quote:
Nee, overmatig wil zeggen: meer dan gebruikelijk/normaal/goed is. Jij maakt veel fouten, al dan niet opzettelijk, in je posts. Meer dan andere users die wél Nederlands beheersen. You do the math.
quote:
Gebruik geen woorden als je geen idee van de betekenis hebt.
Right back at ya.
quote:
Laat ik het anders zeggen. Misschien snap je het dan. Waar zeik ik hem precies af?
Je probeert niks anders dan mensen af te zeiken.

Alleen lukt het je voor geen meter, want iedereen naait jou 2 keer zo hard terug. Best wel zielig; doet me een beetje denken aan een vis die op het droge z'n laatste beetje leven weg spartelt.
quote:
Hahah nice try, but you fail. OF we vallen over alle fouten, OF we tolereren spreektaal. Een middenweg is er niet.
Om jezelf even te quoten:
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 13:21 schreef Fritztiaan het volgende:Ik zal jullie even wat vertellen. Dan leer je nog eens iets. Nederlands is niet statisch. Er zijn vaak meedere manier om een zin te formuleren. De manier waarop je woorden kan gebruiken en belangrijk nog, in welke volgorde, is inherent aan de zinsopbouw die je kiest.
quote:
Jij hoeft me dat "pleziertje" niet te gunnen horen. Ik haal me plezier uit het echte leven
Te gunnen horen?

Maar goed,fijn om te horen dat je imaginaire leventje je bevalt.
quote:
Kijk dit is het verschil tussen mensen die verder denken, en kortzichtige mensen. Fok kennende sluit ik de opmerking "bijbaantjes tellen niet", uit door simpelweg het salaris te vermelden. Daarom kan je een discussie met mij niet winnen, want ik ben je een stapje voor.
Je bent niemand een stapje voor. Je word enkel kéér op kéér gewezen op de bagger uit je voorgaande posts en je probeert je daar met de grootste flauwekul uit te wurmen.
quote:
Wat heeft het al dan niet hebben van een "plank voor je kop" te maken met mijn persoontje, die dingen herhaalt omdat er blijkbaar mensen overheen lezen. Typisch een voorbeeld van de fout bij een ander leggen.
Omdat je ook constant overal slap omheen lult. Die schutting voor je kop die zit er wel degelijk.
quote:
Als normale taal niet tot mij door zou dringen, zou ik enkel met kinderachtige oneliners strooien, en plaatjes posten. Ik ben niet degene die dat doet. In deze lijkt het me verstandig, dat jij even op je plek wordt gewezen, en beseft dat ik me niet aan kinderachtige taal schuldig heb gemaakt. Dat waren Tuvai en consorten, die hun echte "niveau" openbaarden, op het moment dat zij erachter kwamen dat jij fritztiaan niet even klemlult.
Jij hebt enkel goed onderbouwde, constructieve en met argumenten bulkende posts geplaats wil je zeggen?

Bewijst nog maar eens wat voor dunkt jij van jezelf hebt.
quote:
Tuurlijk Tuvai

Ik zou nu ook een heel stoer verhaal kunnen typen, maar dat doe ik niet. kern van de zaak is dat je het op de een of andere manier niet met woorden afkan. Een beperking.. aan jouw kant.
Het is overduidelijk dat jij niet in staat bent om jezelf verbaal op fatsoenlijke wijze op te stellen. Tja, dan kun je inderdaad blij zijn dat ik nooit op jouw school hebt gezeten, of dat jij je veilig achter een aliasje verschuilt, want je weet wat ze zeggen hé? Wie niet luisteren wil, moet...
quote:
Tijd om die detector te vervangen. Ik ben in 1998 afgestudeert. Toen bestond er geen VMBO. Punt
Episch.
Over bullshit-detectoren gesproken... Even wat Prutztiaan-feitjes op een rijtje:
Prutztiaan...
... gaat 6 dagen per week op stap met z'n homies.
... woont nog thuis (wel een patio woning hé, dat dan wel weer

) en is zelfstandig ondernemer, hoogstwaarschijnlijk iets in de trant van systeembeheerder aangezien hij eerder aangaf MCSA/MCSE gecertificeerd te zijn. Hij verdient maar liefst
rond de ¤ 2000 euro.
... is ook nog eens een rapper die tegen betaling in Den Haag optredens weggeeft.
... doet al zeker 3 jaar ( ! ) aan fitness en heeft tieten groter dan menig Fok!-user zijn (of haar) vriendin.
Hoe dóe je het toch allemaal, jongen.