[Dit bericht is gewijzigd door Num (Datum 23 November 1999).]
maar ja....dat denk ik
quote:
op 11-23-1999 om 03:44 PM schreef Num het volgende:
Ja moet je vooral gaan stemmen wordt ENDEMOL nog groter. Heeft iemand misschien de uitzending van Netwerk gisteravond gezien. Nou die lui hebben een miljardenomzet. En wat ze in Nederland verdienen is nog niets. Het programma zal in weet ik hoeveel landen worden uitgezonden.
Ik ben in ieder geval niet van plan om nog meer geld aan ENDEMOL te geven.
Uhm hoebedoel je, nog meer geld aan Endemol te geven, doe je dat al dan???
Ik vind het wel een tof idee, is bart metten ook weg van het scherm
Als je Fok! al een tijdje volgt, merk je dat we elke keer zo'n aktie in het leven roepen. Helaas zijn er nog altijd sukkels die toch vier piek over hebben om te stemmen. En dat terwijl de uitslag al lang van te voren vast staat. Dat is mi ook de reden dat alle 'lastigen' eruit gaan. Doorgestoken kaart van Hummie.
1: Waarom zouden we bellen, kost alleen maar poen, en heb ik (en velen met me) er niet voor over. Boycotten dus.
2: Als iedereen van hier 1 keer stemt zijn we in de meerderheid? Dat dacht ik dus van niet. Er zijn iets van 1900 geregistreerde users. Als je alle sites met schaduwstemmingen een beetje volgt zal 80% op Anouk stemmen. En dit zijn 10.000den stemmen. als dus eenieder van ons zal stemmen maakt dat voor de uitslag niks uit, hooguit een paar %
3: Wie zegt dat VOO eerlijk is in deze? Er hoeft nl. geen notaris aanwezig te zijn.
Als VOO niet beinvloed wil worden doen ze dus gewoon alsof hun neus bloed en niemand die er wat aan kan doen.
4: Wat schiet je er mee op als Bart eruit moet en Anouk dus sowieso gaat. Ofwel er komt weer een nieuw iemand in (moet er niet aan denken) ofwel ze laten het zo. Is meteen 1 nominatieronde minder (= spanning, want het wordt de volgende keer pas echt leuk met Maurice en Bart in de stemming en misschien nog wel een 3e) en bovendien zit je dan naar een leger huis te kijken, is dus saaier.
Dus niet Bart eruit stemmen, gewoon helemaal niet stemmen, alles zijn gangetje laten gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |