abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222759
Willem had zichtbaar moeite met het openvouwen van het briefje waar Bart zijn naam op stond. Volgens mij was dit briefje op een andere manier in elkaar gevouwen dan de rest.
En Willem maar net doen of deze keuze volstrekt willekeurig door het lot bepaald was
Heeeeeeeeeeel toevallig had hij de vorige keren ook Bart genomineerd...Ook toeval zeker?
Kapot is leuker
pi_222761
Willempie denkt gewoon dat ie op die manier de heilige samaritaan kan uithangen bij het publiek, hij snapt niet dat heel nederland zijn goocheltruuc door heeft en dat men hem zo langsamerhand begint uit te kotsen.

Mensen in geldnood doen rare dingen!

Ik ben online
  dinsdag 23 november 1999 @ 13:55:00 #4
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222762
Yep. Altijd gevaarlijk natuurlijk, om iemand daarvan te beschuldigen zonder het zeker te weten, maar het leek er wel op dat Willem aan het goochelen was.
Komt nog wat bij: vieze willem doet zijn uiterste best het publiek te bespelen. Weerzinwekkendste uiting hiervan is dat hij doorlopend loopt te roepen dat zijn familie zo arm is, en hij zelf ook, maar dat als hij wint dat hij dan het gled grotendeels gaat weggeven aan moeders vaders en ex 'hoewel ik zelf ook niet goed in de slappe was zit'. Jongen denk jij nou echt dat wij zo dom zijn? Oke, daar kon je wel eens gelijk aan hebben. ben benieuwd hoeveel bijstandsvrouwtjes nu 4 gulden gaan betalen in de hoop dat vieze willem de hoofdrpijs mee mag nemen. Laat dit niet gebeuren! Laat Willem maar mmoi zitten tot 31 dec. en dan, als hij zeker weet dat hij gewonnen heeft, met lege handen naar huis gaan. De uitdrukking op zijn gezicht moetminstens net zo leuk zijn als Sabiens gezicht toen ze genomineerd werd...out of the blue noemen ze dat in Frankrijk...hi hi.

Goed, de gal is weer gespuwd,

Casey

dinsdag 23 november 1999 @ 14:37:00 #5
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_222763
Bij de laatste lootjes keek Willem omhoog.
Dus was het echt!
Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.

dinsdag 23 november 1999 @ 14:40:00 #6
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_222764
Wat een gezeik!!!!! Waarom zou het niet echt zijn???? Als Willem Bart wilde nomineren, dan deed hij dat toch gewoon zonder die lootjes.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:50:00 #7
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222765
Kipman:
Omdat hij poogt de lieve aardige jongen uit te hangen om die 250000 te winnen. Al keek hij omhoog, dan had hij Bart's briefje van te voren tussen zijn vingers kunnen stoppen oid. Met je eens dat het gevaarlijk is hem hiervan te beschuldigen, maar samen met andere amnipulatiepogingen (ik ben zo arm maar als ik win geef ik alles weg) acht ik hem tot alles is staat.
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:58:00 #8
1573 Kipman
pi_222766
Je hebt gelijk! Door lootjes te trekken, wil Willem voorkomen als een aardige man. Ik walg echt van hem!

Maar even serieus, ik blijf het stom vinden om te denken dat Willem manipuleert met zijn lootjes. Hij had dan toch ook wel gewoon kunnen zeggen dat hij zomaar Bart heeft gekozen, zonder reden. En als hij het nou met iedereen goed kan opschieten, dan is het toch ook moeilijk om iemand te nomineren. Ik heb aan Willem ook nooit echt gezien dat hij zich irriteerd (ergert?) aan Bart.

dinsdag 23 november 1999 @ 15:19:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222767
Ho ho, Kipman, je ziet even Willem's fuhrerpretenties over het hoofd. Willem wil graag dat de hele club als een stel willoze lammetjes achter hem aandraven en braaf doen wat Willempiezegt. Dan komen er ook geen conflicten, kan Wimpie blijven aarslikken bij het publiek, en ervandoorgaan met de kwartmiljoen. En dan gaat het opeens falikant fout. Bart, wil je je molton om de matras doen? Nee. Auw! zonder daarvoor een zeer goede reden te geven, weigert spuit 11 de orders van Ome Willem op te volgen. Een directe ontkenning van Bart van het leiderschap van Willem. De enige smet op willem blazoen. De enige die Willem in de weg staat alleenheerser te worden. 1 groep, 1 huis, 1 Willem! Maar dan gooit Bart roet in het eten. Alle reden voor Willem deze dissident zsm op te ruimen. Uiteraard niet door een conflict met hem te beginnen (Willem weet dat we mee kijken) maar door hem 'toevallig' te nomineren. Chapeau, Willem, helaas zou dat wellicht in Friesland werken, maar niet in de rest van Nederland.
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:24:00 #10
1036 Djie Ahr
pi_222768
Wanneer je het moeilijk hebt Casy, oef je dat niet op Willem af te reageren hoor! En we houden het netjes. Om de Fuhrer er bij te halen ga je echt te ver! Dan moet Danny wel ingrijpen. Iedereen gaat in princiepe voor die 2,5 ton. Je ziet meer dan menig kijker ziet. Wie echt in aanmerking komt voor mooi overkomen is RUUD!

dinsdag 23 november 1999 @ 15:27:00 #11
1573 Kipman
pi_222769
Hahahaha, wat draaf jij door zeg, met Willem en zijn alleenheersschap. Lachen hoor. En Willem begon niet over dat morton door te zeuren. Dat deden Maurice en Karin. Het kon Willem verder niet veel schelen. Trouwens, als dat nou vies is om zonder molton te gaan slapen, dan kan er toch wel wat van gezegt worden?
Willem gedraagt zich helemaal niet als leider. Ik vind dat hij zich net zo gedraagt als anderen. Je kan ook wel van Ruud zeggen dat ie expres zo aardig doet om het geld te winnen. Maar hij is gewoon zichzelf. Net als Willem.

I rest my case.

dinsdag 23 november 1999 @ 15:28:00 #12
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222770
Oke toegegeven, verwijzingen naar het derde rijk vallen niet meer onder bloemrijk taalgebruik. Sorry.
Verder meen ik wel wat ik daar schreef, hoewel ik niet met zekerheid kan zeggen of Willem wel of niet toevallig Bart lootte, zie ik wel degelijk motief. Zal ik volgende keer netter onder woorden brengen, liet me even teveel meeslepen. Nogmaals sorry. Hoop dat ik niemand gekwetst heb.
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:33:00 #13
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222771
He Kipman, heb jij dat niet gezien dan, die aflevering ewaarin Willem aan de anderen vertelde dat hij door de psycholoog als leider aangewezen was. Of de anderen dat even wilden bevestigen. Gewldig hoe Karin dat op een gegeven moment afkapte: Zo Willem, ik ga naar de WC. Even puke-en.
Nee, er scheelt wel een kleine Louis XIV (dit mag toch wel he ) in onze Willem.
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:36:00 #14
1036 Djie Ahr
pi_222772
Casey, Nou toon je je een echte kerel! Laten we het in (wiens)naam? nou over feiten hebben. Conclusies trekken uit hetgeen wij zien. Ik blijf bij mijn conclusie dat Willem oprecht is en evenals de anderen hopen op die 2,5 ton. Toch blijf ik er bij dat Ruud weinig zinnigs te vertellen heeft.
Karin vind ik toch een sterke vrouw. Ze mag dan moederlijk overkomen (kan ook niet anders met twee kinderen) maar ze heeft veel levenservaring en blijft de rust zelve.
Bart wordt steeds opstandiger en van Maurice weet ik nog steeds niet wat ik daar aan heb. Die houdt zich wel erg in. Die ging weer bij z'n moeder inwonen omdat ze het moeilijk vind zonder Maurice. Hoe oud is Maurice eigenlijk?

pi_222773
Dat Willem Bart als laatste trok verbaast mij niets. Hij heeft waarschijnlijk aan Sinterklaas gedacht waar hij altijd zelf de lootjes maakt en er altijd voor zorgt dat hij de gene trekt die genoegen neemt met de goedkoopste cado's.

Het lootje van Bart had hij gewoon op een bepaalde manier gevouwen. Mischien wat kleiner dan de rest of zo.

Wat mij ook opviel was dat ruud als eerste werd getrokken.(toch)Zoals bekend kunnen W en R het goed met elkaar vinden. Het papiertje van Ruud zal dan ook waarschijnlijk een afwijkende vorm hebben gehad. Misschien wat groter dan de rest.

Conclusie: allemaal doorgestoken kaart.
Zo denk ik er tenminste over.

[Dit bericht is gewijzigd door Num (Datum 23 November 1999).]

dinsdag 23 november 1999 @ 15:42:00 #16
1573 Kipman
pi_222774
Ok, Casey, dat over die psycholoog is waar. Maar ik merk daar eerlijk gezegt weinig van. En hij doet het heus niet bewust of zo. En als dat wel zo is, dan is dat toch niet zo erg. In elke groep zit wel een soort van leider. En de bewoners zitten er ook niet mee. Niemand heeft hem genomineert (en dat is heus niet omdat hij het eten kookt). Of denk je nou weer dat Willem ze bedreigt of zo.

Nou ja, ik laat het maar rusten

dinsdag 23 november 1999 @ 15:45:00 #17
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222775
27 geloof ik.
Maar dat terzijde. hetgeen waar ik me zo aan erger bij Willem, is dat ik bij hem als enige echt de indruk heb dat alles wat hij zegt voortkomt uit de wens die 2,5 ton te winnen. Natuurlijk wil Ruud dat ook, maar hij maakt er geen sexistische opmerking minder om. Terwijl Willem bijna altijd zeer politiek correct is. Behalve als hij even uitschiet: zoals over Sabien: zit hier de mooie snee uit te hangen. OOps, slip of the tongue. Bart geeft tenminste eerlijk toe dat hij van het geld leuke dingen gaat doen. Niet amnesty int. of zielige ouders gewoon leven de lol. lekker.
Ik blijf erbij dat Willem leidersrol (Fuhrer is trouwens gewoon het Duitste woord voor leider; wordt itt de naam Adolf, nog steeds gebruikt... maar mijn toespeling was onontkenbaar) ambieert. Zag hoe hij keek toen Anoukje zijn heilige der heiligen betrad. Tegen zijn zin, dat was duidelijk. Braak.Lekker latebn verliezen die kwal. Maar wel pas op 31 dec, laat de klap maar zo hard mogelijk zijn!!!
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:45:00 #18
1573 Kipman
pi_222776
Num, je doet net alsof het lootjes trekken verplicht is. Nogmaals, als Willem Bart wilde nomineren, had hij het wel gewoon gezegd.
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:46:00 #19
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222777
Volgens mij is Maurice 25 of zo. En errug flauw hier om af te gaan zitten geven op Willem, alleen omdat-ie toevallig (of was dat ene briefje anders gevouwen, yeah right, volgens mij was het briefje van Bart fluoriserend groen en de rest gewoon wit, zo ken ik er wel honderd) puberheld Bart nomineerde, ik vind het 'een beetje' een pathetic case(y).
De balleuh... en houw ze wèrrem

dinsdag 23 november 1999 @ 15:53:00 #20
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222778
Dat van dat nomineren van Bart was nou net het enige war ik niet zeker van was!! Heb ik vaak genoeg gemeld geloof ik. Het gaat mij om die andere karaktertrekjes van die jongen. maar dat terzijde.

Nou ben Ik weer pathetic

Case(y)

dinsdag 23 november 1999 @ 15:59:00 #21
1573 Kipman
pi_222779
geeft niks, Casey. Je geeft gewoon je eigen mening. En wij reageren erop. Het is gewoon een gezonde discussie.
  woensdag 24 november 1999 @ 13:54:00 #22
627 Willy
Koekenbakker
pi_222780
Je hebt gelijk Dion dat dacht ik ook al!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_222781
Casey heeft helemaal gelijk, die verrekte Willem is een gladjanus van de eerste orde, vraag maar aan zijn ex.

Nou is Willem niet het type dat daar mee weg komt, de sukkel heeft altijd de pech dat ie in de smiezen loopt (het heeft hem al zijn huwelijk gekost).

Met zijn manipulerende smoelwerk wordt ie samen met die Holbewoner Mausmies, ook nog wel verbannen uit Almere.

Mijn nachtmerrie:
Willem en Mausmies blijven over.

Oplossing: Willem ontpopt zich in de psychopaat die in hem schuilt, en brengt Mausmies op gruwelijke wijze om het leven.

Het echte moordspel moet nog beginnen!!

Ik ben online
pi_222782
Hawkwind. Willem heeft psychopatische trekjes, maar wat dacht je van Maurice? Willem heeft zich al verraden. Ik denk dat Maurice wacht met zijn moordspel tot het einde. Of nog slimmer. Laat Willem het werk voor hem doen, zodat Willem er uit moet en hijzelf er met het geld vandoor gaat.
  woensdag 24 november 1999 @ 14:31:00 #25
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222783
Wauw! Ik sta er langzamerhand toch een beetje om bekend dat ik wel eens door wil draven, mar Willem als serial killer... was ik nog niet een sop gekomen. Klasse!!! Is er niet iemand die teveel Discovery kijkt en ons kan helpen aan het profiel van een seriemoordenaar? Kijken waar het overeenkomt!
Maar helaas ben ik het wel een beetje minder eens met je geruststellende opmerking dat men het wel in de smiezen krijgt. Ik bedoel: hier op Fok komt dat wel goed, iedereen kijkt zeer regelmatig, en wat je mist wordt door een ander wel gezien. Maar er loopt ook nog ergveel erg onnozel volk rond en die kunnen het wel eens minder in de gaten hebben. Dus: zegt het voort, ook buiten de internetters. Vertel de buitenwereld over de snode (moord) plannen van Willem!!

Als iemand nog geweldige aanwijzingen heeft dat Willem achter een groot deel van 's Neerlands onopgeloste moordzaken zit, dan graag!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')