Ik heb nog een perfect grijs batterijdoosje inclusief zwarte 4v motor. Beide met twee-pins gaatjes. Ik wil de combo kwijt voor tien euro (heb ik er zelf ook voor betaald). Kabeltje of losse stekkertjes valt ook wel te regelen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:28 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je last had van je knie, ik dacht dat je het even vergeten was. Maar er is geen haast bij. Mocht je toevallig eens de gelegenheid hebben er naar te kijken dan hou ik me aanbevolen.
[..]
Ik heb gekeken op marktplaats etc, maar daar kon ik het doosje toen niet (los) vinden. De enige doosjes die wel los te vinden waren hadden een andere aansluiting.
Mijn kabeltjes hebben drie pinnetjes naast elkaar, waarvan de middelste plastic is, de aansluitingen van die marktplaatsdoosjes hadden maar 2 gaatjes.
Wat voor aansluiting hebben die technic batterij staven dan?
Dat batterij doosje klinkt goed! Heb je hier misschien een onderdeelnummer van of iets dergelijks?quote:Op woensdag 17 december 2008 08:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb nog een perfect grijs batterijdoosje inclusief zwarte 4v motor. Beide met twee-pins gaatjes. Ik wil de combo kwijt voor tien euro (heb ik er zelf ook voor betaald). Kabeltje of losse stekkertjes valt ook wel te regelen.
Bij ons in het dorp vond ik in een speelgoedwinkeltje nog een nieuwe technic-staaf nieuw in service-zakje. Prijs was geloof ik een tientje. Als je daar interesse in hebt, kan ik hem kopen voor je en opsturen tegen kostprijs. Kan denk ik zelfs wel als brievenbuspost verstuurd worden.
PM even je e-mailadres, dan stuur ik een foto.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Dat batterij doosje klinkt goed! Heb je hier misschien een onderdeelnummer van of iets dergelijks?
Ik heb gisteravond via marktplaats gereageerd op een advertentie, mocht dat niets worden dan kom ik hier even op terug!
Drie belangrijke dingen:quote:Op zondag 21 december 2008 21:45 schreef Stukjekaas het volgende:
Ik heb op zolder nog een doos lego staan waarmee ik niets meer doe. Helaas is het niet geordend en dus een verzameling van allerlei stukjesEr liggen volgens mij wel nog een aantal handleidingen bij...iemand die misschien geïnteresseerd is?
Er liggen onder andere een stuk of 10 bouwplaten met een weg erop (sommige hebben een kruispunt, andere een bocht etc), en ook nog een paar gele bouwplaten.
Vraagprijs voor het geheel 125 euro.quote:Omschrijving:
1x rode treinmotor 12v
1x grijze trafo
1x blauwe trafo
Grijze rails:
1x kruising
2x wissel
2x overgang met spoorbomen
26x baanvak recht
32x baanvak gebogen
Veel extra dwarsliggers!
Blauwe rails:
1x kruising 12v
2x wissels zonder geleidebaan
2x wissels met 12v geleidebaan hadmatig
3x wissels met 12v geleidebaan met 3 polig stekkertje en schakelaars
Nog niet helemaal goed geteld, maar bij benadering:
Geleiderails recht 24
Geleiderails bocht 31
Buitenrails recht 37
Buitenrails binnenbocht 38
Buitenrails buitenbocht 33
+ klein grut oa. 5x 12v lampje (wit), losse stekkertjes/snoertjes, paar witte dwarsliggers, etc.
Alle losse rails en dwarsliggers zijn gewassen met de machine en schoon, de wissels/geleiderails, kruispunten etc. uiteraard niet en kunnen nog wel een schoonmaakbeurtje gebruiken.
Ben daar niet aan toegekomen, denk dat je met wasbenzine/lap voor het plastic en schuursponsje voor de geleiderails een heel eind komt. Grijze rails is door mijzelf gebruikt en prima werkend bevonden, de blauwe heb ik ooit even bekeken, trafo getest en toen weer in de doos gedaan.
Klopt, heb de hele zut elders te koop gezet maar ook op Lowlug ter ruil tegen 9v.quote:
Pardon. Heb alle verwijzingen naar verkoopsites verwijderd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:01 schreef NanKing het volgende:
Ook hier gelden de gewone regels Ed.
Ik heb toch echt een marktplaats linkje verwijderdquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Pardon. Heb alle verwijzingen naar verkoopsites verwijderd.
Inmiddels ook vraagprijzen in euro's bijgevoegd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een marktplaats linkje verwijderdGeen ramp verder
.
Lego maakt eindelijk zelf weer goede sets. Waarom zou je voor veel geld toffe 2e hands kastelen kopen als je zo voor net zo veel geld ook nieuw kunt halen? Zelfde voor piraten, ruimte en treinen sets. Die waren er tot voor kort niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:59 schreef _Fonz het volgende:
krijg het idee, dat LEGO steeds minder waard word 2e hands. Krijg er nu gemiddeld gewoon 50% minder voor dan een jaar geleden.
Mis ik iets?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:35 schreef engessa het volgende:
[..]
Lego maakt eindelijk zelf weer goede sets. Waarom zou je voor veel geld toffe 2e hands kastelen kopen als je zo voor net zo veel geld ook nieuw kunt halen? Zelfde voor piraten, ruimte en treinen sets. Die waren er tot voor kort niet.
Ik snap wat je bedoelt, de oude piraten en ridders waren toch een stuk vriendelijker dan de hedendaagse varianten. Maar vergeet niet dat het gemaakt wordt voor kids van nu en niet voor heren die vroeger kind warenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:21 schreef _Fonz het volgende:
Nou ik heb die castle en pirates meuk eens bekeken, maar dat haalt het bij lange na niet bij het oude piraten en ridder lego.
En hoezo goede treinenspul .. alles is radiocontrolled batterijen shit![]()
Mwah vriendelijker .. het is maar wat het kind zich erbij inbeeld. En het LEGO van nu .. heb er geen goed woord voor. .. waar je vroeger bij wijze van spreke 5 bladzijden nodig had om de handel in elkaar te zetten, heb je nu genoeg aan 2 bladzijden. Kant en klare stukken, waar je vroeger 10 blokjes nodig had om het in elkaar te zetten en nu hoogstens 2 ofzo. Wat denken ze wel niet .. dat de kinderen van nu achterlijk zijn? Met al die kant en klare stukken laten ze ook een stuk minder over aan de verbeelding van het kind.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, de oude piraten en ridders waren toch een stuk vriendelijker dan de hedendaagse varianten. Maar vergeet niet dat het gemaakt wordt voor kids van nu en niet voor heren die vroeger kind waren
En voor goed treinenspul.... toevallig heb ik nog een berg 12v in de aanbieding. Kopen?
Heb je recente sets gekocht en in elkaar gezet? Dat kant en klaar gebeuren speelde een paar jaar geleden maar Lego heeft echt geleerd van zijn fouten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:28 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Mwah vriendelijker .. het is maar wat het kind zich erbij inbeeld. En het LEGO van nu .. heb er geen goed woord voor. .. waar je vroeger bij wijze van spreke 5 bladzijden nodig had om de handel in elkaar te zetten, heb je nu genoeg aan 2 bladzijden. Kant en klare stukken, waar je vroeger 10 blokjes nodig had om het in elkaar te zetten en nu hoogstens 2 ofzo. Wat denken ze wel niet .. dat de kinderen van nu achterlijk zijn? Met al die kant en klare stukken laten ze ook een stuk minder over aan de verbeelding van het kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |