Hoe verzin je het! Ik moest een column schrijven! Over het begin van het voetbalseizoen!
Hier is ie:
Het begin van het voetbalseizoen
Voetbal wordt gespeeld met een bal. Er zijn twee teams, elk met elf spelers. De teams spelen elk in een andere kleur. Dat is handig om ze uit elkaar te houden als ze spelen.
Het doel van het spel is om de bal in het doel van het andere team te krijgen. In elk doel staat een keeper, dit is de speler die probeert de bal uit het doel te houden.
Voetbal wordt gespeeld op een groot grasveld of in een zaal.
Veel mensen vinden het leuk om te voetballen, maar ook om er naar te kijken op tv. Ik vind het fijn dat die mensen dat leuk vinden. Zelf vind ik het soms ook leuk om te voetballen. Er naar kijken op de tv vind ik meestal saai. Dat raakt me namelijk niet echt, omdat het mij om het even is waar die bal komt, of in welk doel. Ik begrijp het wel dat sommigen het leuk vinden om naar te kijken, waarschijnlijk omdat zij het wel belangrijk vinden dat de bal in het doel komt van een bepaald team. Voor welk team ze zijn, word bepaald door de omgeving waarin zij leven. Hierbij kun je denken aan hun vrienden of ouders (dit is slechts een vermoeden).
Ik weet niet wanneer het voetbalseizoen begint. Ik wist wel dat er niet altijd wedstrijden gespeeld worden maar alleen in een bepaalde tijd. Ik heb hier geen mening over. Ik denk niet dat de meeste mensen überhaupt een uitgesproken mening hebben over het begin van het voetbalseizoen. Sommige mensen vinden het fijn, en andere mensen maakt het niet uit. Er zijn vast ook mensen die het vervelend vinden, maar ik weet niet waarom. Misschien omdat er dan bepaalde uitzendingen niet doorgaan omdat er voetbalwedstrijden uitgezonden worden. Maar ik kijk zelden tv, dus ik heb hier geen last van.
De bal is trouwens rond.
Groetjes,
Ani
Kan ik dit zo inleveren of is het te flauw?
[ Bericht 0% gewijzigd door Ani_Banani op 09-09-2008 20:43:48 ]