quote:
Daarom kan ik nog wel andermans hyves willen bekijken.quote:
Sorry, al onze medewerkers zijn in gesprek. Probeer het later nog eens.quote:
Vieze kutkneus. ONZ! topics openen en jezelf een KLB'er noemenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jongens doe ff mee..
Namen van bands in de vorm van plaatjes.
13 jarige met pronte tietjesquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom kan ik nog wel andermans hyves willen bekijken.
Tip voor als je het als niet-hyver nog niet wist, msnadressen staan meestal bij schrijf testimonialquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom kan ik nog wel andermans hyves willen bekijken.
Huilen dan, ik wil je fokking tranen zien.quote:
Ik heb ook geen MSNquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Tip voor als je het als niet-hyver nog niet wist, msnadressen staan meestal bij schrijf testimonial.
Dus met andere woorden: Je neukertje waar je 1 jaar mee neukte geef je pikstraf en je wilt er van af?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:35 schreef Rhythm het volgende:
Vraagje trouwens, want ik durf niet in R&P te komen:
Na hoelang is het ethisch verantwoord om met iemand weer te gaan praten waarvan de 1jaar durende relatie net uit is, terwijl je gedurende die relatie niet veel hebt gepraat?
Ik dacht zelf aan 1 uur.
Neequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Je neukertje waar je 1 jaar mee neukte geef je pikstraf en je wilt er van af?
Nee, zoals ik het lees heeft ie iemand op het oog die hij al een tijdje kende maar een tijd niet mee gepraat heeft, maar dat nu wel wil omdat de relatie uit is en dus denkt dat ie weer kans maakt.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dus met andere woorden: Je neukertje waar je 1 jaar mee neukte geef je pikstraf en je wilt er van af?
Het zat eigenlijk nog gecompliceerder, zij maakte avances maar toendertijd ging ik daar niet op in omdat ik dr niet zag zittenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zoals ik het lees heeft ie iemand op het oog die hij al een tijdje kende maar een tijd niet mee gepraat heeft, maar dat nu wel wil omdat de relatie uit is en dus denkt dat ie weer kans maakt.
Aardig was ze sowieso al maar ik wilde niets meer omdat het oog ook wat wilde. Dus we praatten 'gewoon'.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Het zat eigenlijk nog gecompliceerder, zij maakte avances maar toendertijd ging ik daar niet op in omdat ik dr niet zag zitten. Maar een tijdje later bemerkte ik opeens dat ze opeens heul knap was
.
Ohquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Het zat eigenlijk nog gecompliceerder, zij maakte avances maar toendertijd ging ik daar niet op in omdat ik dr niet zag zitten. Maar een tijdje later bemerkte ik opeens dat ze opeens heul knap was
.
Zo klinkt het ook wel weer zo gemeen maar zo bedoel ik het niet![]()
.
HOAXquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohdit verhaal komt me wel bekend voor
ik kende ook zo iemand en dat is nu mijn vriendin.
Jaja, maar misschien is die van Rythym wel echt johquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En die geeft je niet een onzeker gevoel?quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, dan niet.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En die geeft je niet een onzeker gevoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |