Waarom de zee in? Lijkt mij vrij onhandig.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of speciale coupes voor mensen die geen last van een ander willen hebben. Dat ze die dan ook meteen de zee in laten rijden!
Weet ik ook niet. Had graag ravijn gezegd, maar die hebben we niet in NL.quote:Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Waarom de zee in? Lijkt mij vrij onhandig.
Dit blijft je bezig houden he?quote:Op maandag 8 september 2008 21:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of speciale coupes voor mensen die geen last van een ander willen hebben. Dat ze die dan ook meteen de zee in laten rijden!
Ok dan is het goed.quote:Op maandag 8 september 2008 @ 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Had graag ravijn gezegd, maar die hebben we niet in NL.
Ik heb geen pindakaas fobiequote:Op maandag 8 september 2008 22:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dit blijft je bezig houden he?![]()
Zet het toch eens van je af man, straks ga je nog eng dromen over treinen vol met potjes pindakaas die je proberen te pakken.
quote:Op maandag 8 september 2008 09:23 schreef kikoooooo het volgende:
Begint zo'n vrouw, die notabene aan de andere kant van het pad zit te zeuren: "Jongeman, het is niet netjes pindakaas te eten in een openbare ruimte, is je dat thuis nooit geleerd?"
ik: "Dan moet u niet met de trein gaan"
Zij: "Stuk ontfatsoen"
quote:Kunt u even uw mond houden, ik probeer hier te eten ja...
quote:U moet vreemden niet ongevraagd gaan tutoyeren....is dat u nooit geleerd?
quote:thuis? thuis? ikke dakloos.
quote:Nee, JIJ ruikt lekker uit je bek...
quote:Stom he, ik vinnet gewoon lekker
lichte voorkeur voor de laatstequote:Ga es dood?
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Lichte voorkeur voor niet grappig.
ik kots op mensen die zum kotsum gebruikenquote:Op maandag 8 september 2008 17:48 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Nou sommige genres zijn wel zum kotsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |