Jij maakt nu een grapje mag ik aan nemen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik snap niet echt wat hier vreemd aan is, hij heeft het over een laptop, niet over een gewone pc-keyboard waar alle toetsen individueel los te halen zijn.
voor de rest, ga zo door, kan hier smakelijk om lachen!!
hmm nu ik bij mij eigen laptop zit te kijken, gaan de toetsen er toch wel erg makkelijk af![]()
Gast, er zijn zat mensen die oud promotiemateriaal verzamelen, echt een rare vind ik het nietmquote:Op dinsdag 9 september 2008 17:56 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wie in hemelsnaam wil Zuurkool Reclame's uit 1900 - 1920, link
Maar die zuurkool zal wel zuur zijn denk ikquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:31 schreef Rian. het volgende:
[..]
Gast, er zijn zat mensen die oud promotiemateriaal verzamelen, echt een rare vind ik het nietm
Gast, neequote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik snap niet echt wat hier vreemd aan is, hij heeft het over een laptop, niet over een gewone pc-keyboard waar alle toetsen individueel los te halen zijn.
voor de rest, ga zo door, kan hier smakelijk om lachen!!
hmm nu ik bij mij eigen laptop zit te kijken, gaan de toetsen er toch wel erg makkelijk af![]()
Nostalgie, uit m'n mooie dorpje!quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:56 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KUT! :quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:56 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Helaas. Deze advertentie bestaat niet.
Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |