Per Box 12 afleveringen.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoeveel afleveringen zitten er per box in ?
15 excl. en ze zijn voor jou.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:25 schreef huuuuuuuub het volgende:
Ik wil seizoen 4 van CSI LV wel overnemen... ¤ 15 incl?
Hou deze even in achterhoofd. Ik heb serie 4 voor Huuuuuuuuuuuuuub al toegezegd. Even afwachten wat hij wilt.quote:
Als we de verzendkosten delen, hebben we een deal! Laat maar weten, dan maak ik het vanavond over!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:45 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Hou deze even in achterhoofd. Ik heb serie 4 voor Huuuuuuuuuuuuuub al toegezegd. Even afwachten wat hij wilt.
Voor 20 euro stuur ik het naar je op. Voor 25 krijg je New York (box1) er nog eens bij.quote:Op woensdag 10 september 2008 19:52 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Als we de verzendkosten delen, hebben we een deal! Laat maar weten, dan maak ik het vanavond over!
OK, voor 25 totaal neem ik ze van je over. Stuur je zo een PMquote:Op woensdag 10 september 2008 20:05 schreef Wouzer het volgende:
[..]
Voor 20 euro stuur ik het naar je op. Voor 25 krijg je New York (box1) er nog eens bij.
verkoop het liefst de boxen tegelijk anders krijgik daar ook weer "gedeelde" verzendkosten bij.
Laat maar weten. Ik hou het vanavond even in de gaten.
Geld is al binnen. Zal morgen meteen pakketje naar jou versturen.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:08 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
OK, voor 25 totaal neem ik ze van je over. Stuur je zo een PM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |