Wel als je de ene dag om 12 uur begint, de andere om 10 uur en soms opeens om half 9quote:Op maandag 8 september 2008 14:26 schreef karr-1 het volgende:
Dus half 9 is een onredelijke tijd om te beginnen? Jij gaat het nog zwaar krijgen....
Hier stopte ik met lezen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:23 schreef Dr.Crane het volgende:
Vannochtend om half 9 college (sowieso, waarom zo vroeg al![]()
quote:Op maandag 8 september 2008 14:27 schreef _Arthur het volgende:
ScholierenStudenten die niet op tijd zijn voor een afspraakcollege
Dat dus.quote:Op maandag 8 september 2008 14:30 schreef DaFan het volgende:
Half 9 beginnen is half 9 beginnen. Anders deur dicht en oprotten.
Het gaat me niet eens om het feit dat ie zo stipt wil beginnen, maar meer de overdreven en zeurderige manier waarop ie ons toesprak.quote:Op maandag 8 september 2008 14:28 schreef Kopbal het volgende:
Jij bent hier degene met een kutinstelling. Niet de docent.
TS kan er niet mee omgaan.
Je mag blij zijn dat 'ie je naar binnen laat. Zoals eigenlijk iedere 'docent' op het HBO doet.quote:Op maandag 8 september 2008 14:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het feit dat ie zo stipt wil beginnen, maar meer de overdreven en zeurderige manier waarop ie ons toesprak.
Doe ik vaak ook niet, omdat de meeste college's gewoon samenvattingen zijn van stof die ik zelf ook wel kan leren thuis.quote:Op maandag 8 september 2008 14:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Kom dan gewoon niet. Het is gewoon rete storend wanneer iedereen maar binnenkomt vallen wanneer het hem uitkomt
euh.. ja, dat is raar.quote:Op maandag 8 september 2008 14:41 schreef Dr.Crane het volgende:
De meeste andere docenten zijn overigens vaak zelf veels te laat, raar he dat z'n studenten dat over nemen.
Hoe zouden ze je dan moeten toespreken? Op de knieen vallen en bedanken voor het feit dat je toch nog wilde komen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:35 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het feit dat ie zo stipt wil beginnen, maar meer de overdreven en zeurderige manier waarop ie ons toesprak.
Nee, gewoon zoals elke docent gewoon doorgaan met het college?quote:Op maandag 8 september 2008 14:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoe zouden ze je dan moeten toespreken? Op de knieen vallen en bedanken voor het feit dat je toch nog wilde komen.
Te laat binnenkomen bij een college is net zo storend als te laat binnenkomen in de bioscoop. Mensen die wel willen kijken/luisteren worden gestoord door het feit dat jij te lui bent om op tijd je bed uit te komen.quote:Op maandag 8 september 2008 14:50 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals elke docent gewoon doorgaan met het college?
Kom daar maar eens mee aan bij je teokomstige baas...quote:Op maandag 8 september 2008 15:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
fashionable late is cool![]()
Half 9(hoeistjongegekkkee) Beter half 11 ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |