wtf, mag racisme hier wel? let even op je taal graag.quote:Op maandag 8 september 2008 12:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja ik snap het ook niet helemaal, hij is alleen maar een kankerneger van de straten. Meer niet!
Toevallig zwart worden is er niet bij geloof ik.quote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef bas_obesitas het volgende:
omdat hij toevallig zwart is zeker? of omdat hij 2 conducteurs heeft bedreigd, met een nepwapen nog welhij maakt wel goede nummers, zijn teksten slaan tenminste ergens op. kan je van veel artiesten niet zeggen
die het alleen maar om het geld doen.
Ik weet niet, maar echt hoogstaand vind ik het niet overkomen.quote:Je maakt me lauw
Als ik me joint met je klaar heb m'n penis in je dauw
Ben niet opzoek naar een chick of dat soort shit ik heb mun vrouw
Je heup, je reet, je maakt de hele place benauwd
Ik hoor met je chille maar de torie is ik heb mun vrouw.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:57 schreef Megumi het volgende:
Wie is kempi?
Ja, was 'ie dan ten tijde van de eerste mixtape 18 dan?quote:Op maandag 8 september 2008 13:00 schreef controlaltdelete het volgende:
ik schrok hoe jong die Kempi is. Ik gaf hem dik achter in de 20 maar hij blijkt net 20 te zijn. Maar wel al een wijf geschopt met kind, ik vind hem ook aardig sneu.
quote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef bas_obesitas het volgende:
omdat hij toevallig zwart is zeker? of omdat hij 2 conducteurs heeft bedreigd, met een nepwapen nog welhij maakt wel goede nummers, zijn teksten slaan tenminste ergens op. kan je van veel artiesten deze topic niet zeggen
![]()
Nee, maar je hebt rap en je hebt rotzooi die het beluisteren niet waard is.quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef bas_obesitas het volgende:
jullie luisteren zeker naar "slimme" muziek zoals coldplay enzo![]()
UGK neger.quote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef bas_obesitas het volgende:
Negers met aids zijn nog toffer!quote:Op maandag 8 september 2008 12:59 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
wtf, mag racisme hier wel? let even op je taal graag.
Oh sorry, kankerneger, roetmop, buitenlander, zwartkop etc.quote:Op maandag 8 september 2008 12:59 schreef bas_obesitas het volgende:
[..]
wtf, mag racisme hier wel? let even op je taal graag.
jaquote:Op maandag 8 september 2008 12:56 schreef bas_obesitas het volgende:
omdat hij toevallig zwart is zeker?
muziek met hersenen jaquote:Op maandag 8 september 2008 13:03 schreef bas_obesitas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |