Ze gaan speciaal voor mij op offline weergevenquote:Op maandag 8 september 2008 19:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat doen ze omdat ze niet met je willen praten ei
Na zelfs een bevestiging van deze ervaringsdeskundige kan dit topic wel opslotquote:Op maandag 8 september 2008 19:14 schreef ondeugend het volgende:
Ze moeten je niet
Topickaping.quote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Nee, dan mensen die tegen je aanlullen als je offline staat. Flikker op, je gaat toch ook niet m'n voicemail volspammen?
Helemaal met van die nutteloze dingen als "ben je er?".
Daar had ik bij ICQ al een tyfushekel aan.
Reageer heel volwassen met 'Nee'quote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Nee, dan mensen die tegen je aanlullen als je offline staat. Flikker op, je gaat toch ook niet m'n voicemail volspammen?
Kunst wordt niet meer op waarde geschat vandaag de dag.quote:Op maandag 8 september 2008 19:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n slecht topic.
Dat jij nou zo iemand bent die tegen offline mensen gaat praten in de hoop op aandacht kan ik ook niets aan doen.quote:
Wat is ICQquote:Op maandag 8 september 2008 19:20 schreef Dagonet het volgende:
Soms moet je wel eens wat tegen een bepaald persoon zeggen he, dan ontkom je er niet aan.quote:Op maandag 8 september 2008 19:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat jij nou zo iemand bent die tegen offline mensen gaat praten in de hoop op aandacht kan ik ook niets aan doen.
Iets wat bij jou niet bepaald aanwezig is.quote:
Daar hebben ze e-mail voor uitgevonden.quote:Op maandag 8 september 2008 19:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Soms moet je wel eens wat tegen een bepaald persoon zeggen he, dan ontkom je er niet aan.
quote:Op maandag 8 september 2008 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daar hebben ze e-mail voor uitgevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |