HEEE WAT EEN GEILE STEMMETJES!!
nou weet ik ook wel dat 69 dagen eenzame opsluiting veel met je kan doen maar dit???
ik weet niet wat het is maar dat zeg je toch niet zonder één of andere reden? allen de gedachte al?
verklaringen??
ik sta open voor alles...
quote:
op 11-23-1999 om 12:19 PM schreef Socrates het volgende:
Gewoon een verspreking misschien?
ja maar toch dan niet zo seksueel getint?
ik bedoel dat je dan zegt:
hee wat een fietsenrek heeft die in der voorgevel staan het lijkt net maurice alleen dan met gaten!
ja of het kan dus echt zo zijn dat een man niet zo lang zonder seks kan en dus allerlei raren frustraties in zijn hoofd haalt
ik hoop dat de "hans" dit ook heeft gezien dan kunnen ze hem na BB nog een beetje begeleiden
Dat geloof ik dus echt niet he. Ik vond die opmerking erg ongepast en ontzettend puberaal. Dit soort taal bezigt Bart waarschijnlijk als hij met zijn leuke broers ( 'leuke poony'
) gaat stappen.
Dit soort opmerkingen van hem bevesigen voor mij heel duidelijk zijn onvolwassenheid en onrijpheid. Ja ja madam spreekt...
Nee hoor ik vind trouwens dat Bart hier ook enorm overschat wordt. Iedereen kent toch wel een kereltje als Bart en daar prik je toch zo door heen. Kom op zeg.
quote:
op 11-23-1999 om 12:25 PM schreef Kimmie het volgende:Nee hoor ik vind trouwens dat Bart hier ook enorm overschat wordt. Iedereen kent toch wel een kereltje als Bart en daar prik je toch zo door heen. Kom op zeg.
oe oe oe
kimmmie heeft het niet zo op bart (dunkt mij)
in het begin dacht ik dat ook allemaal over bart(vooral toenie met die boeken begon en helemaal toenie der ook nog uit ging voorlezen ) maar toch zegt iets en mij dat hij ergens juist niet moet worden overschat! dat hij veel stoerder wil overkomen dan hij werkelijk is vind ik wel zeer duidelijk
quote:
op 11-23-1999 om 12:22 PM schreef bobsel het volgende:
ja of het kan dus echt zo zijn dat een man ...
Niet te generaliserend svp. Ik distancieer me van Bart zijn dwalingen en stel zelf ook niet (vaak) dat vrouwen bv. niet kunnen autorijden. Btw, toeval dat je net die 69 dagen noemt ?
En misschien... was het een doelbewuste provocatie van Bart, maar ik geloof daar niet in. Er zat niets achter, hij riep het in een opwelling.
En verder: hij is 23. Mag hij af en toe nog een beetje speels en onbezonnen zijn? Dat heb ik liever dan het achterbakse 'sociaal volwassen' gekonkel van 'onze nuchtere Fries' Willem.
quote:
op 11-23-1999 om 12:40 PM schreef PLANIX het volgende:
...maar iedereen die zich voor zo'n programma als Big Brother inschrijft moet toch al wel een behoorlijke eigendunk hebben cq narcist zijn.
Was het niet zo dat Narcisus naar zijn eigen spiegelbeeld zat te kijken?
En op welke manier relateer je dit aan de BB-ers, zij krijgen zichzelf toch niet te zien.
Als je er al een term aan wilt hangen, neem dan die van exhibitionist. Daarbij in achtnemende dat dat soort mensen weinig eigendunk en/of geen hoge pet van zichzelf op hebben. Dus ook daar gaat de vergelijking mank.
De aanwezigheid in het huis in relatie tot bepaalde karaktertrekken zal zich toch moeten beperken tot de overtuiging te kunnen winnen, danwel de nieuwsgierigheid naar eigen grenzen.
quote:
op 11-23-1999 om 01:26 PM schreef Bertje het volgende:
Misschien is dit woord in Seedorf wel net zo algemeen geaccepteerd als bij de echte Duitsers.
fuk yoe
die paar maanden in Seedorf??
als je er nou 3 jaar had gewoond okay..
Bart had als enige een foto van zichzelf meegenomen. Heeft hij uiteindelijk aan Sabine gegeven. Een vergelijking met Narcisus lijkt me dus volkomen terecht.
Ik denk ook weleens wat en dan zeg ik dat om grappig uit de hoek te komen, en achteraf is dat helemaal niet grappig en schrikt iedereen van mij incl. ik.
Maar ja niet iedereen is perfect.....
Ik denk ook weleens wat en dan zeg ik dat om grappig uit de hoek te komen, en achteraf is dat helemaal niet grappig en schrikt iedereen van mij incl. ik.
Zo onperfect als ik ben, ging er iets mis
Excuses....
[Dit bericht is gewijzigd door Suzy (Datum 23 November 1999).]
quote:Hoi beste Sorrow.
op 11-23-1999 om 02:07 PM schreef Sorrow het volgende: (...)Bart had als enige een foto van zichzelf meegenomen(...)
Van alle ex bewoners hangt er volgens mij een foto aan de muur. Ik heb het idee dat ze allemaal een foto van zichzelf mee hebben i.o.v. VOO.
* maar ik kan me vergissen
quote:
op 11-23-1999 om 02:11 PM schreef Suzy het volgende:
Dat is een behoorlijk understatement als je kijkt wat al die kleine (en minder kleine) meisjes (en zelfs ook jongens (homo's?, geintje natuurlijk, om de reacties voor te zijn)) weglopen met stoere Bartje. Op zich is dat niet erg, maar om dan meteen alles vanuit die optiek te benaderen en dergelijke uitspraken te verdedigen, ja, dan kun je stellen, niet iedereen is perfect.
quote:
op 11-23-1999 om 01:55 PM schreef bobsel het volgende:
fuk yoe
die paar maanden in Seedorf??
als je er nou 3 jaar had gewoond okay..
Je weet toch dat NL-ers heel snel de neiging hebben om de lokale taal over te nemen? Nooit iemand gehoord die een weekje Engels heeft gepraat?
quote:
op 11-23-1999 om 02:25 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Wie zegt dat hij het niet had over wilems EX-VROUW. Toch algemeen al veel vaker hier als "leuke vrouw" (ik blijf beschaafd) !!!!!!!!!!!
dit vind ik het eerste zinnige wat ik lees dankje PM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |