was aardig bedoeld hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yep, it's pretty sad. Ik heb ook 100en reacties verwijderd.
En dankje gers, dat ik hier welkom ben.
Vikingers zijn stoer die huilen niet enzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:29 schreef Noorsbloed het volgende:
OMFG
Ik sta net op een stuk staal of zoiets![]()
Mijn werkschoen is fucking half doormidden !
Morgen post ik wel picca´s
Grmbl
Dat koste mij bijna mijn voet
NOU IK HAAT JOU TOEVALLIG NIETquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:32 schreef gers het volgende:
VERREK ik zie nu pas in de layout dat je het geslacht kan zien van wie er post
ja, zitten er veel kansloze post bij?quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Yep, it's pretty sad. Ik heb ook 100en reacties verwijderd.
En dankje gers, dat ik hier welkom ben.
ja spuit 11 ik weet hetquote:
Dat nummer is echt te chill (van MA)quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:34 schreef Maisnon het volgende:
Elbow heeft ook Massive Attack gecovered. Die baarmoederclip weetjewel
Een kleine waarschuwing vooraf: Ik hecht meestal waarde aan maar zo'n 12 reacties per SC topic omdat de rest alleen over 'lekkere wijven' en voetbal gaatquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg even een tip van een mede-member. Ik word zo moe van die eeuwige ' stoere' jongens die hier andere mensen gaan bashen. Dus, vandaar dat ik me er even mee wilde bemoeien.
Ja, jammer dat ik ze niet heb bewaard. Had nog best een topic met potentie kunnen wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
ja, zitten er veel kansloze post bij?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik ze niet heb bewaard. Had nog best een topic met potentie kunnen worden.
nee hoorquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een kleine waarschuwing vooraf: Ik hecht meestal waarde aan maar zo'n 12 reacties per SC topic omdat de rest alleen over 'lekkere wijven' en voetbal gaat
post ze eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:37 schreef Maisnon het volgende:
Niet dat ik veel meer heb om mee te pimpen hoor. Op een paar PM's na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |