abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222804
MONA: “Ik had tot het einde willen blijven” (Telegraaf, HENK vd Meyden, deel III)

Het is verrassend, maar MONA heeft er, zegt ze, nog elke dag spijt van dat zij niet meer in het Big Brother-huis is. Toch heeft zij zelf de beslissing genomen om voor een bedrag van tienduizend gulden te vertrekken. Ze zegt: „Er is verteld in de pers dat ik weg wilde, omdat er problemen waren met mijn kinderen. Maar daar heb ik zelf niets van gemerkt toen ik thuis kwam." „Er is een klein voorval geweest. Toen Ruud me, zoals iedereen, masseerde zei ik hem 'Mag ik in natura terugbetalen?' Mijn zoontje van tien heeft dat op INTERNET gelezen en gevraagd aan mensen: wat betekent dat? Als je dat leest, komt zoiets natuurlijk serieus over, maar ik zei het, Amsterdamse als ik ben gewoon met een knipoog. Het was een grap, begrijp je. Maar men gaf mij de indruk dat in allerlei verhalen gemeld werd dat mijn kinderen last hadden van mijn tv-optreden En mijn kinderen Shakib (10) en Romano (5) gaan voor alles. Dus ben ik weggegaan. Maar het viel me wel moeilijk. Ik had het graag tot eind van dit jaar volgehouden. Ik zag het als een uitdaging. Ik wilde eens zien hoe mijn man en kinderen zich zonder mij zouden redden." Mona zegt: ,,Misschien was ik ook wel te veel een flapuit. Maar ik ben nu eenmaal een open meid die zegt wat zij denkt. Maar ik vind het jammer dat ik er niet meer ben." „Maar", lacht ze, „mijn levensgeluk is niet afhankelijk van Big Brother. Ik hou van kinderen, ben gek op dieren en mijn man Ernst en ik zijn ook niet in een diep gat gevallen sinds het huis." „Ik had me al voorbereid op dat vertrek. En ik ben nu weer blij met mijn eigen leven.” Mona werkte tot voor kort in de horeca. “Maar daar heb ik geen zin meer in, dat kan je niet met kinderen combineren. MONA blijft echter met de vraag zitten waarom men haar in de DAGBOEKKAMER suggereerde dat haar gezin haar nodig had. Hummie van de Tonnekreek: “Dat heb ik haar nooit zo gezegd, wel dat er negatieve publiciteit over haar verschenen was.” Ook had men de indruk dat men wist dat er méér negatieve publiciteit op komst zou zijn. De avond voor Mona uit de serie vertrok, heeft, zo hoor ik uit goede bron, de psycholoog van het Big Brother-team, nog een lang gesprek gehad met Mona's echtgenoot ERNST. Hummie van de Tonnekreek zegt: „Ik heb haar echter nooit gezegd dat zij beter kon vertrekken. Wel dat er negatieve publiciteit over haar was verschenen en er misschien — ik heb maar een naam genoemd (gefluisterd wordt de naam van een ex-vriend) — meer los zou kunnen komen over haar leven dan haar lief zou zijn. En negatieve publiciteit is niet goed voor Mona maar ook niet voor het Big Brother-huis, dat toch niet door persoonlijke zaken van buitenaf mag worden aangetast. „Soms", aldus Hummie -moet je mensen tegen zich zelf in bescherming nemen. Maar zij is in ieder geval uit eigen wil vertrokken. Zij heeft zelf de keuze gemaakt." Hummie wordt echter boos als Mona in restaurant De Joffers blijft volhouden dat er zachte dwang op haar is uitgeoefend. „Dat ga ik nu eens goed uitpraten met haar", aldus HUMMIE. „Want ik hou er niet van als er wantrouwen jegens mij is op dat gebied." Even later is zij druk in gesprek met MONA en kort daarna lachen zij samen en toosten zij weer. Mona's man Ernst en haar kinderen zijn in ieder geval blij dat Mona weer thuis is. Voor Mona is BIG BROTHER het begin van een nieuw leven, want de horeca zweert zij af. Te veel zogenaamde vrienden in die wereld wilden haar, zo heeft ze ondervonden. in de pers onderuit halen of zwart maken. MONA: „Ik leef voor mijn man en mijn gezin en kijk ik wat er allemaal op me af komt. Spijt dat ik in het Big Brother-huis was, heb ik niet. Het had van mij alleen langer mogen duren." Mona's favorieten zijn RUUD, WILLEM en BART. "Dat zijn echte doorzetters", zegt ze, "voor wie ik veel bewondering heb."

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_222805
Haal je maar niks in je hoofd!

Ik reageer hier alleen op, uit puur medeleven en omdat deze doordevil-wanna-be's
ook een kansje mogen hebben, en omdat ik doordevil ZWAAR vind zuigen is er wel plaats voor nieuw talent.

groetjes

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:56:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_222806
quote:
op 11-23-1999 om 03:49 PM schreef BÔH het volgende: (...)in je hoofd(...)is er wel plaats voor(...)groetjes

Hup BÔH.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_222807
quote:
op 11-23-1999 om 03:49 PM schreef BÔH het volgende:

Ik reageer hier alleen op, uit puur medeleven en omdat deze doordevil-wanna-be's
ook een kansje mogen hebben, en omdat ik doordevil ZWAAR vind zuigen is er wel plaats voor nieuw talent.

groetjes

Dat je een tekst van Henk van der Meyden voor een poging tot tekstdichterij verslijt is tot daaraantoe. Maar dat je mij er van beticht het te hebben geschreven gaat me te ver!!!

Misschien kan je beter eens iets lezen voordat je er op reageert!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 23 november 1999 @ 16:15:00 #5
631 GHaven
pi_222808
Kom beste H.

Dit moet een geintje geweest zijn. Zo dom zal BÔH niet zijn.

pi_222809
Je denkt toch niet werkelijk dat ik mijn kostbare tijd verspil aan het lezen van dit soort............LARIE!!

Ik geef even een reactie op jou topic...want die nul erachter klinkt ook meteen zo hopeloos/vriendeloos!!toch??

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
  dinsdag 23 november 1999 @ 16:18:00 #7
631 GHaven
pi_222810
Hmm...
pi_222811
quote:
op 11-23-1999 om 04:15 PM schreef BÔH het volgende:
Je denkt toch niet werkelijk dat ik mijn kostbare tijd verspil aan het lezen van dit soort............LARIE!!

Ik geef even een reactie op jou topic...want die nul erachter klinkt ook meteen zo hopeloos/vriendeloos!!toch??

Weet je: je kunt je tijd nog meer besparen door niet te reageren.

Dan is iedereen blij, want zo'n reactie als die jij geeft heeft niemand iets aan, en jij verspilt er je kostbare tijd mee. De nul bij topics van geliefde Hunter verdwijnt wel door reacties van deelnemers die -wel- hetgeen lezen waar het om gaat.

Top hoor, Hunter, dat je steeds dingen aan mijn aandacht brengt die ik zelf nooit gevonden had. En het dan nog zo volledig mogelijk, met bronvermelding en alles, posten.
-Mijn- waardering heb je in ieder geval wel, en niet omdat je een DD wannabe zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 23 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_222812
quote:
op 11-23-1999 om 03:49 PM schreef BÔH het volgende:

Het lijkt wel of je jaloers bent..
Juist leuk dat mensen dit hier posten, ik heb nl. niet alle dagbladen en weekbladen in huis en kijk al helemaal niet alle TV-programma's. Ik ben dus blij met mensen zoals Hunter. Op deze manier kan ik lekker bijblijven. Tuurlijk, soms is het een leuker dan het ander, maar dan hoef je toch niet zo te reageren.
Wat mij betreft, bedankt Hunter. Ben trouwens benieuwd of Mona nu lachte omdat ze Hummie echt gelooft of omdat ze om een of andere reden (mogelijke terugkeer?) Hummie heeft ingepalmd? We zullen het snel weten.

pi_222813
HUNTER RULES!

Verder wensen wij hier niets meer over te horen....

Grtz,

Dominee H.H. Oraal en Doodenrij.

------------------
Het leven is net als Ruud: Pokdalig en vol met onzin!

Check Big Mother:
http://bigmother.tsx.org

Bad people suck, nice people swallow!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 24 November 1999).]

Redactie Frontpage woensdag 24 november 1999 @ 21:35:00 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_222814
Ik wil even protesteren tegen deze topic: die is namelijk misleidend. Ik open het vol verwachting, zie in gedachten Henk Schifmacher al met zijn getatoeerde armen het voor Mona opnemen, gaat het over Henk van der Meijden.
Ik ben teleurgesteld

PS: dit nikszeggende postje kan ook vervangen worden door Henk Wijngaard die het in zijn 30 tonner Diesel opneemt voor Mona, ware het niet dat deze truck onlangs werd gestolen op klaarlichte dag!

pi_222815
Wat is dit nu allemaal voor gezever. Ik vond het heel erg leuk om dat stuk te lezen. Hunter thanks!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')