Ja, dat is kaas jaquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:21 schreef kruimel_20 het volgende:
leuk die hartjes sylvana! is dat kaas?
Die koalakoekjes had ik zo goed als op toen dat bericht over de melamine naar buiten kwam.
(ik leef nog)
Idd, daar heb ik dus ook een hele stapel van ( onder andere dus dat grote hart)quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:21 schreef huuphuup het volgende:
Anders moet je even bij Xenos langs ofzo. Daar hebben ze van die siliconen bak-vormpjes. Ideaal, buigen lekker mee dus je kunt ze mooi in een hoekje proppenen ze zijn uiteraard afwasbaar. Ohja en je kunt als ze iets te hoog zijn gewoon zonder problemen een stukje van de bovenkant afknippen.
Olie in een bakje doen, flesje inknijpen, tuitje in de olie hangen en flesje weer in vorm laten komen. Dan vul je ze zonder gedoe en smeerboel.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:28 schreef Innocence het volgende:
[ afbeelding ]
Olijven, chocoladetruffels, mini-broodjes, olijfolie en kaasblokjes.
Ook nog een grote bak rucola en tomaatjes bij me, dus heb een lekkere salade op.
Die broodjes van de Xenos zijn wel erg droog, dus die heb ik verkruimeld door m'n salade gegeten.
Waar verkopen ze trechtertjes om dressing in die flesjes te krijgen? Want ik stond nu zo te knoeien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |