Mensen in geldnood doen rare dingen!
Goed, de gal is weer gespuwd,
Casey
Maar even serieus, ik blijf het stom vinden om te denken dat Willem manipuleert met zijn lootjes. Hij had dan toch ook wel gewoon kunnen zeggen dat hij zomaar Bart heeft gekozen, zonder reden. En als hij het nou met iedereen goed kan opschieten, dan is het toch ook moeilijk om iemand te nomineren. Ik heb aan Willem ook nooit echt gezien dat hij zich irriteerd (ergert?) aan Bart.
I rest my case.
Het lootje van Bart had hij gewoon op een bepaalde manier gevouwen. Mischien wat kleiner dan de rest of zo.
Wat mij ook opviel was dat ruud als eerste werd getrokken.(toch)Zoals bekend kunnen W en R het goed met elkaar vinden. Het papiertje van Ruud zal dan ook waarschijnlijk een afwijkende vorm hebben gehad. Misschien wat groter dan de rest.
Conclusie: allemaal doorgestoken kaart.
Zo denk ik er tenminste over.
[Dit bericht is gewijzigd door Num (Datum 23 November 1999).]
Nou ja, ik laat het maar rusten
Nou ben Ik weer pathetic
Case(y)
Nou is Willem niet het type dat daar mee weg komt, de sukkel heeft altijd de pech dat ie in de smiezen loopt (het heeft hem al zijn huwelijk gekost).
Met zijn manipulerende smoelwerk wordt ie samen met die Holbewoner Mausmies, ook nog wel verbannen uit Almere.
Mijn nachtmerrie:
Willem en Mausmies blijven over.
Oplossing: Willem ontpopt zich in de psychopaat die in hem schuilt, en brengt Mausmies op gruwelijke wijze om het leven.
Het echte moordspel moet nog beginnen!!
Als iemand nog geweldige aanwijzingen heeft dat Willem achter een groot deel van 's Neerlands onopgeloste moordzaken zit, dan graag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |