neuh is logisch! jou data moet door alle opco's heen en als jij bevoorbeeld telfort hebt en ik vodafone, ik bel jou, dan moet vodafone kosten betalen aan telfort, omdat je gebruik maakt van hun netwerk, zo ook data, en ja een kut bedrag, mag wel verlaagd worden met 90%quote:Op maandag 8 september 2008 22:55 schreef DaneV het volgende:
Wat een belachelijk tarief trouwens...
155 euro voor 12 MB aan data. Ik snap dat de tarieven een stuk hoger liggen dan in nederland maar dit slaat echt helemaal nergens op.
Want Orange maakt natuurlijk die HTC-toestellenquote:Op maandag 8 september 2008 22:53 schreef mrfool het volgende:
wie gebruikt er dan ook orange! is gewoon vragen om, verleden ook dit kut probleem gehad
Iphone is voor ballenlikkersquote:Op maandag 8 september 2008 23:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Bij de iPhone kun je data roaming uitzetten, en werkt het ook echt.! Had je maar een echt toestel moeten nemen
Hoe en waar, want dan ga ik dat meteen doen.quote:Op maandag 8 september 2008 23:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Bij de iPhone kun je data roaming uitzetten, en werkt het ook echt.! Had je maar een echt toestel moeten nemen
Settings -> General -> Network.quote:Op maandag 8 september 2008 23:42 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hoe en waar, want dan ga ik dat meteen doen.
ja dat kan bij htc diamond ook; bij verbindingen je internetverbinding veranderen.....klaarquote:Op maandag 8 september 2008 23:42 schreef XiChico het volgende:
[..]
Hoe en waar, want dan ga ik dat meteen doen.
Vrij weinig.quote:
je kunt toch internet gewoon ff afkopen he voor 10 euro p/mquote:Op maandag 8 september 2008 23:54 schreef DaneV het volgende:
Jup, ik vind het ook veel vooral omdat ik zelf niet heb zitten internetten oid.
Nogmaals belachelijk dat ze met de internetsnelheden van vandaag de dag deze tarieven hanteren. Met HSDPA snelheid zou je bij wijze van spreken (per ongeluk) maximaal 350 Euro per minuut kunnen verstoken op deze manier.
Ik ben trouwens niet naar de sahara geweest oid. We hebben het hier over f*cking belgie!
progje downen die al het dataverkeer blockedquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |