TS got bustedquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
4 september is volgens mij niet hedenmorgen...
Lul!!! Nu weet iedereen hier dat ik zit te Fokken.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
TS ligt schreeuwend in bed aan zijn pik te trekken om vervolgens tot rust te komen onder de douche.
4 dagen geleden was het zaterdag....quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 07:24 schreef de_boswachter het volgende:
Een moeder die haar zoon een geile knipoog geeft wanneer ze praat over sex. Ik ruik incest.
open dat ze er wel wat tijd in steken om hem goed te maken.quote:
Daar ging m'n koffie.quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
TS ligt schreeuwend in bed aan zijn pik te trekken om vervolgens tot rust te komen onder de douche.
quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 21:32 schreef Het_hupt het volgende:
lol, met peper aan je lul laat je elk wijf schreeuwen in bed
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond aan tafel je zusje oordopjes cadeau doen en zeggen dat ma zich zorgen om haar maakt
Wat staat er in die bedekte bovenste zin?quote:
Zelfvereering/bevrediging is oke.quote:
Gisteren screenie gemaakt. Ik kreeg hem donderdag: toen was het 4 septemberquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
4 dagen geleden was het zaterdag....faalhaas
als je had gezegd dat je moeder op zaterdag moest werken was het geloofwaardiger faalhaasquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:23 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Gisteren screenie gemaakt. Ik kreeg hem donderdag: toen was het 4 septemberdinsdag > donderdag > 4 dagen geleden.
Ik loog inderdaad over dat "vanmorgen"Maar ik zag 't mailtje gisteren pas en besloot dat het wel een goed topic zou kunnen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |