quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
Klacht 2: Nu moet ik, puur uit principe, een nieuwe zorgverzekeraar regelen eind dit jaar.
dat dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:32 schreef PankPinther het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard wel even er bij vermelden waarom je weg gaat.
en datquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
TS zit zwaar onder de medicijnen en dient derhalve niet serieus te worden genomen.
Yep. Uiteraardquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:32 schreef PankPinther het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard wel even er bij vermelden waarom je weg gaat.
Welnee, het zijn gewoon medicijnen voor die SOA die ik bij je moeder heb opgelopen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
TS zit zwaar onder de medicijnen en dient derhalve niet serieus te worden genomen.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welnee, het zijn gewoon medicijnen voor die SOA die ik bij je moeder heb opgelopen.
Saillant detail: Mijn moeder is HIV-seropositief.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welnee, het zijn gewoon medicijnen voor die SOA die ik bij je moeder heb opgelopen.
Dan had je zijn moeder het kopietje ook moeten laten maken natuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was ze toch al bij jouw geboorte dus jij bent het ookquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Saillant detail: Mijn moeder is HIV-seropositief.
Dus?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was ze toch al bij jouw geboorte dus jij bent het ook
Dat kwam mooi uit, want ik ben over het algemeen vaak wat negatief, dus dat heft elkaar mooi op...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Saillant detail: Mijn moeder is HIV-seropositief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |