Zucht, toch nog even een trap na geven. Dat bedoel ik nu met negeren en voorbij laten gaan. Met zulke opmerkingen lok jij het weer uit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:07 schreef Fascination het volgende:
geef gasturbine gewoon een ban is alles opgelost
maar goed
Ik ben een man, ik draag geen sluier.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:10 schreef Maisnon het volgende:
Juup, licht eens een tipje van de sluier op
Bedoel je Yellow Brick van Noisia?quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:11 schreef gers het volgende:
maisnon weet jij nog dat nummer die scheur rond 1:20 ben de artiest vergeten
quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bedoel je Yellow Brick van Noisia?
Noisiaquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bedoel je Yellow Brick van Noisia?
Nog wel. Mijn geduld raakt ook op.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:16 schreef Allure_ het volgende:
Nou Juup, even credits voor jou. Je reageert wel lief in tegenstelling tot andere moderators.
Draaiden ze the Tide enzoquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Noisia
2x gezien dit jaar. Wel toen ze Drum'n'Bass draaide trouwens
Geduld op lange termijnquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo raakt je geduld op? De rel is toch al voorbij?
Ik ken de namen van hun nummers niet echt.quote:
Ik kreeg even een tip van een mede-member. Ik word zo moe van die eeuwige ' stoere' jongens die hier andere mensen gaan bashen. Dus, vandaar dat ik me er even mee wilde bemoeienquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:21 schreef gers het volgende:
maarre Allure hoe kom je bij onze geweldige sc ?
je kent meester argos neem ik aanquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kreeg even een tip van een mede-member. Ik word zo moe van die eeuwige ' stoere' jongens die hier andere mensen gaan bashen. Dus, vandaar dat ik me er even mee wilde bemoeien.
Iedereen haat jouw ook.quote:Op dinsdag 9 september 2008 01:26 schreef Maurari het volgende:
Ik haat iedereen hier!
Yep, it's pretty sad. Ik heb ook 100en reacties verwijderdquote:Op dinsdag 9 september 2008 01:23 schreef Agiath het volgende:
Wel grappig dat elk knap meisje gelijk een FoBo heeft met 300+ pagina'szie ook allure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |