Ik de achterkant.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kies het midden
Sta ik er eindelijk weer tussen?quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:26 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb ook even de OP aangepast. UI's eruit gehaald en nieuwe erin gezet. Maarre Gers, jouw UI deed het niet omdat je jouw oude UI verwijderd hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sta ik er eindelijk weer tussen?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:49 schreef Allure_ het volgende:
Oja piemel foto's heb ik ook wel eens gehad. Zat ik echt op te wachten.
Maar nu issie alweer een stuk beterquote:
SPOILER: open deurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Neuj, dat wil ik nu al niet meer. Ik wil nu nooooooooooooooooooit van mn leven meer de lapo. grrr.quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:18 schreef BobbyB het volgende:
Zeg BT, als we nu ff doorspammen krijg je weer de LAPO en mag je een nieuw topic maken die wel leuk word.
Wrom niet?quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuj, dat wil ik nu al niet meer. Ik wil nu nooooooooooooooooooit van mn leven meer de lapo. grrr.
Ja, scheelt me weer 2 a's minder typenquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Typ nou eens normaal ja!
En gewoon. Dit topic is echt stom zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |