abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_222700
ik weet dat het al in andere topics ter sprake is gekomen maar daar was het een beetje subonderwerp wil er nu een echt topic van maken want ik wil het fijne er wel van weten.
Bart zij inderdaad in die uitzending toen ze die video filmpjes gingen kijken bij de kinder(en) van Willem ....

HEEE WAT EEN GEILE STEMMETJES!!

nou weet ik ook wel dat 69 dagen eenzame opsluiting veel met je kan doen maar dit???
ik weet niet wat het is maar dat zeg je toch niet zonder één of andere reden? allen de gedachte al?
verklaringen??
ik sta open voor alles...

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_222701
Gewoon een verspreking misschien?
pi_222702
quote:
op 11-23-1999 om 12:19 PM schreef Socrates het volgende:
Gewoon een verspreking misschien?

ja maar toch dan niet zo seksueel getint?
ik bedoel dat je dan zegt:
hee wat een fietsenrek heeft die in der voorgevel staan het lijkt net maurice alleen dan met gaten!

ja of het kan dus echt zo zijn dat een man niet zo lang zonder seks kan en dus allerlei raren frustraties in zijn hoofd haalt
ik hoop dat de "hans" dit ook heeft gezien dan kunnen ze hem na BB nog een beetje begeleiden

pi_222703
Pardon verspreking????

Dat geloof ik dus echt niet he. Ik vond die opmerking erg ongepast en ontzettend puberaal. Dit soort taal bezigt Bart waarschijnlijk als hij met zijn leuke broers ( 'leuke poony') gaat stappen.

Dit soort opmerkingen van hem bevesigen voor mij heel duidelijk zijn onvolwassenheid en onrijpheid. Ja ja madam spreekt...

Nee hoor ik vind trouwens dat Bart hier ook enorm overschat wordt. Iedereen kent toch wel een kereltje als Bart en daar prik je toch zo door heen. Kom op zeg.

fake a dream
pi_222704
quote:
op 11-23-1999 om 12:25 PM schreef Kimmie het volgende:

Nee hoor ik vind trouwens dat Bart hier ook enorm overschat wordt. Iedereen kent toch wel een kereltje als Bart en daar prik je toch zo door heen. Kom op zeg.

oe oe oe
kimmmie heeft het niet zo op bart (dunkt mij)
in het begin dacht ik dat ook allemaal over bart(vooral toenie met die boeken begon en helemaal toenie der ook nog uit ging voorlezen ) maar toch zegt iets en mij dat hij ergens juist niet moet worden overschat! dat hij veel stoerder wil overkomen dan hij werkelijk is vind ik wel zeer duidelijk

dinsdag 23 november 1999 @ 12:28:00 #6
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222705
quote:
op 11-23-1999 om 12:22 PM schreef bobsel het volgende:
ja of het kan dus echt zo zijn dat een man ...

Niet te generaliserend svp. Ik distancieer me van Bart zijn dwalingen en stel zelf ook niet (vaak) dat vrouwen bv. niet kunnen autorijden. Btw, toeval dat je net die 69 dagen noemt ?

De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_222706
Ten eerste vind ik dat Bart Rulez en moet winnen.
Feit is wel dat deze uitspraak inderdaad zeer ongepast was... anderzijds weten wij niet wat er daarvoor door anderen is gezegd (Misschien zijn er meer van dit soort uitspraken gedaan en was het een tegenreaktie van Bart???)Ook weten wij niet precies wat er daarna is gezegd door Bart of de anderen.
Ook was er alcohol in het spel en waren ze erg melig. Je weet het niet. Ik vind het zeker een foute opmerking, maar is het ook niet een beetje fout in beeld gebracht???
Greetz Tina

Moderator dinsdag 23 november 1999 @ 12:33:00 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_222707
Bart kan een ongelooflijke flapuit zijn. Hij denkt lang niet altijd na voordat hij wat roept.
Misschien dacht hij in een opwelling: 'even provoceren' en was het eruit voordat hij er erg in had.
Misschien hééft de dochter van Willem wel een geil stemmetje (in ieder geval volgens Bart), en flapte Bart dit eruit voordat hij zich kon bedenken dat het een smakeloze en botte opmerking is.

En misschien... was het een doelbewuste provocatie van Bart, maar ik geloof daar niet in. Er zat niets achter, hij riep het in een opwelling.

En verder: hij is 23. Mag hij af en toe nog een beetje speels en onbezonnen zijn? Dat heb ik liever dan het achterbakse 'sociaal volwassen' gekonkel van 'onze nuchtere Fries' Willem.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_222708
Gekonkel en achterbaks?
Wat doet Willem fout?
pi_222709
Om Bart nu af te rekenen op een wat onhandige uitlating, waarvoor hij zich waarschijnlijk al bij Willem heeft verontschuldigd lijkt me wat ver gaan (zie andere thread). Trouwens het is maar net wat je voor lading aan het woord 'geil' wilt geven. In Seedorf waar Bart gelegerd was als militair, vind men iets wat lekker of erg tof is ook 'geil'. Verdere analyse van wat iemand weleens uitkraamt in dat huis lijkt me (sorrY) gewoon een beetje overdreven. En Bart is misschien op zich wel een zelfingenomen mannetje maar iedereen die zich voor zo'n programma als Big Brother inschrijft moet toch al wel een behoorlijke eigendunk hebben cq narcist zijn.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

pi_222710
quote:
op 11-23-1999 om 12:40 PM schreef PLANIX het volgende:
...maar iedereen die zich voor zo'n programma als Big Brother inschrijft moet toch al wel een behoorlijke eigendunk hebben cq narcist zijn.

Was het niet zo dat Narcisus naar zijn eigen spiegelbeeld zat te kijken?
En op welke manier relateer je dit aan de BB-ers, zij krijgen zichzelf toch niet te zien.
Als je er al een term aan wilt hangen, neem dan die van exhibitionist. Daarbij in achtnemende dat dat soort mensen weinig eigendunk en/of geen hoge pet van zichzelf op hebben. Dus ook daar gaat de vergelijking mank.
De aanwezigheid in het huis in relatie tot bepaalde karaktertrekken zal zich toch moeten beperken tot de overtuiging te kunnen winnen, danwel de nieuwsgierigheid naar eigen grenzen.

pi_222711
zover ik de streams heb gevolgd hier zat er geen voor gesprek aan vast
alcohol lijkt me ook sterk
1 beugeltje is veel als je 69 dagen geen drank op heb maar zoveel dat je hele gekke dingen gaat zeggen??
nee !! Ik denk dat er wel zeker iets achter zit en dat het geen opwelling/ongelukje was
  dinsdag 23 november 1999 @ 13:26:00 #13
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_222712
Oke, iedereen is het er over eens dat dit een smakeloze opmerking was. Misschien was het wel gewoon een verspreking, misschien bedoelde hij wel gewoon geinig?
Zoals PLANIX al terecht opmerkte, is geil het Duitse woord voor geweldig e.d. Misschien is dit woord in Seedorf wel net zo algemeen geaccepteerd als bij de echte Duitsers.
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 23 november 1999 @ 13:44:00 #14
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222713
Helemaal mee eens dat dat een erg foute en smakeloze opmerking was. Bah Bart. Dat mag echt niet.
Het was trouwens de enige zo foute opmerking van Bart in 69 dagen.
In diezelfde tijd heb ik waarschijnlijk al enkele tientallen 'slips of the tongue' gemaakt. Alleen staan er geen 24 camera's op mij gericht.Zullen we daar ook even rekening mee houden? De enige manier voor mij om niet zo af en toe iets heel erg fouts te zeggen is door altijd mijn mond te houden... ook geen optie. Laten we niet vergeten dat er verschil is tussen foute opmerking maken en nietszeggen maar kindertjes verkrachten. Ik kies voor de Bart-optie. groetjes, Casey
pi_222714
quote:
op 11-23-1999 om 01:26 PM schreef Bertje het volgende:
Misschien is dit woord in Seedorf wel net zo algemeen geaccepteerd als bij de echte Duitsers.

fuk yoe
die paar maanden in Seedorf??
als je er nou 3 jaar had gewoond okay..

pi_222715
Socrates schreef:
"Was het niet zo dat Narcisus naar zijn eigen spiegelbeeld zat te kijken?
En op welke manier relateer je dit aan de BB-ers, zij krijgen zichzelf toch niet te zien."

Bart had als enige een foto van zichzelf meegenomen. Heeft hij uiteindelijk aan Sabine gegeven. Een vergelijking met Narcisus lijkt me dus volkomen terecht.

dinsdag 23 november 1999 @ 14:11:00 #17
896 Suzy
in Da House!
pi_222716
Ok, Ok ik schrok ook even van de opmerking, maar ik denk echt dat hij het niet zo bedoelde.
Ik heb hier nl. ook weleens last van iets zeggen zonder erbij na denken.

Ik denk ook weleens wat en dan zeg ik dat om grappig uit de hoek te komen, en achteraf is dat helemaal niet grappig en schrikt iedereen van mij incl. ik.
Maar ja niet iedereen is perfect.....

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:11:00 #18
896 Suzy
in Da House!
pi_222717
Ok, Ok ik schrok ook even van de opmerking, maar ik denk echt dat hij het niet zo bedoelde.
Ik heb hier nl. ook weleens last van iets zeggen zonder erbij na denken.

Ik denk ook weleens wat en dan zeg ik dat om grappig uit de hoek te komen, en achteraf is dat helemaal niet grappig en schrikt iedereen van mij incl. ik.

Zo onperfect als ik ben, ging er iets mis
Excuses....

[Dit bericht is gewijzigd door Suzy (Datum 23 November 1999).]

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:14:00 #19
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_222718
quote:
op 11-23-1999 om 02:07 PM schreef Sorrow het volgende: (...)Bart had als enige een foto van zichzelf meegenomen(...)
Hoi beste Sorrow.

Van alle ex bewoners hangt er volgens mij een foto aan de muur. Ik heb het idee dat ze allemaal een foto van zichzelf mee hebben i.o.v. VOO.

* maar ik kan me vergissen

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:20:00 #20
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222719
quote:
op 11-23-1999 om 02:11 PM schreef Suzy het volgende:

Dat is een behoorlijk understatement als je kijkt wat al die kleine (en minder kleine) meisjes (en zelfs ook jongens (homo's?, geintje natuurlijk, om de reacties voor te zijn)) weglopen met stoere Bartje. Op zich is dat niet erg, maar om dan meteen alles vanuit die optiek te benaderen en dergelijke uitspraken te verdedigen, ja, dan kun je stellen, niet iedereen is perfect.

dinsdag 23 november 1999 @ 14:23:00 #21
896 Suzy
in Da House!
pi_222720
Het is helemaal niet zo dat ik Bart verdedig want ik schrok ook van zijn opemrking , maar zeg alleen dat als hetzelfde heeft als ik ( dingen zeggen zonder erbij na te denken) dan weet ik dat hij dit niet zo bedoeld, maar gewoon zegt om iets te zeggen.
pi_222721
Wie zegt dat hij het niet had over wilems EX-VROUW. Toch algemeen al veel vaker hier als "leuke vrouw" (ik blijf beschaafd) aangeduid. Het was toch echt die vrouw die het meest aan het woord was, die kinderen hingen er maar zo'n beetje bij. In de uitzending LEEK de timing wat raar omdat hij het pas na het hele filmpje zei. Maar denken jullie nu echt niet dat Karin, Ruud en Willem op Bart waren gesprongen en helemaal waren doorgeslagen als ze ook maar even dachtten dat bart het over dat kind had. Als ze over een molton al zo'n ophef maken hadden ze zo'n opmerking echt niet laten liggen. Bart wou gewoon Willem stangen door een opmerking te maken over z'n ex, want hij weet heel goed hoe pijnlijk die scheiding nog ligt. !!!!!!!!!!!
  dinsdag 23 november 1999 @ 14:26:00 #23
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_222722
quote:
op 11-23-1999 om 01:55 PM schreef bobsel het volgende:
fuk yoe
die paar maanden in Seedorf??
als je er nou 3 jaar had gewoond okay..

Je weet toch dat NL-ers heel snel de neiging hebben om de lokale taal over te nemen? Nooit iemand gehoord die een weekje Engels heeft gepraat?

Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_222723
quote:
op 11-23-1999 om 02:25 PM schreef dom_is_leuk het volgende:
Wie zegt dat hij het niet had over wilems EX-VROUW. Toch algemeen al veel vaker hier als "leuke vrouw" (ik blijf beschaafd) !!!!!!!!!!!

dit vind ik het eerste zinnige wat ik lees dankje PM

dinsdag 23 november 1999 @ 14:28:00 #25
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_222724
Exact Suzy. Helemaal mee eens.Keer een foute opmerking moet kunnen. laten we die jongen er niet op afkraken. Ik heb niet echt de indruk dat hij een verstopte pedo is, dus het komt wel goed. Ik flap er ook wel eens dingen uit die ik niet bedoel. De leukste ooit: ik had zware sjans van een erg opdringerige homo en toen ik erover vertelde tegen mijn vrienden zei ik: "hij begon weer aan de bar tegen mij aan te rijden, dus ik keerde hem mijn rug toe" . Kan gebeuren, gewoon om lachen verder niets.
pi_222725
Mensen,

Ik zal hier herhalen wat ik in de topic "Maurice de tbs-er" reeds vermeld heb, maar wat hier dese te toepasselijker is.

Zoals reeds bekend is, heeft Maurice inderdaad een turbelent tbs-verleden.
Na een aantal jaren verplichte opname in het Pieter Baan Centrum te Utrecht, is de volgende fase in zijn therapie de deelname aan het project Big Brother. Dit, om met zijn zedenverleden, dat als een juk op zijn schouders hangt, voor eens en voor altijd af te rekenen. Maurice heeft een verleden als zedendelinquent. En wat wil het toeval? Dat er zich nog een individu onder de bewoners bevindt, die ook over een groot arsenaal pedofiele neigingen beschikt!

Dit individu is Bart. Jaja, Bart. Dit verklaart de tweestrijd die vanaf het begin van Big Brother tussen beide heren woedt.
Maurice weet dat Bart hem wat betreft alles overtreft. Hij probeert Bart dan ook via een stiekeme wijze het huis uit te werken; namelijk dmv de nominaties. Maurice houdt er namelijk niet van dat anderen in zijn wijk lopen te kloten!

Tja, en dan het geval met de naam Bart. Deze week viel hij dan uiteindelijk definitief door de mand! Dit gebeurde op het moment dat de bewoners zaten te kijken naar de video's van het thuisfront. Op het moment dat de kinderen van Willem hun vader een hart onder de riem wilde steken en hem veel sterkte wensten, kon de pedofiel met de naam Bart zich niet langer inhouden en brieste: "WAT EEN GEILE STEMMETJES, ZEG!!!!"

Het was eruit voordat hij er erg in had. Dit was echter niet zijn eerste uiting van zijn pedofilie. De oplettende kijker heeft dit reeds eerder kunnen constanteren! Namelijk toen pedofiel Bart aanpapte met Sabine. Op het eerste gezicht misschien leek hier niets opmerkelijks aan, maar wie de motieven van Bart onder de loep gaat nemen weet wel beter.
De reden dat Bart met Sabine aanpapte was dat hij zich zeer aangetrokken voelde tot de mentale leeftijd van Sabine. Zij beschikt namelijk over het geestelijk gestel van een tweejarige, precies de reden waarom Bart haar zag staan/zitten/liggen. Omdat Maurice zich ook enigszins aangetrokken voelde tot dit kinderlijke en onderontwikkelde wicht heeft dit de vete tussen beider heren geen goed gedaan.

Dit lijkt mij, zoals ik reeds schreef, een mogelijkheid bij uitstek voor minister Korthals om zijn (ietwat softe) imago een positieve impuls te geven. Gezien de toenemende vraag van het Nederlandse volk om een daadkrachtiger optreden tegen pedofielen/kinderverkrachters, zou minister Korthals een daad kunnen stellen door een arrestatieteam van de rijksrecherche het BB-huis te laten binnenvallen om zodoende de pedofielen Bart en Maurice in de kraag te vatten. Ook Peter R. de Vries zou zich hier bezig mee moeten houden!

Tot zover.

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:08:00 #27
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222726
quote:
op 11-23-1999 om 02:23 PM schreef Suzy het volgende:
Het is helemaal niet zo dat ik Bart verdedig want ik schrok ook van zijn opemrking , maar zeg alleen dat als hetzelfde heeft als ik ( dingen zeggen zonder erbij na te denken) dan weet ik dat hij dit niet zo bedoeld, maar gewoon zegt om iets te zeggen.

Als-ie nix te melden heeft moet-ie zijn mond dicht houden. En geile stemmetjes (let op, dames, dit is meervoud !!!) gericht naar de ex-vrouw, echt niet, en al was dit wel zo, dan was het nog een boerenlullen-opmerking geweest.

Voor diegenen die Engels kunnen; I rest my case.

De rest mag verder lekker weg blijven zwijmelen in onwetendheid, mij een zorg.

dinsdag 23 november 1999 @ 15:09:00 #28
1544 Tonto
King of the Piel
pi_222727
ps. Die ex-vrouw, dat was een reactie op dom-is-leuk-maar-vooral-vermoeiend.

pi_222728
GHAven schreef:
"Van alle ex bewoners hangt er volgens mij een foto aan de muur. Ik heb het idee dat ze allemaal een foto van zichzelf mee hebben i.o.v. VOO."

Klopt, die ere-galerij foto's krijgen ze van BB als er iemand het huis verlaten heeft. Het zijn de publiciteits foto's die we ook steeds in de bladen zien. Bart zette zijn (oude) foto de eerste dag al op het nachtkastje. Maar maak het niet belangrijker dan het is. Het is slechts één van de vele facetten van onze Bart.

Nu we het echter toch over die foto hebben, het was een professionele modelfoto en hij vertelde ooit Ruud dat hij hiermee, wijzend op de foto, altijd nog geld kon verdienen.
Dat kan alleen als je ingeschreven staat bij een modellen/casting bureau.

pi_222729
Sorrow bedoel je dat Bart ook van zo'n bureau af komt?

Dit doet me denken aan het gedichtje dat Karin had gemaakt voor Bart als zijnde een verassing van Sinterklaas. Zij schreef daar in dat ze nog steeds niet wist hoe Bart in het huis verzeild was geraakt. Is iemand anders dit ook opgevallen?

fake a dream
  dinsdag 23 november 1999 @ 15:24:00 #31
896 Suzy
in Da House!
pi_222730
Ik vindt gewoon dat we ons er niet zo druk om moeten maken, aangezien iedereen weleens iets stom, raars, etc. zegt.
Maar bij hun wordt alles geregistreerd door de camera's.
Als je alle domme opm. van mij zou zien, zou je ook denken dat ik een oversexed/botte doos ben, terwijl ik in het eggie Heeelll erg leuk en aardig ben ;-))
( dit is weer een typisch voorbeeld van een opmerking waar anderen een andere conclusie uit kunnen trekken)
Ik snap gewoon niet waar iedereen zich druk om maakt, hij zit zichzelf toch nog niet op de foto's van kleine kindertjes te rukken???
pi_222731
Kimmie schreef:
"Sorrow bedoel je dat Bart ook van zo'n bureau af komt?"
Toen Anouk gevraagd werd hoe ze in het huis verzeild was geraakt vertelde ze dat ze via via benaderd was. Bart zei toe: "oh, zo zijn de meeste van ons hier ook terecht gekomen."
Plus het verhaal van de foto.

Bij mij thuis is 1 + 1 gelijk aan 2.

Het interessantste is "de meeste van ons".
Maak uw eigen rijtje.
Sabine? (mode-opleiding)
Tara? (wel erg snel geregeld, die foto's in de Panorama)
Maurice? (erg met z'n uiterlijk bezig)

Absoluut nee: Willem, Karin en Ruud.
Wie blijven er over?
Toeval of een kwestie van motivatie?

pi_222732
quote:
op 11-23-1999 om 03:43 PM schreef Sorrow het volgende:

Bij mij thuis is 1 + 1 gelijk aan 2.

Bij mij ook Sorrow, en inderdaad ja nu je het zegt, ik kan me ook zoiets herinneren dat Bart dat gezegd had. Hij liet zich er verder dus niet over uit. Expres??

fake a dream
pi_222733
Waarschijnlijk is hem (hen) gevraagd daar niet over uit te wijden. Terwijl ik het niet zo belangrijk vind, de prestatie is er niet minder om. Slechts de illussie dat 'ik daar ook had kunnen zitten' die het programma zo leuk maakte in de begintijd, lag al snel aan duigen.
  dinsdag 23 november 1999 @ 16:07:00 #35
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_222734
quote:
op 11-23-1999 om 03:24 PM schreef Suzy het volgende:
(...) hij zit zichzelf toch nog niet op de foto's van kleine kindertjes te rukken???

Dat weet je maar nooit. Maar altijd nog beter dan ze echt lastig te vallen...

pi_222735
quote:
op 11-23-1999 om 04:07 PM schreef Bertje het volgende:

Dat weet je maar nooit. Maar altijd nog beter dan ze echt lastig te vallen...

alleen de gedachte is al fout...
maar ik weet nog steeds niet wat het nou is met die bart? heeft het misschien te maken met waarom 'ie wegging uit het leger

dinsdag 23 november 1999 @ 20:30:00 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_222736
Ik ken Bart veel beter dan wie dan ook op dit forum maar ook ik heb een iritatie grens
en die is nu berijkt door sommige opmerkingen hier, wat moet ik er van denken dat als Karin in verband wordt gebracht met de psychotische kinderlokster Karin A.
Die kinderen voor haar plezier lokt, verkracht en de strot afsnijd zonder dat die kinderen ooit wat hebben kunnen doen om dat te verkomen. Dus als je zo over mensen gaat schrijven zonder er eenig bewijs hebt rot dan op naar het niet seriuze gedeelte, ik ben het zat dat mensen worden zwart gemaakt zonder dat er wat van wordt gezegd, ok ieder zijn eigen mening, dit is mijn eerste dag als newbie((eigenlijk 5 minuten) dus vindt ik het zonde om nu al zo boos te worden, maar ga lekker verder met je leven en let vooral niet op mijn sig.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_222737
och ja...

((zucht)))

dinsdag 23 november 1999 @ 21:04:00 #39
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_222738

Dit doet me denken aan het gedichtje dat Karin had gemaakt voor Bart als zijnde een verassing van Sinterklaas. Zij schreef daar in dat ze nog steeds niet wist hoe Bart in het huis verzeild was geraakt. Is iemand anders dit ook opgevallen?
=============================================
Ja mij, weet je hoe dat is gegaan, en gelijk als reactie op
bobsel verklaar u nader o aller grootste profeet, als je geen onderbouwing hebt.....

Ecosia
  dinsdag 23 november 1999 @ 21:47:00 #40
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_222739
Mij intreseert het helemaal niks hoe bart daar terecht is gekomen.
Hij zit daar nu en ik vind hem cool.
En dan die kinderachtige speculaties over de opmerking van Bart over dat geile stemmetje.
Pff iedereen weet dat veronica uitzend wat ze uit willen zenden.
Wie weet wat ervoor of erna nog meer besproken is.
Kan niks dan meer zomaar een geintje zijn. Wordt alles van wat ze zeggen in het huis op een weegschaal gelegt of dit wel of niet verantwoordelijk is.
Pfew wat een gezeur zeg.
Bart heeft geen blad voor zijn mond gelukkig
pi_222740
Zeg, Jumparround, jij kent Bart blijkbaar zo goed, nou, dan zul je dus ook wel weten hoe hij in het huis gekomen is !!!!!

pi_222741
Wat een gezeik zeg over een uitspraak van Bart.
Ruud heeft het continue over borsten en vrijen (ik zal niet de woorden gebruiken die werkelijk gezegd worden) kom op zeg om nu elk woordje op een schaaltje te leggen!!
leef! want je bent wie je bent

pi_222742
quote:
op 11-23-1999 om 08:30 PM schreef Jumparound het volgende:
Ik ken Bart veel beter dan wie dan ook op dit forum maar ook ik heb een iritatie grens
en die is nu berijkt door sommige opmerkingen hier

He Jumparound, nu worden we nieuwsgierig.
Ben jij dan misschien het broertje van Bart? Of zijn beste vriend Tim? Of heb je ooit bij hem in de kleuterklas gezeten en roep je maar wat om interessant over te komen?

pi_222743
Bart is militair en militairen hebben
soms uitspraken die niet iedereen snapt
ik hou wel van zijn humor hoor.
pi_222744
ik meen me toch echt te herinneren dat bart vorige week toen op de streamverslagen bekend werd dat anouk zou wachten met het verlaten van het bbhuis zei dat hij ondanks anouk op zou stappen als hij genomineerd zou worden... of heb ik dit gedroomd want bb houdt me nogal bezig.... wie weet raad?

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 23 November 1999).]

pi_222745
Misschien heb ik wel een te nuchtere blik maar volgens mij zei hij: "Geinige stemmetjes"
Luan
pi_222746
zoals al gezegd: Bart is militair en dat verklaart veel, zo niet alles. (ondanks dat mag ik hem wel, soms meer en soms minder). En hij bedoelt er verder niks mee denk ik. En niet zo moreel verontwaardigd he, een opmerking is maar een opmerking, ook al pakt ie niet altijd even goed uit. Zeggen is zeggen, doen is doen. En Bart zou nooooooooit...
  dinsdag 23 november 1999 @ 23:23:00 #48
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_222747
Bart is militair..... Welk puistenkopje (sorry jongens) in Nederland is dat ooit niet geweest. Mijn vriend is (gelukkig in een ver verleden) ook in Seedorf geweest, hij roept ook de hele dag geil, maar dat is omdat wij Nederlanders zo snel een vreemde taal overnemen (toevallig dat het alleen het woordje geil is). Ik moet hem ook vaak stoppen wanneer hij weer eens vanuit het kelderraam op voorbijkomende buren schiet, maar ja, als je in het leger en wel in Seedorf hebt gezeten dan is het de macht der gewoonte. Te pas en te onpas schreeuwt hij de katten toe om in marstempo 20 rondjes om de kattenbak te lopen. Ach ja, als vriendin van een ex-militair, en nog wel ex-seedorfer kan ik het gedrag van Bart best begrijpen....
  woensdag 24 november 1999 @ 01:42:00 #49
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_222748
Het valt me op dat Bart zoveel aanhang heeft die alles vergoeilijkend onder het tapijt willen stoppen. Ruud maakt continu, net als de andere, sexueel getinte opmerkingen ja, maar als je tijdens het bekijken van die video alleen maar kunt opmerken dat die dochters geile stemmetjes hebben, dan gaat dat gewoon alle perken te buiten. Hoe moet Willem zich als vader dan niet voelen, als zijn eigen kinderen door iemand die hem na staat geassocieerd worden met sexuele kwalificaties? Daar overschrijd je echt een schaamteloze grens mee... zo iemand wil ik niet kennen.
pi_222749
ik moet het toch ff kwijt:
nu al weer zo'n 9 jaar in amsterdam wonend, kom ik dit adjectief (op dezelfde wijze als in het duits gebruikt) heel vaak tegen, en nog andere woorden ook uit dezelfde sexuele sfeer, maar blijkbaar zitten hier niet veel amsterdammers te posten in deze thread, evenmin als in het huis. Mona zou er niks van hebben gedacht, bijvoorbeeld.
Dus waarom zoveel ophef ? Is het soms zo'n leuk onderwerp ?
pi_222750
quote:
op 11-24-1999 om 01:42 AM schreef Perico het volgende:
Het valt me op dat Bart zoveel aanhang heeft die alles vergoeilijkend onder het tapijt willen stoppen. Ruud maakt continu, net als de andere, sexueel getinte opmerkingen ja, maar als je tijdens het bekijken van die video alleen maar kunt opmerken dat die dochters geile stemmetjes hebben, dan gaat dat gewoon alle perken te buiten. Hoe moet Willem zich als vader dan niet voelen, als zijn eigen kinderen door iemand die hem na staat geassocieerd worden met sexuele kwalificaties? Daar overschrijd je echt een schaamteloze grens mee... zo iemand wil ik niet kennen.

Volledig mee eens.

En als kleine toevoeging: Sexueel getinte opmerkingen maken, prima, maar doe het niet continu (Ruud) en als je het doet, doe het op momenten dat het kan met mensen waarmee het kan (Bart).

Dit stoort me van beiden. Maar van Bart was het een one timer, zo misplaatst, van Ruud ben ik de opmerkingen al lang zat.
Geloof me, als je die streams kijkt en dan ziet wat VOO uitzendt, dan zie je misschien 1 % van al die opmerkingen van Ruud en zelfs die 1% zijn al veel mensen nu zat.

En laten we wel wezen: Zulke opmerkingen heb je niet nodig om interessant gevonden te worden (tenzij je zelf verder voor de rest totaal oninteressant bent misschien)

------------------
The day Microsoft will make something that doesn't suck
It will probably be a vacuumcleaner

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER (Datum 24 November 1999).]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 24 november 1999 @ 08:03:00 #52
631 GHaven
pi_222751
quote:
op 11-24-1999 om 01:57 AM schreef Moor het volgende: (...)adjectief(...)
Dus waarom zoveel ophef ? Is het soms zo'n leuk onderwerp ?
Is dat zo'n ding waar je een foto toestel op zet?

Dit is zeker geen geil onderwerp. De reden dat er zoveel ophef over is is dat de beelden van VOO suggereren dat Bart seksueel getinte opmerkingen maakt over de kinderen van Willem.

De woede over seksueel misbruik van kinderen loopt de laatste tijd hoog op. Dat zie je ook in de media waarin onderwerpen als chemische castratie en pedo-registratie sites goed scoren de laatste tijd.

Ik vind het best te begrijpen dat mensen hun wenkbrouwen fronsen bij zo'n uitspraak, zelfs als het Amsterdamse militairen in Seedorf zouden zijn.

Moet er trouwens wel bij vermelden dat ik het zelf niet gehoord heb. Hij zou voor zover ik weet net zo goed "geinige stemmetjes" gezegd kunnen hebben.

Hopelijk vindt R@b ooit nog eens de tijd om het fragment als mp3tje op zijn site te plaatsen.

pi_222752
Bart is gewoon zo 'opgevoed' in seedorf, bij die stelletje moordenaars. Ik denk dat het inderdaad zo'n opmerking was waar die nie bij nadacht.
Maarja dat krijg je als je in seedorf heb gezeteuh.
pi_222753

Misschien is het voor een aantal niet begrijpelijk, maar in Amsterdam wordt met het woord geile in een uitspraak vaak bedoeld dat het leuk, aardig of b.v. mooi is. Als Amsterdammer heb ik dan ook geen enkele reden om er iets anders achter te zoeken.

woensdag 24 november 1999 @ 08:59:00 #55
631 GHaven
pi_222754
quote:
op 11-24-1999 om 08:34 AM schreef PINOK het volgende: Misschien is het voor een aantal niet begrijpelijk, maar in Amsterdam wordt met het woord geile in een uitspraak vaak bedoeld dat het leuk, aardig of b.v. mooi is. Als Amsterdammer heb ik dan ook geen enkele reden om er iets anders achter te zoeken.
Dat neemt niet weg beste PINOK, dat als Koos Alberts in alle onschuld een plaat uit zou brengen met de titel "Willem wat heb je geile kinderen" dat zelfs jij als Amsterdammer er wel begrip voor zou hebben dat niet-Amsterdammers hier furieus op zouden reageren.

Voor alle duidelijkheid. Ik ben het met Moor eens dat er teveel ophef of dit akkefietje wordt gemaakt. Als Bart dit al heeft gezegd zal het ongetwijfeld in de Amsterdamse/Seedorfse context zijn geweest.

pi_222755

GHaven,

Laten we niet vergeten dat de klemtoon hier een belangrijke rol speelt. Voor de rest ben ik het met je eens.

woensdag 24 november 1999 @ 10:43:00 #57
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_222756
ja, ik ken Bart dus goed, maar als hij iets doet wat mij niet aanstaat dan hoef ik hem niet te verdedegen, maar als er een paar loze kreten worden afgevuurd met de strekking dat Bart een pedofiel is dan vind ik het ook niet leuk meer. Hier bij wil ik ff mijn excuses aanbieden aan degene die ik gister min of meer voor klootzak heb uitgemaakt, ik was gister nogal "laaiend" en voelde me aardig "opgefokt", maar dit terzijde, ja ik ken Bart goed maar ik laat me er niet over uit wie ik ben, wel kan ik vertellen dat VOO morgen avond komt filmen in de Saloon in Roelofarendsveen.
Verder wou ik nog ff kwijt dat die mensen van veronica (het volgende zal me wel niet ik dank worden afgenomen) best wel aardig zijn, je moet alleen wel de kans hebben gehad om even met ze te kunnen praaten, en wat Barts vermeende pedofilie betreft: "in your dreams sucker"

Ik ga no ff naar voer voor de psychologen om Bart ff analistiesch compleet te maken

PS let niet op mijn spelling aub

Ecosia
  woensdag 24 november 1999 @ 15:07:00 #58
871 RobbaDuDe
RobbaDuDe = in Da House
pi_222757
quote:
[b]op 11-23-1999 om 12:11 PM schreef

HEEE WAT EEN GEILE STEMMETJES!!

nou weet ik ook wel dat 69 dagen eenzame opsluiting veel met je kan doen maar dit???
ik weet niet wat het is maar dat zeg je toch niet zonder één of andere reden? allen de gedachte al?
verklaringen??ik sta open voor alles...

Ik vind dit echt een hele grappige opmerking hoor. Waarom denkt je nou direct dat het hier om een pedofielenopmerking gaat???
Het is af en toe heel leuk om een beetje grof te zijn en mensen te chockeren. Moet dan gelijk alles wat je zegt serieus worden genomen???? Ik dacht het niet.
Straks gelooft ook iedereen dat Maurice een aardige en lollige vent is omdat hij per ongeluk 1x iets leuks heeft gezegd.

and RobbaDuDe has left the building
  woensdag 24 november 1999 @ 16:03:00 #59
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_222758
mag ik vanaf hier in een mild bemoeizieke bui vragen of we over kunnen stappen naar één bart en zijn neigingen topic?? is klick me suf tussen de huidige twee (ja, ik ben niet zo'n whizzkid!) is hier iets aan te doen.......deze sluiten bijvoorbeeld, ik noem maar iets, ik ben nog érg groen

bedankt aan degene die er iets mee kan!

live life in beats per minute
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')