je zus .. waar jjij vandaan komt is bijna alles onbereikbaarquote:Op dinsdag 9 september 2008 12:43 schreef chansadres het volgende:
Ik heb ze al op Lowlands gezien maar wilde graag hiernaar toe gaan. Maar Rotterdam is niet echt handig bereikbaar per openbaar vervoer
Van de last.fm pagina. Wel een handige tip lijkt mij. Maar waarom niet gewoon Paypalquote:WATT_rotterdam wrote:
yesterday evening
zie hieronder Primera genoemd worden, ff voor de duidelijkheid: voorverkoop voor Franz Ferdinand gaat uitsluitend via www.watt-rotterdam.nl, dit keer niet via de Primera winkels. tip: schrijf je van tevoren vast in bij Paylogic waar we mee werken zodat je dat zaterdagochtend niet meer hoeft te doen en je je kansen op een kaartje vergroot! grtz watt
30 euro is een bak geld inderdaad: tegenwoordig al heel normaal.quote:
Hoe moet je dan betalen?quote:Op woensdag 10 september 2008 20:44 schreef Leonos het volgende:
Kan dus niet met iets normaals betalen? Geen Ideal, paypal, acceptgiro of rembours?
Laat dan maar hoor
Hoeft niet, staat naast de datum en de tijd.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ik ga een beetje alle posts tellen.
Nouja, 40 euro voor Iggy & The Stooges vind ik dan op zich wel een redelijke prijs.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef lentvent het volgende:
[..]
30 euro is een bak geld inderdaad: tegenwoordig al heel normaal.
Bij Watt kostte Iggy & The Stooges ook al bijna 40 euro..ze zullen het wel moeten vragen want anders kunnen ze de bands niet betalen.
Als je bijvoorbeeld kaartjes koopt voor het Mega Piraten Festijn (quote:Op woensdag 10 september 2008 20:44 schreef Leonos het volgende:
Kan dus niet met iets normaals betalen? Geen Ideal, paypal, acceptgiro of rembours?
Laat dan maar hoor
Mag gewoon op een A4-tje. Als ze de barcode maar kunnen scannen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:04 schreef tim. het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld kaartjes koopt voor het Mega Piraten Festijn (), dan kom je bij een stap waar je een account kan maken, alvast voor zaterdag. De volgende stap is betalen, dat kan met iDeal, maar ook met creditcards, overboeking, eenmalige machtiging en meer.
Maar zaterdag moet je dus naar de site van WATT en niet Paylogic? Het zijn overigens E-tickets, moet dat op karton/dik papier of kan dat ook op een gewoon slap velletje papier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |