abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222869
Het zal Anouk zijn die donderdag het huis gaat verlaten.
Het is namelijk al door de Voo redactie aan haar beloofd.
Daarom lijkt het me wel geinig om massaal op Bart te gaan stemmen.
Als namelijk iedereen op dit forum 1 keer op Bart zal stemmen zullen we al in de meerderheid zijn.
En dan kijken wie er uit gaat.
Zal Voo verder gaan met het oplichten van de kijkers ???
I was an atheist until I realized I was God
pi_222870
Ja moet je vooral gaan stemmen wordt ENDEMOL nog groter. Heeft iemand misschien de uitzending van Netwerk gisteravond gezien. Nou die lui hebben een miljardenomzet. En wat ze in Nederland verdienen is nog niets. Het programma zal in weet ik hoeveel landen worden uitgezonden.
Ik ben in ieder geval niet van plan om nog meer geld aan ENDEMOL te geven.

[Dit bericht is gewijzigd door Num (Datum 23 November 1999).]

pi_222871
Het lijkt mij ook lachen als Bart eruit moet

maar ja....dat denk ik

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_222872
quote:
op 11-23-1999 om 03:44 PM schreef Num het volgende:
Ja moet je vooral gaan stemmen wordt ENDEMOL nog groter. Heeft iemand misschien de uitzending van Netwerk gisteravond gezien. Nou die lui hebben een miljardenomzet. En wat ze in Nederland verdienen is nog niets. Het programma zal in weet ik hoeveel landen worden uitgezonden.
Ik ben in ieder geval niet van plan om nog meer geld aan ENDEMOL te geven.

Uhm hoebedoel je, nog meer geld aan Endemol te geven, doe je dat al dan???
Ik vind het wel een tof idee, is bart metten ook weg van het scherm

fake a dream
pi_222873
Sorry Kasta, ik ga mee in de 'negeer de stemming' actie op FOK! En het is het een of het ander. De negeer-actie beperkt de omzet van de belronde voor Veronica dus is wellicht beter.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 23 november 1999 @ 15:52:00 #6
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_222874
Ik ben het helemaal eens met JayBee. Steun de 'ik stem niet' - aktie!

Als je Fok! al een tijdje volgt, merk je dat we elke keer zo'n aktie in het leven roepen. Helaas zijn er nog altijd sukkels die toch vier piek over hebben om te stemmen. En dat terwijl de uitslag al lang van te voren vast staat. Dat is mi ook de reden dat alle 'lastigen' eruit gaan. Doorgestoken kaart van Hummie.

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_222875
Het lijkt me geen goed idee om Bart een oor aan te naaien alleen om de verkiezing te beinvloeden. Niet echt leuk voor hem.
Sorry Bart geintje.....
Ik denk niet dat hij dit echt op prijs zal stellen. Is toch een geintje voor hem van 250.000 gulden. Duur geintje....
pi_222876
Even maar een aantal puntjes opsommen om dit niet te doen:

1: Waarom zouden we bellen, kost alleen maar poen, en heb ik (en velen met me) er niet voor over. Boycotten dus.
2: Als iedereen van hier 1 keer stemt zijn we in de meerderheid? Dat dacht ik dus van niet. Er zijn iets van 1900 geregistreerde users. Als je alle sites met schaduwstemmingen een beetje volgt zal 80% op Anouk stemmen. En dit zijn 10.000den stemmen. als dus eenieder van ons zal stemmen maakt dat voor de uitslag niks uit, hooguit een paar %
3: Wie zegt dat VOO eerlijk is in deze? Er hoeft nl. geen notaris aanwezig te zijn.
Als VOO niet beinvloed wil worden doen ze dus gewoon alsof hun neus bloed en niemand die er wat aan kan doen.
4: Wat schiet je er mee op als Bart eruit moet en Anouk dus sowieso gaat. Ofwel er komt weer een nieuw iemand in (moet er niet aan denken) ofwel ze laten het zo. Is meteen 1 nominatieronde minder (= spanning, want het wordt de volgende keer pas echt leuk met Maurice en Bart in de stemming en misschien nog wel een 3e) en bovendien zit je dan naar een leger huis te kijken, is dus saaier.

Dus niet Bart eruit stemmen, gewoon helemaal niet stemmen, alles zijn gangetje laten gaan.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')