Ja.quote:Op woensdag 10 september 2008 09:08 schreef boem-dikkie het volgende:Ja hoor wordt mijn reactie weer verwijderd !
Ik heb mezelf er al een privebericht over gestuurd maar heb nog steeds geen reactie van Danny gehadquote:Op woensdag 10 september 2008 11:18 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Dan had je maar ¤4,50 aan Danny moeten geven, had je die noten van tevoren kunnen inspecteren!
Kun je nagaan, ik had er zelfs een column over geschreven! Niks meer van terug te vinden...quote:Op woensdag 10 september 2008 11:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb mezelf er al een privebericht over gestuurd maar heb nog steeds geen reactie van Danny gehad
Vooral die rare vierkante dingen die erin zitten, die zijn kapot viesquote:Op woensdag 10 september 2008 10:03 schreef godigita het volgende:
Kwestie van smaak natuurlijk, he. Maar ik zit altijd verbaasd te kijken naar mensen die zo'n hele zak naar binnen werken. Dan probeer ik er toch maar weer een, en. Sterf, Japanse mix!
Ieeuuwwwquote:Op donderdag 11 september 2008 08:57 schreef snorfiets het volgende:
chill
Gister bij de tandarts is het losse brok eraf gerukt en heb ik daar een tijdelijke vulling gekregen (tot maandag wanneer ze meer tijd heeft en verder wil klussen)
Breek vanmorgen de vulling er alweer af!
nu zit er dus een gapend gat achter mn kies.
Voordeel: Reden om extra veel te zuipen ivm ontsmetting.
x
ik heb precies hetzelfde gehad, maar an met borrelnootjesquote:Op donderdag 11 september 2008 08:57 schreef snorfiets het volgende:
chill
Gister bij de tandarts is het losse brok eraf gerukt en heb ik daar een tijdelijke vulling gekregen (tot maandag wanneer ze meer tijd heeft en verder wil klussen)
Breek vanmorgen de vulling er alweer af!
nu zit er dus een gapend gat achter mn kies.
Voordeel: Reden om extra veel te zuipen ivm ontsmetting.
x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |