Jawel joh, maar we mailen elke dagquote:Op maandag 8 september 2008 21:35 schreef Platina het volgende:
het is pas triest dat je moeder geen gesprek met je begint maar je een mailtje stuurt
Ik praat iedere dag met me moederquote:Op maandag 8 september 2008 21:54 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Jawel joh, maar we mailen elke dag
Ik ook, maar het gebeurde dus 's avonds toen ze op bed lag, en ik sta eerder op dan haar... dus het eerste "spreekt moment" van de dag is via de mail omdat ik al weg ben als zij opstaatquote:Op maandag 8 september 2008 21:58 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik praat iedere dag met me moeder
Ik denk dat TS dan een mailtje moet sturen naar haar, gezien de fantastische communicatie binnen de familie..quote:Op maandag 8 september 2008 21:46 schreef beertenderrr het volgende:
binnenkort maar eens aan je zusje vragen wat ze er van vind, ze zal toch wel een eigen mening hebben?
Hoppa, en mensen weten gelijk hoe de communicatie verloopt binnen een familiequote:Op maandag 8 september 2008 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat TS dan een mailtje moet sturen naar haar, gezien de fantastische communicatie binnen de familie..
quote:Op maandag 8 september 2008 @ 21:32 schreef Het_hupt het volgende:
lol, met peper aan je lul laat je elk wijf schreeuwen in bed
Als ik dit zo lees, kan ik er niet uit opmaken dat je een vriendin hebt. Er word enkel gesproken over JOU, en nergens een meervoud. Kortom, je hebt geen vriendin, en je moeder heeft het over je masturbatie-bezigheden.quote:
TS ligt schreeuwend in bed aan zijn pik te trekken om vervolgens tot rust te komen onder de douchequote:Op maandag 8 september 2008 22:14 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, kan ik er niet uit opmaken dat je een vriendin hebt. Er word enkel gesproken over JOU, en nergens een meervoud. Kortom, je hebt geen vriendin, en je moeder heeft het over je masturbatie-bezigheden.
quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
TS ligt schreeuwend in bed aan zijn pik te trekken om vervolgens tot rust te komen onder de douche.
quote:
Waar staat schreeuwend?quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
TS ligt schreeuwend in bed aan zijn pik te trekken om vervolgens tot rust te komen onder de douche.
quote:Op maandag 8 september 2008 22:14 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, kan ik er niet uit opmaken dat je een vriendin hebt. Er word enkel gesproken over JOU, en nergens een meervoud. Kortom, je hebt geen vriendin, en je moeder heeft het over je masturbatie-bezigheden.
Tot mails > tot je antwoord geeftquote:Op maandag 8 september 2008 22:20 schreef afcajos het volgende:
[..]
WTF tot mails?![]()
![]()
Jij en je moeder zijn zo fucking autistisch dat jullie enkel via de digitale snelweg contact hebben?![]()
royal sadness.
Wel een grappig topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |