Een glimlach meer niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik lig elke keer helemaal dubbel
Dus.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben alleen mijn maat niet meer!
Maat 58 wordt dan ook niet overal verkochtquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze hebben alleen mijn maat niet meer!
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m welquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maat 58 wordt dan ook niet overal verkocht
Die maten zijn altijd overal verschillend heb ik het ideequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m wel
Al weet ik het niet zeker trouwens, want ze hebben nu 10-12 staan en 14-16 zoiets.. Maar ik moet 6-8 hebben, en er staat niet bij dat die uitverkocht is ofzo.
Oh, dat is hetquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zei NIET MEER, dus wat mijn maat ook is, ze verkochtten m wel
Al weet ik het niet zeker trouwens, want ze hebben nu 10-12 staan en 14-16 zoiets.. Maar ik moet 6-8 hebben, en er staat niet bij dat die uitverkocht is ofzo.
Ja, dit jurkje komt van een engelse site. Dus dat is sowieso al irritantquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die maten zijn altijd overal verschillend heb ik het idee
Ja, moet ik nu worteltrekken of vermenigvuldigen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, dit jurkje komt van een engelse site. Dus dat is sowieso al irritant
en daar heb ik maat 6-8, hier maat 34/36 of XS en broekmaat 27volg je het nog
?
Boks Ouwequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:11 schreef BigKahuna het volgende:
Hoi.
Worteltrekken uiteraardquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja, moet ik nu worteltrekken of vermenigvuldigen?
Latersquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Worteltrekken uiteraard!
Hee maar ik ga, mijn lieftallige broertje mag op de computer.
Fijne middag/avond enzovoorts!
quote:
Wilkommen Zuruck duquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben weer terugmn broertje wilde toch liever op zn DS
Nee, blijf nu maar wegquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben weer terugmn broertje wilde toch liever op zn DS
quote:
Je mamaquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sie!, als onderdaan spreek je je bazin aan met Sie!
Ja inderdaad, een beetje respect hier pleasequote:Op dinsdag 9 september 2008 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sie!, als onderdaan spreek je je bazin aan met Sie!
Die van Beef is beterquote:
quote:
Dat wel.quote:
quote:
Pics?quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb een nieuwe mp4 (verkapt ik weet het)
Kun je wel aan tochquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Bel ik een bedrijf op, is die persoon aan de telefoon ineens engels, moet ik in het engels praten, dikke switch
quote:Op dinsdag 9 september 2008 16:35 schreef Maisnon het volgende:
Bel ik een bedrijf op, is die persoon aan de telefoon ineens engels, moet ik in het engels praten, dikke switch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |