je klinkt een beetje geďrriteerdquote:
Iedereen rukt alles meteen uit het verband he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Inddquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je klinkt een beetje geďrriteerd
dat zal dan wel een ToF stel wordenquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zal dan wel een ToF stel worden
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen rukt alles meteen uit het verband he?ik ruk niks uit het verband. dan mag ik het daarna zelf weer gaan verbinden onie? ben nie gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
let op de woordspelingquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ruk niks uit het verband. dan mag ik het daarna zelf weer gaan verbinden onie? ben nie gekHeheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Oh tis meer baggerquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je klinkt een beetje geďrriteerd
Dat kan ik vanuit hier niet zienquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zal dan wel een ToF stel worden
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehemaar hoezo uit het verband gerukt? zoene --> neuken --> stelletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heb ik maar 1 stap over geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar hoezo uit het verband gerukt? zoene --> neuken --> stelletje.
dan heb ik maar 1 stap over geslagenWelke stap sloeg je over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
onder het mom van: je moet toch wat zeggenquote:
Je kan het echt niet hebben he?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat kan ik vanuit hier niet zien
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke stap sloeg je over?ow, je hebt dus ook al geneuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Bagger postenquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe jij je nu voelt, of bagger posten?
Ja echt wat een jaloersheidquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je kan het echt niet hebben he?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, je hebt dus ook al geneuktDat zeg ik toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je in het rijtje nog wat vergeten was
Brutal. Fucking. Metal.
let op de woordspeling skippyquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dat kan ik vanuit hier niet zien
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:01 schreef Blawh het volgende:
Samzz is er nog niet, ze is toch niet op het pliesiebureau om je aan te geven Guitarist?
nee ikke niet. jij misschien?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?
Ik dacht dat je in het rijtje nog wat vergeten was
Misverstand dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee ikke niet. jij misschien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Lekkerquote:Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jawel halve dag vrij genomen en morgen de hele dag
ik wel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:15 schreef skippy22 het volgende:
Leuke dag gehad vlegels
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misverstand dustjah, dat hej mangsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Tot half 5quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zeker jij morgen weer naar school ?
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat hej mangsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan wil ik pics van jullie eerste keer
jawel, maar daar hej al antwoord op gegevenquote:
Whehehequote:Op dinsdag 9 september 2008 18:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan wil ik pics van jullie eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |