1 tip, als je in de bergen van Teheran bent, zoveel mogelijk water menemen en/of drinken. Ik heb nog nooit zo erg genoten van water als in de bergen van Teheran.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:09 schreef k_man het volgende:
OK, dank je wel.
Bam zie je momenteel bij geen enkele reis in het programma, dus ik vrees dat daar weinig boeiends meer is.
De reis die ikop het oog heb verloopt als volgt;
01. Amsterdam - Teheran
02. Teheran en omgeving (even de bergen in)
03. Teheran - Qom - Kashan
04. Kashan
05. Kashan - Abyaneh - Nain
06. Nain - Yazd
07. Yazd - Zein-od-Din
08. Zein-od-Din - Pasargad - Shiraz
09. Shiraz
10. Shiraz (dagtripje Persepolis)
11. Shiraz - Isfahan
12. Isfahan
13. Isfahan
14. Isfahan - Teheran
15. Teheran - Amsterdam
De dingen die jij als de hoogtepunten hebt ervaren zitten er dus iig in.
Je reageerde op een post uit januari. Inmiddels ben ik alweer eventjes terug uit Iran.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:21 schreef Djahani het volgende:
[..]
Dat moet je even uitleggen:P
Hoezo ''Lekker op tijd ook'' ?
Oh haha, en? Hoe was het?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Je reageerde op een post uit januari. Inmiddels ben ik alweer eventjes terug uit Iran.
lol, hij werkt bij mij op kantoorquote:Op maandag 8 september 2008 17:09 schreef Arier021 het volgende:
[ afbeelding ]
Florijn Folmer
Entrance: 14 October 2007
Cities: Teheran, Masuleh, Ardabil, Tabriz, Kandovan, Orumiyeh, Kashan, Esfahan, Yazd, Shiraz
Length: 21 days
Occupation: Personnel Advisor
Education: International Business Studies;Poltechnical level
Comments: Iran: Wonderful country with large variety in climate and nature; Woods, mountains, desserts, lakes and seas. I have enjoyed looking around a lot while traveling, hiking and sightseeng. Iranians: Wonderful, gentle, helpful and generous people. I believe there is no people like the Iranians; there is a lot that many can learn on that behalf. Vacation: I was quite unaware what Iran was all about before deciding to go. I did do some reading to familiar myself to know what to expect. That actually led me to quite some expectations. So far my expectations have been endlessly surpassed.
Ik dacht dat ik hier al op gereageerd had. Verwarrend dat er twee actieve Iran topics tegelijk lopen.quote:
Ja, dat is mogelijk. Mits het alcoholvrij bier is....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef Doekes het volgende:
Hoe zit het met het drinken van een biertje in Iran? Is dat mogelijk? Zijn er ook cafeetjes en terrasjes enzo, of is dat toch verboden?
quote:Kun je beter even in dit topic kijken IranOp donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Doekes het volgende:
Misschien vlieg ik binnenkort met Mahan Air naar Bangkok. Op de terugweg wil ik dan een stopover van een paar dagen in Teheran maken. Weet iemand prijzen van hotels daar en kan je daar gewoon naar binnen lopen en een kamer nemen? En wat zijn leuke dingen om te doen in Teheran?
quote:Ja je kunt wel naar binnen lopen en een kamer nemen, kleinere hotels zijn onder de 50 euro, maar niet te goedkoop nemen...soms zijn de kamers niet heel fris bij de goedkope hotels.Op donderdag 21 oktober 2010 20:56 schreef Doekes het volgende:
Misschien vlieg ik binnenkort met Mahan Air naar Bangkok. Op de terugweg wil ik dan een stopover van een paar dagen in Teheran maken. Weet iemand prijzen van hotels daar en kan je daar gewoon naar binnen lopen en een kamer nemen? En wat zijn leuke dingen om te doen in Teheran?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |