abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2008 @ 15:47:54 #26
81894 godigita
Trollercoaster
pi_61500870
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:38 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel achterlijke debiel. Wel eens gehoord van contact opnemen met het bedrijf en aangeven dat je buiten de US woont maar wel wilt bestellen? Of ben je contactgestoord
"We're sorry, we are unable to ship outside the U.S. at this time."
pi_61501831
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 15:38 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel achterlijke debiel. Wel eens gehoord van contact opnemen met het bedrijf en aangeven dat je buiten de US woont maar wel wilt bestellen? Of ben je contactgestoord
Natuurlijk. Als jij je bij een of andere achterlijke site wil registreren en je kunt alleen maar uit Amerikaanse staten kiezen ga jij ze fijntjes opbellen?

Het is natuurlijk een ander verhaal als je voor je werk afhankelijk bent van Amerikaanse leveranciers, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat die het vertikken om een formulier op hun site compatible te maken met niet-Amerikanen.

Je opmerking raakt dus kant noch wal. Heerlijk ook om er bij wijze van laatste troef de 'contactgestoord'-kaart maar weer eens tegenaan te gooien. !
pi_61502001
De streepjes in State/Province/Region staan als zovaak gewoon voor keuzes.

Zet ik mijzelf voor lul met deze OT: Ja/Nee
pi_61502061
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:29 schreef stbabylon het volgende:
De streepjes in State/Province/Region staan als zovaak gewoon voor keuzes.

Zet ik mijzelf voor lul met deze OT: Ja/Nee
Je zou bijna denken dat TS een volledig incapabele kleuter is, wat internet betreft.

Oh wacht, dat is ie ook.
  dinsdag 9 september 2008 @ 17:27:34 #30
78498 classpc
I don't like change
pi_61503548
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:31 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat TS een volledig incapabele kleuter is, wat internet betreft.

Oh wacht, dat is ie ook.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')