quote:
quote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef Milou__ het volgende:
Bij jouw maakt het niet uit welke opleiding je doet. Nerd ben je toch wel
Daar heb je wel gelijk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ja alles gaat goed hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef Californium het volgende:
heyAlles goed? weer een lange dag? wanneer was onze date nu
? Oja ik ging nog iets in je fobo kalken
Ben jij niet vrijgezel dan?quote:Op woensdag 10 september 2008 12:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja alles gaat goed hooren nee ik heb heel de dag vrij
dus ga zo maar is even aan een opdracht voor een klant werken
En ja geen idee
misschien toch waar even wachten tot we alle2 vrijgezel zijn
of hou je dat niet vol
En ja
owke.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
awh![]()
En nu ga ik even douchen want begin het koud te krijgen
spammerquote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
of ik had bovernstaande 3 posts in 1 kunnen zetten
Had gekunt, maar dan zou hetn iet in Cali-style zijn geweestquote:Op woensdag 10 september 2008 12:36 schreef Californium het volgende:
of ik had bovernstaande 3 posts in 1 kunnen zetten
das waarquote:Op woensdag 10 september 2008 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had gekunt, maar dan zou hetn iet in Cali-style zijn geweest
Succesquote:Op woensdag 10 september 2008 12:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Strax om 1 uur gesprek met stagebegeleider van bedrijf.. hoop dat hij me wat verder op weg helpt
Ik ben een Stage SC veteraan hoorquote:Op woensdag 10 september 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
hoi iedereen en nieuwelingen![]()
Milou![]()
weet ik maak je niet drukquote:Op woensdag 10 september 2008 12:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ben een Stage SC veteraan hoor
quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 10 september 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik maak je niet drukIk zei toch hoi tegen iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |