mja volgens mij voldoet de woorden nokia op een enveloppe ook al want mijn headsetje van 30 euro heb ik ook niet mogen ontvangen.quote:Op maandag 8 september 2008 20:06 schreef Hagelkaas het volgende:
Stuur een dikke envelop naar jezelf, vul hem met kiezelstenen en schrijf erop: Afzender: 'Amsterdam Diamond Center'
Ga de volgende dag naar het distributiecentrum van TNT en spoor je postbode op. Stalk hem vervolgens en als hij de envelop achteroverdrukt bel je snel Peter R de Vries
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat dus.quote:Op maandag 8 september 2008 20:09 schreef Jordy-B het volgende:
Dan bel je de klantenservice, zodat het bedrijf een onderzoek kan instellen naar de betreffende postbode.
over dit probleem wacht ik nog steeds op een reactie van de TNT.quote:Op maandag 8 september 2008 20:20 schreef Dikke-Doei het volgende:
en het vervelende is dat je: een pakket dienst hebt, een pakket dienst van de tnt een pakketdienst van een of andere instelling waar allemaal josties pakketten verzenden
dan nog iemand die aangetekende post verzend.
en iemand die gewoon de brieven door de bus gooit.
maar nu nog even terug komen op die verzekerde verzendingen/ de aangetekende post enzo
die slampamper heeft het zo voor elkaar dat hij het meteen naar het afhaalpunt toe zend. oke dan doet hij dat..... maar ik wist dat dus niet (had die lul nou gewoon een briefje in mijn brievenbus gedaan dan wist ik waar mijn poststuk was. Dus kreeg ik een mailtje van de gene die het had verzonden naar mij maar die heeft het weer terug gekregen van de tnt. (ik had het dus niet afgehaald volgens de tnt) maar dat wist ik dus niet.
koste mij weer 3 euro om het weer te verzenden en ik ging nu dus zelf naar het afhaalpunt. en jaa hoor daar lag mijn post. en weer geen briefje in mijn brievenbus,
held!quote:Op maandag 8 september 2008 21:48 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik post maar ff een lekker wijf, want dit is een saai topic
Topic redder.quote:Op maandag 8 september 2008 21:48 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Redding.quote:Op maandag 8 september 2008 21:48 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op maandag 8 september 2008 20:04 schreef Dikke-Doei het volgende:
ik verdenk mijn postbode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |