abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 maart 2002 @ 21:34:43 #1
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545123
Ik wordt echt helemaal doodziek van die lui. Waarom denken ze toch steeds dat ze deel uimaken van de house-cultuur terwijl ze in feite door het bombarderen van de TOP40 met hun kl#te producties de verkeerde puberjochies aantrekken, en daarmee de cultuur naar de tyfus helpen?
Ineens zijn mannetjes zoals ik die tegenkwam op DDD (zie andere forum) helemaal "into de House", omdat ze de nieuwstre single van de clubheads hebben gekocht.
Wanneerje ze vervolgens vraagt naar energy 52 (juiste antwoord = Cafe del Mar) een makkie dus, gaan hun oren klapperen en zeggen zoiets als: "Nee man dat ken ik niet dus is het kut, Maar ik wil meer trance &hardhouse!
Goh zeg spuit 11 heeft ook een paar nieuwe woordjes gehoord!

Aanleiding van dit schrijven was een interview wat ik laatst (helaas) toevallig zag met de heren, net terug van een optreden in Moskou.
Alles was uiteraard playback (wel eerlijk van de jongens dat ze dit zelf toegaven).
Ik dacht echt even dat ik een bad trip kreeg van die gasten zeg!

::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_3545449
klubbheads rules!
  dinsdag 19 maart 2002 @ 21:58:53 #3
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545603
nou, dat mag je mij eens uitleggen :

( ik gaap weer met je mee.... )

::::::::::Vul hier je bankrekeningnr. in : |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Uw tegoed wordt ZSM afgeschreven. ::::::::::
pi_3545641
Ik ben een puberjochie, en ik heb de nieuwe boosie woosie, partie affèèr, vet man! ik hou echt van house!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:02:21 #5
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545648
zo zo, een echte fan
pi_3545657
Waarom niet Kutheads? Lol, (nee ik heb nix tegen Klubbheads, best goeie muziek maar dit klinkt toffer )
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:03:38 #7
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545669
Goeie muziek? mmm.. smaken verschillen maar ze neppen je bij een optreden.

[Dit bericht is gewijzigd door Driekeerniks.com op 19-03-2002 22:04]

pi_3545676
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 21:58 schreef Driekeerniks.com het volgende:
nou, dat mag je mij eens uitleggen :
niveau muziek is idd niet echt superhoog, maar dat hoeft ook niet als je in disco keihard hun nummers hoort. Ik ben het wel met je eens dat ze zich idd niet echt DJ's ofzo mogen noemen en hun muziek geen house is. Maar dat hoeft ook niet, hun nummers zijn gewoon lekker om te horen. Gewoon verstand op 0 en dansen maar !
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:04:52 #9
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545691
Je verstand op ' 0 ', dat heb je zeker nu ook ?
pi_3545700
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:03 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Goeie muziek? mmm.. smaken verschillen maar ze neppen je bij een optreden.
Ik heb geen liveset van hun dus dat zou ik niet weten. En Cafe del mar is niet echt à la Klubbheads volgens mij
pi_3545704
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:04 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Je verstand op '0' ja, dat heb je zeker nu ook ?
neej maar in de disco na wat bier wel
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:05:47 #12
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545708
quote:
Ik heb geen liveset van hun dus dat zou ik niet weten. En Cafe del mar is niet echt à la Klubbheads volgens mij
'de makers van...'
pi_3545730
Cafe del mar was ook gewoon een top 40 nummertje!! btw
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:07:57 #14
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545742
quote:
Je verstand op '0' ja, dat heb je zeker nu ook ?
--------------------------------------------------------------------------------

neej maar in de disco na wat bier wel

in de 'disco' ?!!
pi_3545756
Energy 52 = Kid Paul & Cosmic Baby (wie dat ook morgen zijn)
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:09:02 #16
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545766
quote:
Cafe del mar was ook gewoon een top 40 nummertje!! btw
Ja, maar dat zou een 'klubbheadsfan' juist toch moeten weten als ie zegt dat ie fan is ?!
pi_3545771
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:07 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

in de 'disco' ?!!

wat is daar mis mee?
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:09:31 #18
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545779
nee niks joh...
pi_3545802
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:09 schreef Driekeerniks.com het volgende:
nee niks joh...
nee, vertel...
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:11:47 #20
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545819
[reply] nee niks joh... [reply]
pi_3545838
Ik vind dat de Klubbheads gewoon slim bezig zijn.
Als je kijkt wat hun allemaal uit brengen moeten de jongens gewoon bakken met geld verdienen.
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_3545861
"Let the party begin" is een goed nummer vind ik, beter dan hiphopping enzo
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:14:05 #23
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545872
quote:
wat JIJ wilt.

[Dit bericht is gewijzigd door Driekeerniks.com op 19-03-2002 22:14]

pi_3545874
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:11 schreef Driekeerniks.com het volgende:
[reply] nee niks joh... [reply]
ik houd niet van echte clubs met van die underground muziek, doe mij maar gewoon lekker commercieel gigi en de klubbheads
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:16:26 #25
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545915
Respect, maar eehhh.. ga nou niet denken dat je naar kwaliteit luistert...
pi_3545930
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:16 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Respect, maar eehhh.. ga nou niet denken dat je naar kwaliteit luistert...
Maar wat versta je onder kwaliteit ?
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
pi_3545933
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:14 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

wat JIJ wilt.

2 dj's? http://www.cosmic-baby.com/start.htm http://www.geocities.com/SunsetStrip/Palms/9795/kidpaul.htm
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:17:55 #28
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3545955
quote:
"Let the party begin" is een goed nummer vind ik, beter dan hiphopping enzo
Vind ik ook enorme bagger, ik produceer zelf ook en ik fix zo'n nummertje in een uurtje in elkaar, maar dan beter natuurlijk !
pi_3545967
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:16 schreef boeltje.nl het volgende:

[..]

Idd
Ik luister naar alles, gewoon wat ik mooi vind
pi_3545973
Doe ik ook niet. Ik luister gewoon naar wat lekker in het gehoor ligt.
pi_3545976
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:17 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

Vind ik ook enorme bagger, ik produceer zelf ook en ik fix zo'n nummertje in een uurtje in elkaar, maar dan beter natuurlijk !

Doe maar dan
pi_3546004
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:18 schreef hp22 het volgende:

[..]

Doe maar dan

ja, over een uur verwachten we een linkje waar we hem kunnen downloaden
pi_3546029
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:18 schreef hp22 het volgende:

[..]

Doe maar dan

Inderdaad

disclaimer
Ik vind Boozy Woozy en de Klubbheads nog vreselijker dan de topicstarter

dinsdag 19 maart 2002 @ 22:21:26 #34
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3546031
quote:
Muziek waar in ieder geval een beetje 'gevoel' in zit, ik produceer voornml. Progressive-Techno maar ik heb ook kasten vol met punk- en rap-cd's, gewoon selectief zijn in muziek vind ik echt belangrijk.
pi_3546076
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:21 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

Muziek waar in ieder geval een beetje 'gevoel' in zit, ik produceer voornml. Progressive-Techno maar ik heb ook kasten vol met punk- en rap-cd's, gewoon selectief zijn in muziek vind ik echt belangrijk.

Frans Bauer geeft ook zijn hele gevoel in zijn muziek vind je dat ook mooi dan..
Ik denk dat het gewoon over smaak gaat, en over smaak valt te twisten.
Ik heb helemaal niks tegen de Klubbheads ofzo, maar dat mensen altijd zeggen commerciele muziek dat vind ik onzin.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:23:46 #36
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3546081
quote:
ja, over een uur verwachten we een linkje waar we hem kunnen downloaden
Ik produceer geen bagger, maar k'heb wel wat Hardhouse online, H I E R verdraag dat maar eens !!!!
pi_3546087
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:21 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

rap vind ik wél muziek met kwaliteit. (serieus)
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:24:37 #38
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3546094
quote:
Frans Bauer geeft ook zijn hele gevoel in zijn muziek vind je dat ook mooi dan..
Ik denk dat het gewoon over smaak gaat, en over smaak valt te twisten.
Ik heb helemaal niks tegen de Klubbheads ofzo, maar dat mensen altijd zeggen commerciele muziek dat vind ik onzin.
Zoals ik al eerder zei : RESPECT.

maar wees selectief...

dinsdag 19 maart 2002 @ 22:25:28 #39
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3546110
quote:
Ik vind Boozy Woozy en de Klubbheads nog vreselijker dan de topicstarter
Leg uit :
pi_3546117
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 21:34 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Ik wordt echt helemaal doodziek van die lui. Waarom denken ze toch steeds dat ze deel uimaken van de house-cultuur terwijl ze in feite door het bombarderen van de TOP40 met hun kl#te producties de verkeerde puberjochies aantrekken, en daarmee de cultuur naar de tyfus helpen?
Ineens zijn mannetjes zoals ik die tegenkwam op DDD (zie andere forum) helemaal "into de House", omdat ze de nieuwstre single van de clubheads hebben gekocht.
Wanneerje ze vervolgens vraagt naar energy 52 (juiste antwoord = Cafe del Mar) een makkie dus, gaan hun oren klapperen en zeggen zoiets als: "Nee man dat ken ik niet dus is het kut, Maar ik wil meer trance &hardhouse!

Aanleiding van dit schrijven was een interview wat ik laatst (helaas) toevallig zag met de heren, net terug van een optreden in Moskou.
Alles was uiteraard playback (wel eerlijk van de jongens dat ze dit zelf toegaven).

Ik geef je groot gelijk,.
Klubbheads tegenwoordig is echt bar slecht.
Vroeger vond ik ze stukken beter. Toen happy hardcore helemaal in was stond ik echtwel te springen op Rainbow in the Sky enzo hoor (ook klubbheads)

Ze hebben best goeie dingen gedaan, zoals:
Magica - Magica (klubbheads remix)
DJ Jean - Love come home (klubbheads + plastik remix) blijft leuk,.
D-Tune - Burning Down (klubbheads remix)
UF - Remixed (boozywoozy's pancake mix) -> NOG steeds een knaller!!
Da Klubb kings - Don't Stop (boozywoozy vs ruthless l.a. mix)

het blijven knallers, maar ik snap niet waarom ze nu weer met die troep moeten aankomen...die huidige singles zijn inderdaad een stuk minder te pruimen.

Waar zijn de goeie oude klubbheads van vroeger gebleven?

[Dit bericht is gewijzigd door Tiim op 19-03-2002 22:26]

pi_3546119
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:23 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

Ik produceer geen bagger, maar k'heb wel wat Hardhouse online, H I E R verdraag dat maar eens !!!!

Wat valt daar niet aan te verdragen? Ik vind klubbheads beter imho. Maarja ieder z'n smaak hè, end of discussion
pi_3546129
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:24 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei : RESPECT.

maar wees selectief...

Oke dan....
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:26:26 #43
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3546137
quote:
Waar zijn de goeie oude klubbheads van vroeger gebleven?
Met JOUW kan ik praten !!!!!
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:27:21 #44
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_3546148
Even mijn mening (alsof die er wat toe doet):

Een nummer (en niet alleen dancenummers, ook met andere genres) is goed als je eraan kunt horen dat er veel tijd en moeite in is gestoken. Dat iemand uren in een studio heeft gezeten. Net dát ene geluid uit zijn sequencer toveren. Net die ene reverb die het even vetter maakt. Net even een filter over de bassline zodat-ie wat smeriger klinkt.

Nummers van de Klubbheads daarentegen zijn allemaal hetzelfde opgebouwd. De eerste releases trok ik wel, maar de releases daarna waren niets, maar dan ook niets anders dan zuivere klonen. Zelfde samples, zelfde opbouw, zelfde synths. En meerdere keren melodietjes jatten uit 'arrenbie' wordt op den duur ook slaapverwekkend. Bovendien zijn de nummers zo simpel van opbouw dat het nummer na 1 keer luisteren vn begin tot eind kent.

Misschien 1 keer leuk tijdens een verloren avond met teveel drank in m'n mik, maar ik normaal ga ik voor het betere luisterplezier voor de diepere en uitgebreidere producties.

Maar ja, dat ben ik hè....

pi_3546151
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:25 schreef Tiim het volgende:

[..]

Magica - Magica (klubbheads remix)

Die is idd erg goed!
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:29:38 #46
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3546200
Ze hebben ook wel goede producties gehad ik snap alleen niet waarom ze NU met van die bagger aan komen ?!
pi_3546238
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:27 schreef Tsjettel het volgende:
Even mijn mening (alsof die er wat toe doet):

Een nummer (en niet alleen dancenummers, ook met andere genres) is goed als je eraan kunt horen dat er veel tijd en moeite in is gestoken. Dat iemand uren in een studio heeft gezeten. Net dát ene geluid uit zijn sequencer toveren. Net die ene reverb die het even vetter maakt. Net even een filter over de bassline zodat-ie wat smeriger klinkt.

Nummers van de Klubbheads daarentegen zijn allemaal hetzelfde opgebouwd. De eerste releases trok ik wel, maar de releases daarna waren niets, maar dan ook niets anders dan zuivere klonen. Zelfde samples, zelfde opbouw, zelfde synths. En meerdere keren melodietjes jatten uit 'arrenbie' wordt op den duur ook slaapverwekkend. Bovendien zijn de nummers zo simpel van opbouw dat het nummer na 1 keer luisteren vn begin tot eind kent.

Misschien 1 keer leuk tijdens een verloren avond met teveel drank in m'n mik, maar ik normaal ga ik voor het betere luisterplezier voor de diepere en uitgebreidere producties.

Maar ja, dat ben ik hè....

Yep inderdaad....misschien krijgen de klubbheads nu zo'n idee van "hoe simpeler we het maken, hoe beter het te pruimen is voor het grote publiek?" (te beginnen met DJ Jean - The Launch).

Ik vind aan de beats van de klubbheads het 'opzwepende' eraf. tis nu happyharcorekick+hihat+clap+basslijn op de hihat klaar.

(sorry ik blaat even productioneel dan)

mja daar sta je dan op de dansvloer

dinsdag 19 maart 2002 @ 22:32:32 #48
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3546269
quote:
Dat is mijn hobby !!!
  dinsdag 19 maart 2002 @ 22:37:50 #49
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_3546406
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:31 schreef Tiim het volgende:
Yep inderdaad....misschien krijgen de klubbheads nu zo'n idee van "hoe simpeler we het maken, hoe beter het te pruimen is voor het grote publiek?" (te beginnen met DJ Jean - The Launch).

Ik vind aan de beats van de klubbheads het 'opzwepende' eraf. tis nu happyharcorekick+hihat+clap+basslijn op de hihat klaar.

(sorry ik blaat even productioneel dan)

mja daar sta je dan op de dansvloer

Ik weet het.... Het is triest maar waar. Tegenwoordig halen de lui die het zichzelf zo makkelijk mogelijk maken het geld met bakken tegelijk binnen, terwijl het echte talent verdoemd is eeuwig op hun zolderkamers te blijven werken, met als publiek een cavia en een fles cola.

Maar ja, gelukkig weet een ieder die net even verder kijkt dan de Mega(tver) Top 100 dat er veel meer en veel mooier zaken gebeuren in Danceland dan Dzjidzji Dagostinjo en de Fluttheads!

dinsdag 19 maart 2002 @ 22:39:58 #50
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_3546449
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:32 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Dat is mijn hobby !!!
Linkje klonk erg lekker! Waarmee gemaakt?
Als je alles wat voller laat klinken en nog smeriger en schuivender... Mmmm, techno roels!

Jammer dat aan écht vette producties meestal ook een vet prijskaartje hangt.... Professionele apparatuur is niet te betalen voor een arme sudent als ik, en velen met mij...

dinsdag 19 maart 2002 @ 22:51:28 #51
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3546693
kijk eens op http://www.realfuture.nl/cgi-bin/upb/viewtopic.php?id=2&t_id=1

daar kan je wat van mijn equip. checken.

dinsdag 19 maart 2002 @ 22:58:48 #52
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_3546850
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:51 schreef Driekeerniks.com het volgende:

Ziet er goed uit!

En, ook DJ? gezien je icoontje

dinsdag 19 maart 2002 @ 23:08:30 #53
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3547004
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:08 schreef hp22 het volgende:
Dat zijn Duitsers.
Al 10 jaar lang te vinden op de Mayday raves etc.
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:09:42 #54
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3547028
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:51 schreef Driekeerniks.com het volgende:

Mag ik ook meedoen?
http://poing.com/studio.shtml

.

dinsdag 19 maart 2002 @ 23:18:53 #55
8517 Tsjettel
Self-made man
pi_3547160
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:09 schreef Devnull het volgende:

[..]

Mag ik ook meedoen?
http://poing.com/studio.shtml

.

Jij bent professioneel en hebt al (minstens) een vette hit gescoord.
Dat telt niet!!! valsspelert

Telt mijn (kuch)Soundlab(kuch) mengpaneel ook?

dinsdag 19 maart 2002 @ 23:25:55 #56
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3547282
Hee maurice, ook hier.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:33:46 #57
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3547440
waarom concurreer JIJ niet meer met die kluphuisheads Maurice, ik weet dat je beter bent !!!
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:40:34 #58
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_3547582
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 23:33 schreef Driekeerniks.com het volgende:
waarom concurreer JIJ niet meer met die kluphuisheads Maurice, ik weet dat je beter bent !!!
Ik heb nogal moeite met het maken van dingen waar ik niet zelf achter sta .

Verder zijn er op dit moment nogal wat andere dingen die spelen in m'n leven. Ik heb dan wel een studio, maar ik doe ook het SAE (School of Audio Engineering) om ooit een ECHTE producer/engineer te worden, want ik zit al 10 jaar in de House, maar ik zou toch wel een keer pop/rock/whatever willen produceren. En daarnaast ben ik ook bezig met m'n emigratie naar Australie. Drukke tijden dus voor mij ... en om dan dat kleine beetje tijd wat er nog over is, te gaan investeren in Klubbheads achtige producties, is niet echt iets waar ik zin in heb.

Ontopic: niets slechts over de Klubbheads van mijn kant .. ik ken Koen, Addy en Jan al jaren en ik heb zelfs hun 1e videoclip gemaakt: "Klubbhopping". Heeft zelfs op MTV gedraaid toen *trots is*. Screenshots: http://devnullmusic.com/gfx/gallery/album12.

pi_3548018
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 22:23 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

hej, het lijkt inderdaad wel een beetje op de Klubbheads

(ben rampestampmuziekleek)

pi_3548987
Des te schrijnender is het dat de Klubbheads (hoewel de nieuwe single nog wel aan te horen is, in tegenstelling tot z'n voorgangers en die van DJ Boozywoozy) degenen zijn die onder de naam Ultimate Seduction vroeger al die houseparty-cd's (echte klassiekers inmiddels) aan elkaar mixten. Je zou je bijna schamen dat je dat leuk vind.
  woensdag 20 maart 2002 @ 09:02:31 #61
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3549271
quote:
Ontopic: niets slechts over de Klubbheads van mijn kant .. ik ken Koen, Addy en Jan al jaren en ik heb zelfs hun 1e videoclip gemaakt: "Klubbhopping". Heeft zelfs op MTV gedraaid toen *trots is*. Screenshots: http://devnullmusic.com/gfx/gallery/album12.
Toen gingen de klubbheads nog lekker ja, die producties kan je eigenlijk niet eens vergelijken met die van nu.

En eehhh... Ga je emigreren 'M' ?! Te gek hoor, heeft dat iets te maken met 'Devnull'? ik ben benieuwd. ( zoals altijd ! )

Een inderdaad, producties waar jezelf niet achter staat zou ik ook geen tijd insteken, maar een 'you'll never be mine' remix zou zeker in mijn platenkastje passen.

woensdag 20 maart 2002 @ 09:05:02 #62
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3549290
quote:

--------------------------------------------------------------------------------
hej, het lijkt inderdaad wel een beetje op de Klubbheads
(ben rampestampmuziekleek)

Leek ? Jij ? Je meent het...
pi_3549300
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 09:05 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

Leek ? Jij ? Je meent het...

hej, op het gebied van bepaalde dancemuziek ja!
  woensdag 20 maart 2002 @ 09:08:15 #64
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3549310
whoooo... no offence ! ( let op het poppetje he ?!)
  woensdag 20 maart 2002 @ 09:31:36 #65
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3549438
quote:
Des te schrijnender is het dat de Klubbheads (hoewel de nieuwe single nog wel aan te horen is, in tegenstelling tot z'n voorgangers en die van DJ Boozywoozy) degenen zijn die onder de naam Ultimate Seduction vroeger al die houseparty-cd's (echte klassiekers inmiddels) aan elkaar mixten. Je zou je bijna schamen dat je dat leuk vind.
Tja, ik heb alle 'Techno-Trance' series met 'Poing' enzo, maar ik ga me echt niet schamen omdat ik Ultimate Seduction nog steeds een brute plaat vind , ik koop zelfs nog regelmatig van die platen, laatst heb ik Opus Magnum - Rave to The Joy -gekocht op vinyl, te belachelijk voor woorden eigenlijk de opzet van die track maar ja, 'nostalgie' he ?!
Bij mij begint het technotrance bloed bij het zien van die hoes alweer behoorlijk te borrelen !!!!
pi_3549465
Ik vind de 'Desire' CDs van onze heren uit Maassluis elke keer weer knallen hoor!

Petje af,.
een van de weinige mix-cd's die echt lekker klinken

woensdag 20 maart 2002 @ 09:40:25 #67
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3549497
Probeer 'Johan-Cyber' (Cyber-records) zijn mix-cd's eens, als je de Klubbheads goed vind, vind je dit vast ook erg lekkere muziek EN het is nog strak gemixt ook.
pi_3550392
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 09:40 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Probeer 'Johan-Cyber' (Cyber-records) zijn mix-cd's eens, als je de Klubbheads goed vind, vind je dit vast ook erg lekkere muziek EN het is nog strak gemixt ook.
Ik ben al een behoorlijke tijd fan van Johan Cyber! In november draaide die in Club Eau met Chab en DJ Nukem -> nog nooit ZO los gegaan ( ik ben nogal fan van chab+nukem.. ) ; iedereen kwam voor Carl Cox die avond in de hoofdzaal, maar ik moet bekennen dat we de kleinere zaal met Johan Cyber etc niet uitgeweest zijn.. echt knallen![/me]

Tim

[Dit bericht is gewijzigd door Tiim op 20-03-2002 11:33]

pi_3550397
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 11:32 schreef Tiim het volgende:
[edit] oeps,. reply ipv edit [/edit]
  woensdag 20 maart 2002 @ 11:36:36 #70
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3550436
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Johan Cyber nog NOOIT live heb horen/zien draaien, maar kwaliteit staat zeker hoog in het vaandel bij hem !
pi_3550718
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 21:34 schreef Driekeerniks.com het volgende:

JA! jij snapt het!

dat heb ik nou ook

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  woensdag 20 maart 2002 @ 12:17:12 #72
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3550931
3x niks .com ... Lekkere kickdrum zit er in je track.
Love will be my strongest weapon
  woensdag 20 maart 2002 @ 13:02:44 #73
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3551582
Thanx ! noem me anders maar Psychonaut ( of Psychofaut )
pi_3552598
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 09:08 schreef Driekeerniks.com het volgende:
ik gebruik het poppetje ook niet altijd serieus
  woensdag 20 maart 2002 @ 14:17:45 #75
15189 BoozyWoozy
Alive and Kickin'
pi_3552656
Hej! niet fucken met de Klubbheads hoor!
  woensdag 20 maart 2002 @ 14:24:45 #76
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3552764
Nee hoor, ik ben niet 'zo'n Klubb-fucker', meer fok!-Fokker...
  woensdag 20 maart 2002 @ 14:36:43 #77
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3552927
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 09:08 schreef Driekeerniks.com het volgende:

ik gebruik het poppetje ook niet altijd serieus

Ik wel

( )

donderdag 21 maart 2002 @ 19:52:36 #78
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3570402
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 14:17 schreef BoozyWoozy het volgende:
Hej! niet fucken met de Klubbheads hoor!
Daar hebben we Mr. Boozy Woozy. Heeft u nog iets constructiefs bij te dragen aan dit topic ?
Love will be my strongest weapon
  vrijdag 22 maart 2002 @ 09:44:08 #79
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_3575351
Ja, maak jezelf 'waar '... ( handelwaar ? ..)
  maandag 17 juni 2002 @ 15:14:47 #80
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_4621160
dat nummer van driekeeniks.com is idd drie keer niks vergeleken bij de heads. BAMBOO BASS 4 EVER !
WOKNOK
  vrijdag 13 december 2002 @ 19:10:48 #81
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_7319419
quote:
Op maandag 17 juni 2002 15:14 schreef ricost het volgende:
dat nummer van driekeeniks.com is idd drie keer niks vergeleken bij de heads. BAMBOO BASS 4 EVER !
Heb je misschien een Breezah voor me ?!
pi_7319452
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 19:10 schreef Driekeerniks.com het volgende:

[..]

Heb je misschien een Breezah voor me ?!

* Trance4Ever hands a bacardi breezer lemon

weer aan het topic kicken ?

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
  vrijdag 13 december 2002 @ 19:14:16 #83
21744 Driekeerniks.com
'Ham-and-eggs'...x3
pi_7319485
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 19:12 schreef Trance4Ever het volgende:

[..]

* Trance4Ever hands a bacardi breezer lemon

weer aan het topic kicken ?

Ach, ff het stof eraf blazen en hij kan zo weer door als General-Chat...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')