erop zitten hihi. Wel wat voor sommigen hier
Maak een topic, dan kan ik ook mee lachenquote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Waar kan ik de mogneaulen uitlachen die dachten dat we vandaag dood zouden gaan door de deeltjesversneller?
quote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef gers het volgende:
maisnon nog een leuk buro gevonden voor je stage ?
de wereld vergaat pas in 2012quote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Waar kan ik de mogneaulen uitlachen die dachten dat we vandaag dood zouden gaan door de deeltjesversneller?
Wat nou weer?quote:Op woensdag 10 september 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |