ach, ik ben bijna 19 en zit nu in de eerste.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou niet best zijn, ik ben 22
quote:
Presentatie moet gebeuren. Kwam ik aan, zeiden ze: Ja dat doen we Donderdagquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:25 schreef gers het volgende:
maar trip respect toch ziek naar school
kijk 4ebe zo hoort het
Hadden wij ook maar zoietsquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vulde we altijd zelf in
Dat was zo'n geweldig goed beveiligd systeem bij ons (NOT!), dat je heel makkelijk je aanwezigheid kon invullen/bewerken.
en wat vond hij van je films ?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Presentatie moet gebeuren. Kwam ik aan, zeiden ze: Ja dat doen we DonderdagMaar mijn coole Video Docent maakte een uitzondering
Ben jij al zo oud?quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou niet best zijn, ik ben 22
Leukquote:
In het laatste jaar van het mbo, moesten we steeds een handtekeninglijst invullen, zelfs als je een blokuur had, dan moest het gewoon twee keerquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat vulde we altijd zelf in
Dat was zo'n geweldig goed beveiligd systeem bij ons (NOT!), dat je heel makkelijk je aanwezigheid kon invullen/bewerken.
Hou je bekquote:
nog emt dat vrouwke gesproken van de sjopquote:
Ze was gister en vandaag ook ziekquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:35 schreef gers het volgende:
[..]
nog emt dat vrouwke gesproken van de sjop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |