abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222700
ik weet dat het al in andere topics ter sprake is gekomen maar daar was het een beetje subonderwerp wil er nu een echt topic van maken want ik wil het fijne er wel van weten.
Bart zij inderdaad in die uitzending toen ze die video filmpjes gingen kijken bij de kinder(en) van Willem ....

HEEE WAT EEN GEILE STEMMETJES!!

nou weet ik ook wel dat 69 dagen eenzame opsluiting veel met je kan doen maar dit???
ik weet niet wat het is maar dat zeg je toch niet zonder één of andere reden? allen de gedachte al?
verklaringen??
ik sta open voor alles...

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_222701
Gewoon een verspreking misschien?
pi_222702
quote:
op 11-23-1999 om 12:19 PM schreef Socrates het volgende:
Gewoon een verspreking misschien?

ja maar toch dan niet zo seksueel getint?
ik bedoel dat je dan zegt:
hee wat een fietsenrek heeft die in der voorgevel staan het lijkt net maurice alleen dan met gaten!

ja of het kan dus echt zo zijn dat een man niet zo lang zonder seks kan en dus allerlei raren frustraties in zijn hoofd haalt
ik hoop dat de "hans" dit ook heeft gezien dan kunnen ze hem na BB nog een beetje begeleiden

pi_222703
Pardon verspreking????

Dat geloof ik dus echt niet he. Ik vond die opmerking erg ongepast en ontzettend puberaal. Dit soort taal bezigt Bart waarschijnlijk als hij met zijn leuke broers ( 'leuke poony') gaat stappen.

Dit soort opmerkingen van hem bevesigen voor mij heel duidelijk zijn onvolwassenheid en onrijpheid. Ja ja madam spreekt...

Nee hoor ik vind trouwens dat Bart hier ook enorm overschat wordt. Iedereen kent toch wel een kereltje als Bart en daar prik je toch zo door heen. Kom op zeg.

fake a dream
pi_222704
quote:
op 11-23-1999 om 12:25 PM schreef Kimmie het volgende:

Nee hoor ik vind trouwens dat Bart hier ook enorm overschat wordt. Iedereen kent toch wel een kereltje als Bart en daar prik je toch zo door heen. Kom op zeg.

oe oe oe
kimmmie heeft het niet zo op bart (dunkt mij)
in het begin dacht ik dat ook allemaal over bart(vooral toenie met die boeken begon en helemaal toenie der ook nog uit ging voorlezen ) maar toch zegt iets en mij dat hij ergens juist niet moet worden overschat! dat hij veel stoerder wil overkomen dan hij werkelijk is vind ik wel zeer duidelijk

dinsdag 23 november 1999 @ 12:28:00 #6
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222705
quote:
op 11-23-1999 om 12:22 PM schreef bobsel het volgende:
ja of het kan dus echt zo zijn dat een man ...

Niet te generaliserend svp. Ik distancieer me van Bart zijn dwalingen en stel zelf ook niet (vaak) dat vrouwen bv. niet kunnen autorijden. Btw, toeval dat je net die 69 dagen noemt ?

De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_222706
Ten eerste vind ik dat Bart Rulez en moet winnen.
Feit is wel dat deze uitspraak inderdaad zeer ongepast was... anderzijds weten wij niet wat er daarvoor door anderen is gezegd (Misschien zijn er meer van dit soort uitspraken gedaan en was het een tegenreaktie van Bart???)Ook weten wij niet precies wat er daarna is gezegd door Bart of de anderen.
Ook was er alcohol in het spel en waren ze erg melig. Je weet het niet. Ik vind het zeker een foute opmerking, maar is het ook niet een beetje fout in beeld gebracht???
Greetz Tina

Moderator dinsdag 23 november 1999 @ 12:33:00 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_222707
Bart kan een ongelooflijke flapuit zijn. Hij denkt lang niet altijd na voordat hij wat roept.
Misschien dacht hij in een opwelling: 'even provoceren' en was het eruit voordat hij er erg in had.
Misschien hééft de dochter van Willem wel een geil stemmetje (in ieder geval volgens Bart), en flapte Bart dit eruit voordat hij zich kon bedenken dat het een smakeloze en botte opmerking is.

En misschien... was het een doelbewuste provocatie van Bart, maar ik geloof daar niet in. Er zat niets achter, hij riep het in een opwelling.

En verder: hij is 23. Mag hij af en toe nog een beetje speels en onbezonnen zijn? Dat heb ik liever dan het achterbakse 'sociaal volwassen' gekonkel van 'onze nuchtere Fries' Willem.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_222708
Gekonkel en achterbaks?
Wat doet Willem fout?
pi_222709
Om Bart nu af te rekenen op een wat onhandige uitlating, waarvoor hij zich waarschijnlijk al bij Willem heeft verontschuldigd lijkt me wat ver gaan (zie andere thread). Trouwens het is maar net wat je voor lading aan het woord 'geil' wilt geven. In Seedorf waar Bart gelegerd was als militair, vind men iets wat lekker of erg tof is ook 'geil'. Verdere analyse van wat iemand weleens uitkraamt in dat huis lijkt me (sorrY) gewoon een beetje overdreven. En Bart is misschien op zich wel een zelfingenomen mannetje maar iedereen die zich voor zo'n programma als Big Brother inschrijft moet toch al wel een behoorlijke eigendunk hebben cq narcist zijn.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

pi_222710
quote:
op 11-23-1999 om 12:40 PM schreef PLANIX het volgende:
...maar iedereen die zich voor zo'n programma als Big Brother inschrijft moet toch al wel een behoorlijke eigendunk hebben cq narcist zijn.

Was het niet zo dat Narcisus naar zijn eigen spiegelbeeld zat te kijken?
En op welke manier relateer je dit aan de BB-ers, zij krijgen zichzelf toch niet te zien.
Als je er al een term aan wilt hangen, neem dan die van exhibitionist. Daarbij in achtnemende dat dat soort mensen weinig eigendunk en/of geen hoge pet van zichzelf op hebben. Dus ook daar gaat de vergelijking mank.
De aanwezigheid in het huis in relatie tot bepaalde karaktertrekken zal zich toch moeten beperken tot de overtuiging te kunnen winnen, danwel de nieuwsgierigheid naar eigen grenzen.

pi_222711
zover ik de streams heb gevolgd hier zat er geen voor gesprek aan vast
alcohol lijkt me ook sterk
1 beugeltje is veel als je 69 dagen geen drank op heb maar zoveel dat je hele gekke dingen gaat zeggen??
nee !! Ik denk dat er wel zeker iets achter zit en dat het geen opwelling/ongelukje was
  dinsdag 23 november 1999 @ 13:26:00 #13
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_222712
Oke, iedereen is het er over eens dat dit een smakeloze opmerking was. Misschien was het wel gewoon een verspreking, misschien bedoelde hij wel gewoon geinig?
Zoals PLANIX al terecht opmerkte, is geil het Duitse woord voor geweldig e.d. Misschien is dit woord in Seedorf wel net zo algemeen geaccepteerd als bij de echte Duitsers.
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 23 november 1999 @ 13:44:00 #14
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222713
Helemaal mee eens dat dat een erg foute en smakeloze opmerking was. Bah Bart. Dat mag echt niet.
Het was trouwens de enige zo foute opmerking van Bart in 69 dagen.
In diezelfde tijd heb ik waarschijnlijk al enkele tientallen 'slips of the tongue' gemaakt. Alleen staan er geen 24 camera's op mij gericht.Zullen we daar ook even rekening mee houden? De enige manier voor mij om niet zo af en toe iets heel erg fouts te zeggen is door altijd mijn mond te houden... ook geen optie. Laten we niet vergeten dat er verschil is tussen foute opmerking maken en nietszeggen maar kindertjes verkrachten. Ik kies voor de Bart-optie. groetjes, Casey
pi_222714
quote:
op 11-23-1999 om 01:26 PM schreef Bertje het volgende:
Misschien is dit woord in Seedorf wel net zo algemeen geaccepteerd als bij de echte Duitsers.

fuk yoe
die paar maanden in Seedorf??
als je er nou 3 jaar had gewoond okay..

pi_222715
Socrates schreef:
"Was het niet zo dat Narcisus naar zijn eigen spiegelbeeld zat te kijken?
En op welke manier relateer je dit aan de BB-ers, zij krijgen zichzelf toch niet te zien."

Bart had als enige een foto van zichzelf meegenomen. Heeft hij uiteindelijk aan Sabine gegeven. Een vergelijking met Narcisus lijkt me dus volkomen terecht.

dinsdag 23 november 1999 @ 14:11:00 #17
896 Suzy
in Da House!
pi_222716
Ok, Ok ik schrok ook even van de opmerking, maar ik denk echt dat hij het niet zo bedoelde.
Ik heb hier nl. ook weleens last van iets zeggen zonder erbij na denken.

Ik denk ook weleens wat en dan zeg ik dat om grappig uit de hoek te komen, en achteraf is dat helemaal niet grappig en schrikt iedereen van mij incl. ik.
Maar ja niet iedereen is perfect.....

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:11:00 #18
896 Suzy
in Da House!
pi_222717
Ok, Ok ik schrok ook even van de opmerking, maar ik denk echt dat hij het niet zo bedoelde.
Ik heb hier nl. ook weleens last van iets zeggen zonder erbij na denken.

Ik denk ook weleens wat en dan zeg ik dat om grappig uit de hoek te komen, en achteraf is dat helemaal niet grappig en schrikt iedereen van mij incl. ik.

Zo onperfect als ik ben, ging er iets mis
Excuses....

[Dit bericht is gewijzigd door Suzy (Datum 23 November 1999).]

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:14:00 #19
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_222718
quote:
op 11-23-1999 om 02:07 PM schreef Sorrow het volgende: (...)Bart had als enige een foto van zichzelf meegenomen(...)
Hoi beste Sorrow.

Van alle ex bewoners hangt er volgens mij een foto aan de muur. Ik heb het idee dat ze allemaal een foto van zichzelf mee hebben i.o.v. VOO.

* maar ik kan me vergissen

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:20:00 #20
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222719
quote:
op 11-23-1999 om 02:11 PM schreef Suzy het volgende:

Dat is een behoorlijk understatement als je kijkt wat al die kleine (en minder kleine) meisjes (en zelfs ook jongens (homo's?, geintje natuurlijk, om de reacties voor te zijn)) weglopen met stoere Bartje. Op zich is dat niet erg, maar om dan meteen alles vanuit die optiek te benaderen en dergelijke uitspraken te verdedigen, ja, dan kun je stellen, niet iedereen is perfect.

De balleuh... en houw ze wèrrem

dinsdag 23 november 1999 @ 14:23:00 #21
896 Suzy
in Da House!
pi_222720
Het is helemaal niet zo dat ik Bart verdedig want ik schrok ook van zijn opemrking , maar zeg alleen dat als hetzelfde heeft als ik ( dingen zeggen zonder erbij na te denken) dan weet ik dat hij dit niet zo bedoeld, maar gewoon zegt om iets te zeggen.
pi_222721
Wie zegt dat hij het niet had over wilems EX-VROUW. Toch algemeen al veel vaker hier als "leuke vrouw" (ik blijf beschaafd) aangeduid. Het was toch echt die vrouw die het meest aan het woord was, die kinderen hingen er maar zo'n beetje bij. In de uitzending LEEK de timing wat raar omdat hij het pas na het hele filmpje zei. Maar denken jullie nu echt niet dat Karin, Ruud en Willem op Bart waren gesprongen en helemaal waren doorgeslagen als ze ook maar even dachtten dat bart het over dat kind had. Als ze over een molton al zo'n ophef maken hadden ze zo'n opmerking echt niet laten liggen. Bart wou gewoon Willem stangen door een opmerking te maken over z'n ex, want hij weet heel goed hoe pijnlijk die scheiding nog ligt. !!!!!!!!!!!
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:26:00 #23
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_222722
quote:
op 11-23-1999 om 01:55 PM schreef bobsel het volgende:
fuk yoe
die paar maanden in Seedorf??
als je er nou 3 jaar had gewoond okay..

Je weet toch dat NL-ers heel snel de neiging hebben om de lokale taal over te nemen? Nooit iemand gehoord die een weekje Engels heeft gepraat?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_222723
quote:
op 11-23-1999 om 02:25 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Wie zegt dat hij het niet had over wilems EX-VROUW. Toch algemeen al veel vaker hier als "leuke vrouw" (ik blijf beschaafd) !!!!!!!!!!!

dit vind ik het eerste zinnige wat ik lees dankje PM

dinsdag 23 november 1999 @ 14:28:00 #25
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222724
Exact Suzy. Helemaal mee eens.Keer een foute opmerking moet kunnen. laten we die jongen er niet op afkraken. Ik heb niet echt de indruk dat hij een verstopte pedo is, dus het komt wel goed. Ik flap er ook wel eens dingen uit die ik niet bedoel. De leukste ooit: ik had zware sjans van een erg opdringerige homo en toen ik erover vertelde tegen mijn vrienden zei ik: "hij begon weer aan de bar tegen mij aan te rijden, dus ik keerde hem mijn rug toe" . Kan gebeuren, gewoon om lachen verder niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')