Bijvoorbeeld het advies niets met jou te beginnenquote:
Instant gratification, instant happiness, de MSG stijgt binnenkort naar je hoofd en geeft je bonkende koppijn.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld het advies niets met jou te beginnenJe vraagt er zelf om hoor
*mompelt iets met olie en vuur*quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef octopussy het volgende:
Isabeau, volgens mij vond JIJ vooral dat je huidige vlam eigenlijk je type niet is
E621?quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Instant gratification, instant happiness, de MSG stijgt binnenkort naar je hoofd en geeft je bonkende koppijn.![]()
Maar dat is hij toch ook niet! * Isabeau werpt handen wanhopig in de luchtquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:32 schreef octopussy het volgende:
Isabeau, volgens mij vond JIJ vooral dat je huidige vlam eigenlijk je type niet is
Moblo, je snapt het wééér niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Linda heeft ook gezegd dat D_H niet haar type is?
ik snap 't wél, maar vond 't wel een leuke 'misunderstanding'quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moblo, je snapt het wééér niet.
Mutsiequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik snap 't wél, maar vond 't wel een leuke 'misunderstanding'
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet mist vanalles!
Hebben we het nou echt over een relatie, of over iets wat door beide partijen als scharrel wordt gezien?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Linda heeft ook gezegd dat D_H niet haar type is?
Vrouwen op een motor zijn stoerquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
en jij wilde morgen nog gezellig langskomen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen op een motor zijn stoer
(god, hoe red ik me hier nou weer uit)
bepaalde mannen ook hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrouwen op een motor zijn stoer
(god, hoe red ik me hier nou weer uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |