quote:Op maandag 8 september 2008 19:50 schreef gers het volgende:
[..]
noueen maat van me dacht dat het wel leuk was om rond de kamer te spuiten net zoals luchtverfrisser zeg maar
door de kraan open te draaienquote:Op maandag 8 september 2008 19:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus ...
Hoe kom je in godensnaam aan dat gas dan ?
quote:
Heb je aids? Ben je een neger? Doe je VMBO?quote:
Kleine tip van BobbyB, probeer binnen de SC alvast een lemmingreeks uit.quote:Op maandag 8 september 2008 20:00 schreef Broekpaling het volgende:
Kleine tip van broekpaling, die kleine tips zouden zomaar een lemmingreeks kunnen zijn.
Ik denk een combi.quote:Op maandag 8 september 2008 20:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je aids? Ben je een neger? Doe je VMBO?
gasfornuisquote:Op maandag 8 september 2008 20:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt er traangas uit de kraan
heb wel vmbo gedaanquote:Op maandag 8 september 2008 20:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heb je aids? Ben je een neger? Doe je VMBO?
Dat zal het zijn dan.quote:
ssstquote:Op maandag 8 september 2008 20:07 schreef Acinonyx het volgende:
Nog een kleine tip van Acinonyx, stuur BT stiekem een webcam-virus zodat je alles kan zien wat ze in haar kamertje uitspookt.
American Piequote:Op maandag 8 september 2008 20:07 schreef Acinonyx het volgende:
Nog een kleine tip van Acinonyx, stuur BT stiekem een webcam-virus zodat je alles kan zien wat ze in haar kamertje uitspookt.
Erhm .. Traangas komt niet uit het gasfornuis hoop ikquote:
GeLuKiZ MoArquote:Op maandag 8 september 2008 20:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
American Pie!
En Gers, als je met hoofdletters en punten zou schrijven viel het niet eens op.
hoe kom jij aan traangas?quote:Op maandag 8 september 2008 20:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Erhm .. Traangas komt niet uit het gasfornuis hoop ik![]()
Of heb jij het over ander gas
Cs-gas :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |