Niet echt...quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Herkenbare klacht, wordt wel een stuk minder tegenwoordig
dat 'ie constant alles weer op Yes zet, is inderdaad niet echt prettig... maarre:quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
State/Province/Region? In Nederland? Dat kan niet.
2 is beter dan 1!quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:47 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had het met Amazon.com, toen een pakketje niet aangekomen was, ik ze had gemailed, zij stuurden nieuw pakje, vervolgens kwam die eerste bestelling alsnog binnen, en toen wou ik ze heel snel mailen om door te geven dat ze die nieuwe niet meer hoefden te verzenden, en dat was toen gewoon vrijwel onmogelijk qua mail en bellen, dus tja.. nu heb ik 1 zending gratis. Ik heb ongeveer een half uur gezocht destijds (weet niet of het nu veranderd is), maar toen dacht ik ook van :'tja.. dan moeten jullie het maar beter regelen'.
Ja, klopt, maar ze wilden en State en Province en Region ingevuld hebben. Alle drie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:44 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dat 'ie constant alles weer op Yes zet, is inderdaad niet echt prettig... maarre:
province
1. gouvernement
2. gewest, gouw, provincie
Cisco.com Try it yourself.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:57 schreef Sparqq het volgende:
Kan wel degelijk je bent gewoon een n00b!
Er zijn zat sites waar je daar 1 van de 12 Nederlandse provincies kan kiezen als je aangeeft dat je in Nederland woont.
Ja ho effe, het zal echt niet de eerste keer zijn dat een State field een verplicht veld is, omdat er nooit aan gedacht wordt dat er ook mensen buiten de US wonen....quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Debiel, leer eens Engels. Vrijwel elk land heeft wel een regio/staat/provinvie of iets dergelijks, alleen heet het gewoon anders.
Maar voor ons Nederlanders is het natuurlijk wel nutteloos om in te vullen, want de postsorteermachine kijkt toch alleen naar postcode?
Dan kun je geen zaken met ze doen, simpele ziel. Dat is iets anders dan niet willen.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zodra een invulformulier geen andere opties heeft dan de 50 staten van de US, of de optie"outside US" houd het gewoon op. Dan wil ik niet een zaken met ze doen.
hehehequote:Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dan kun je geen zaken met ze doen, simpele ziel. Dat is iets anders dan niet willen.
Natuurlijk kan dat wel achterlijke debiel. Wel eens gehoord van contact opnemen met het bedrijf en aangeven dat je buiten de US woont maar wel wilt bestellen? Of ben je contactgestoordquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dan kun je geen zaken met ze doen, simpele ziel. Dat is iets anders dan niet willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |